H Bentley Bacalar είναι το πρώτο roadster σε στυλ barchetta από τη μάρκα. Το εντυπωσιακό μοντέλο είναι στο τελικό στάδιο δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες πριν πάρει το δρόμο της παραγωγής!

Η Bacalar, το πρώτο μέλος της νέας γκάμας Bentley Mulliner Coachbuilt, ξεκίνησε το τελικό στάδιο δοκιμών, λίγο πριν την παράδοση των δώδεκα, ήδη προπωλημένων αυτοκινήτων. Πρόκειται για το πρώτο roadster της Bentley στη σύγχρονη εποχή της, σχεδιασμένο σε στυλ barchetta.

Η Bacalar Car Zero, όπως αποκαλείται το πρωτότυπο δοκιμών, συσσωρεύει ήδη χιλιάδες χιλιομέτρων, σε απαιτητικές δοκιμές σε πίστες και δημόσιους δρόμους σε όλη την Ευρώπη, σε ένα εξαιρετικά συμπυκνωμένο πρόγραμμα 20 εβδομάδων. Το αυτοκίνητο περιλαμβάνει συνολικά περισσότερα από 750 νέα εξαρτήματα, με περισσότερα από 40 από αυτά να είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, ενώ σχεδόν άλλα 100 κατασκευάζονται με τεχνικές χειροποίητης ταχείας παραγωγής.

Τα εξωτικά υλικά περιλαμβάνουν βαφή που περιέχει τέφρα από φλοιού ρυζιού, για έναν αειφόρο τρόπο επίτευξης πλούσιου μεταλλικού φινιρίσματος, φυσικού βρετανικού μαλλιού και ξύλου Riverwood ηλικίας 5.000 ετών, που προέρχεται από τα αρχαία Fenlands της Ανατολικής Αγγλίας.

Το εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής μοντέλο εγγυάται τη σπανιότητα και την αποκλειστικότητα, προσφέροντας εξαιρετική πολυτέλεια και εκπληκτική απόδοση. Η Bacalar αντιπροσωπεύει το μέλλον της πολυτελούς αυτοκινητοβιομηχανίας. Κάθε μοντέλο θα είναι χειροποίητο στο εργαστήριο της Bentley Mulliner στο Crewe, σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις του κάθε πελάτη, ο οποίος συμμετέχει ενεργά στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος. Η σπανιότητά της αποδεικνύεται και από το ότι μοιράζεται μόνο ένα εξωτερικό στοιχείο με την Continental GT, τη λαβή της πόρτας. Κι αυτό γιατί περιλαμβάνει το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί.

Η Bacalar κινείται από μια βελτιωμένη έκδοση του 6.0-λίτρων W12 TSI κινητήρα της Bentley, με 659 ίππους και 900 Nm ροπής. Ένα προηγμένο σύστημα Active All-Wheel-Drive κατανέμει ανεξάρτητα τη ροπή μεταξύ των μπροστινών και των πίσω τροχών. Επιτρέπει στη Bacalar να χρησιμοποιεί την κίνηση στους πίσω τροχούς όσο το δυνατόν περισσότερο, για βέλτιστη απόδοση και αληθινή σπορ οδήγηση.