Παρά το αρχικό έντονο ενδιαφέρον της κινεζικής Geely να αποκτήσει τη Lotus -εξαγοράζοντας στην ουσία το μεγαλύτερο μέρος της Proton- τα τελευταία νέα φέρνουν αλλαγές σε ένα τέτοιο σενάριο. Και αυτό γιατί η Geely αποσύρει το ενδιαφέρον της, αφήνοντας έτσι μόνη της τη Groupe PSA που ήδη διεκδικούσε την Proton παράλληλα με την Geely.
Αν τελικά το σενάριο με τους Γάλλους στο παιχνίδι προχωρήσει, η PSA εκτός από τις Peugeot, Citroën, DS και πλέον Opel, θα έχει στα χέρια της και τη Lotus Cars. Βέβαια, σε αντίθεση με τη Geely που όντως θα βοηθούσε τη μικρή Lotus (αν κρίνουμε με όσα έχει κάνει για τη Volvo που ήδη κατέχει), η PSA δεν ενδιαφέρεται σε μικρές μάρκες σπορ αυτοκινήτων. Ωστόσο, οι Γάλλοι κοιτάζουν μια προοπτική διείσδυσης στην αγορά της Μαλαισίας λόγω της τοπικής Proton και της θυγατρικής κατασκευαστικής της DRB-Hicom. Και αυτό γιατί η DRB-Hicom συναρμολογεί αυτοκίνητα για λογαριασμό διάφορων αυτοκινητοβιομηχανιών, όπως οι Honda, Isuzu, και Suzuki. Μια συνεργασία λοιπόν με τη Groupe PSA θα βάλει τους Γάλλους στην πόρτα της DRB-Hicom, με το ένα πόδι μέσα στην νοτιοανατολική Ασία.