Η Fiat και ο οίκος κοσμημάτων Bulgari συμπράττουν στο πλαίσιο της δημιουργικής καμπάνιας “Διακοπές στη Ρώμη” (Roman Holiday) του διάσημου οίκου. Έτσι, 1.600 εκπληκτικές μινιατούρες του ιστορικού Fiat 500F (σε κλίμακα 1:6 και 1:12) θα κοσμούν τις βιτρίνες 300 μπουτίκ Bulgari σε όλο τον κόσμο. Τα αυτοκίνητα θα μεταφέρουν ξεχωριστούς “επιβάτες”, τις μοναδικές δημιουργίες από τις συλλογές Bulgari, συμβολίζοντας μαζί το καλύτερο ιταλικό στυλ.
Τα μικρά άσπρα 500αράκια με χρυσές λεπτομέρειες, είναι αναπαραγωγή του δημοφιλέστερου Fiat 500 όλων των εποχών, της έκδοσης F που κατασκευάστηκε από το 1965 έως το 1972. Πρόκειται για το ίδιο μοντέλο που προστέθηκε στη μόνιμη συλλογή έργων τέχνης στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης.
Η γοητεία των πολύχρωμων σχεδίων της νεαρής και πετυχημένης σχεδιάστριας Λότα Νιέμινεν που ξεχωρίζουν στις βιτρίνες των μπουτίκ, συνδυάζεται με τον διασκεδαστικό χαρακτήρα του Fiat 500. Οι μινιατούρες των αυτοκινήτων συνοδεύονται από μινιατούρες ενός ακόμα ιταλικού συμβόλου, της θρυλικής Vespa.