Ισπανός αγοράζει καινούριο αυτοκίνητο μέσω Twitter

Προφανώς και ζούμε σε μια εποχή που οι online αγορές είναι μέρος της ζωής αρκετών από εμάς, αλλά πραγματικά ένας Ισπανός το τερμάτισε, αφού αγόρασε ένα καινούριο Nissan X-Trail αποκλειστικά μέσω του Twitter και μάλιστα από την επίσημη αντιπροσωπεία.
Το πρώτο αυτοκίνητο που πουλήθηκε μέσω Twitter είναι γεγονός και είναι ένα Nissan X-Trail.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που συνέβη πώληση καινούριου αυτοκινήτου μέσω Twitter και αν μη τι άλλο τε εύσημα πηγαίνουν στη Nissan που κατάφερε και έπεισε τον υποψήφιο πελάτη χωρίς να χρειαστεί αυτός καν να πάει μέχρι την αντιπροσωπεία της περιοχής του.
Η όλη επικοινωνία μεταξύ της Ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan Antamotor και του πελάτη Raul Escolano, από την πρώτη επαφή έως την τελική απόφαση για την αγορά (μετά από διάστημα 6 ημερών), πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Για την ιστορία, ο @escolano “έριξε το γάντι” σε αρκετές μάρκες αυτοκινήτων σε όλη την Ισπανία, προκαλώντας να τον υποστηρίξουν στην απόφασή του να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, αποκλειστικά μέσω της χρήσης των κοινωνικών δικτύων. Μάλιστα για τον σκοπό αυτό χρησιμοποίησε το hashtag #compraruncocheportwitter που στα Ελληνικά σημαίνει “αγορά αυτοκινήτου μέσω Twitter”.
H Nissan με την αντιπροσωπεία της Antamotor στη Λα Κορούνια, εντυπωσίασε τον Escolano για την καινοτόμο προσέγγιση στη διαδικασία, χρησιμοποιώντας τη δημοφιλή νέα πλατφόρμα Periscope, προκειμένου να κινηματογραφήσει και να προβάλει το X-Trail στον υποψήφιο αγοραστή, παρουσιάζοντας όλα τα βασικά χαρακτηριστικά του οχήματος με μια προσωποποιημένη λήψη που μεταδόθηκε με live streaming.
Στη συνέχεια, η Nissan “διαγωνίστηκε” με αντίπαλα μοντέλα σε μια δημοσκόπηση στο Twitter, που διοργανώθηκε από τον Escolano, στην οποία οι followers κλήθηκαν να βαθμολογήσουν τα υποψήφια αυτοκίνητα. Η δημοσκόπηση, η οποία έλαβε 2,6 εκατομμύρια impressions (πηγή: Brandwatch), κατέταξε το X-Trail πρώτο, συγκεντρώνοντας το 43% των ψήφων, επιδρώντας καταλυτικά στο κλείσιμο της αγοράς για λογαριασμό της Nissan.
Η Nissan έστειλε ταχυδρομικώς τα κλειδιά του X-Trail απευθείας στο σπίτι του Escolano ολοκληρώνοντας έτσι την online αγορά. Κατόπιν ο πελάτης πήγε στις κεντρικές εγκαταστάσεις της φίρμας στην Ισπανία, όπου και παρέλαβε προσωπικά το νέο του X-Trail.
Ο Raul Escolano είναι ο πρώτος άνθρωπος που αγοράζει αυτοκίνητο αποκλειστικά μέσω Twitter.