Η Alfa Romeo Tonale επανατοποθετεί τη μάρκα στην αγορά και μάλιστα στη δημοφιλέστερη κατηγορία της Ευρώπης, τα μεσαία SUV. Πρακτικά όμως η Tonale τοποθετείται απέναντι σε προτάσεις όπως τα Audi Q3, BMW X1, Mercedes GLA και Volvo XC40.

Όταν ένα νέο μοντέλο Alfa Romeo κυκλοφορεί στην αγορά είναι σπουδαία νέα για την αυτοκίνηση! Η ιταλική φίρμα έχει καταφέρει να μπει στην καρδιά όχι μόνο των petrolheads αλλά γενικότερα των οδηγών που σέβονται και απολαμβάνουν τη διαδικασία της οδήγησης. Και όπως συμβαίνει ήδη στη Stelvio, το να πετύχεις κάτι τέτοιο σε ένα SUV είναι μεγάλη υπόθεση!

Ωστόσο, τα σπουδαιότερα νέα με την Tonale είναι πως για πρώτη φορά έχουμε μια Alfa που εξηλεκτρίζεται. Είναι δηλαδή η πρώτη Alfa Romeo με μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρα, αρχικά διαθέσιμη ως Mild Hybrid 48V επιλογή και στο τέλος του 2022 θα έρθει και η Plug-in υβριδική έκδοση της. Ταυτόχρονα φυσικά η μάρκα αποκτά εκπρόσωπο στα premium μεσαία SUV, αφού η Tonale πρακτικά αποτελεί μια αντιπρόταση για όσους κοιτούν κάτι μεταξύ των X1, Q3, GLA, XC40 ή για να το θέσουμε διαφορετικά στα SUV των 40+ χιλιάδων ευρώ.

Alfa Romeo TonaleΜε ελληνική υπογραφή

Η σχεδιαστική προσέγγιση της Alfa Romeo έγινε με τέτοιο τρόπο ώστε η Tonale να απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό. Να είναι δηλαδή πιο πρακτική, πιο εύχρηστη και πιο οικονομική στη χρήση. Θα πρέπει ακόμη να αρέσει και σε λιγότερο τολμηρούς οδηγούς, χωρίς ταυτόχρονα να απαρνείται τη βαριά ιστορία της μάρκας. Και με πιο απλά λόγια όταν ένα μοντέλο απευθύνεται σε περισσότερο κόσμο, πετυχαίνει και περισσότερες πωλήσεις.

Σημαντικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια έπαιξε ένας Έλληνας. Ο Αλέξανδρος Λιώκης, ο οποίος και είναι ο επικεφαλής της εξωτερικής σχεδίασης σε ολόκληρο το project της Tonale. Για μια ακόμη φορά έχουμε έναν Έλληνα να σχεδιάζει μια Alfa, μετά τον Ανδρέα Ζαπατίνα που μας έδωσε την 145, τον οποίο οι περισσότεροι ίσως θυμούνται ως σχεδιαστή του πρωτοποριακού για την εποχή του Fiat Barchetta.

Να μείνουμε όμως στην Tonale, η οποία είναι μια γνήσια Alfa Romeo και μάλιστα το φωνάζει από μακριά. Ακόμη και οι πλέον άσχετοι με τα αυτοκίνητα θα το καταλάβουν ότι βλέπουν μια Alfa, αφού λίγο ή πολύ τους θυμίζει διάφορα μοντέλα από την ιστορία της μάρκας. Ειδικά τα τριπλά LED φώτα εμπρός, προνόμιο όμως των πλουσιότερων εκδόσεων, θυμίζουν κάτι από 159 και για τους πιο “ψαγμένους” ακόμη και τη θρυλική SZ “Zagato”. Το πίσω παρμπρίζ έχει ένα τελείωμα σε νοητό “V”, πιο ήπιο εδώ από τη Brera και ίσως πιο κοντά στην 145 του Ζαπατίνα, ενώ ενδιαφέρον έχει η νοητή γραμμή στο πλάι που θυμίζει τη θρυλική Giulia GT. Το σχέδιο των πίσω παραθύρων παραπέμπει σε αυτά της 33 Stradalle.

Alfa Romeo TonaleΜπροστά έχουμε τη χαρακτηριστική τριγωνική μάσκα που βρίσκουμε σε όλες τις Alfa Romeo. Το λεγόμενο “Scudetto”, που σε αντίθεση με τις Giulia και Stelvio επαναφέρει το Tribolo, τη σύνθεση δηλαδή της μάσκας με τους αεραγωγούς δεξιά και αριστερά της… σαν μουστάκια. Και βεβαίως είναι οι τροχοί που θυμίζουν καντράν αναλογικού τηλεφώνου και βρίσκουμε σε όλες τις εκδόσεις της Tonale, αλλά σε διαφορετικές διαστάσεις και στυλ. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας οι τροχοί είναι 20’’ και γεμίζουν πανέμορφα τους μεγάλους θόλους χωρίς να δείχνουν υπερβολικοί.

Ιδιαίτερο είναι και το πίσω μέρος. Για πρώτη φορά σε Alfa έχουμε μια φωτεινή γραμμή που νοητά συνδέει τα δύο φώτα. Τα οποία σε όλες τις Tonale είναι LED, δίνοντας μια πολύ χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή. Όποιος δει το αυτοκίνητο τη νύχτα θα καταλάβει από μακριά ότι βλέπει μια Tonale, όπως άλλωστε το καταλαβαίνεις και όταν βλέπεις μια Giulietta. Όσον αφορά στα εμπρός φώτα, αυτά είναι δύο τύπων ανάλογα με την έκδοση. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν προβολείς Full-LED Adaptive Matrix που προσαρμόζουν τη δέσμη φωτός ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος και τις συνθήκες του δρόμου. Στις πιο ακριβές εκδόσεις υπάρχουν οι προβολείς με το τριπλό σχέδιο στα LED ημέρας και ενσωματώνουν την τεχνολογία “Glare-Free High Beam”, με αυτόματη προσαρμοζόμενη δέσμη, ώστε να μην τυφλώνει τους άλλους οδηγούς ακόμη και αν οδηγούμε με τη μεγάλη σκάλα αναμμένη.

Alfa Romeo TonaleΣτο εσωτερικό της Tonale

Περνώντας στο εσωτερικό της Tonale, εκ πρώτης ξεχωρίζει το τιμόνι και τα μεγάλα αλουμινένια paddles από πίσω, που μοιάζουν να ήρθαν αυτούσια από τις Giulia και Stelvio. Και βεβαίως υπάρχει το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα πάνω στο τιμόνι. Ο πίνακας οργάνων για πρώτη φορά σε Alfa Romeo είναι πλήρως ψηφιακός, ωστόσο έχει το χαρακτηριστικό κάλυμμα από πάνω που βρίσκουμε στις Alfa με τα δύο χαρακτηριστικά “φουσκώματα”. Τα γραφικά στην οθόνη των 12.3’’ δείχνουν μελετημένα, με την επιλογή Heritage να θυμίζει ιστορικά μοντέλα με ανεστραμμένες ενδείξεις στα άκρα του ταχύμετρου και στροφόμετρου.

Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η κεντρική οθόνη αφής για το σύστημα infotainment στις 10,25’’. Δεν είναι ενσωματωμένη στη σχεδίαση του ταμπλό και μοιάζει περισσότερο σαν κάποιος να ακούμπησε εκεί ένα κομψό τάμπλετ. Το λειτουργικό και η απόκριση στην αφή είναι πολύ γρήγορα, θυμίζοντας στη χρήση τους την απόκριση σε ένα smartphone. Επίσης, πέρα από όλες τις σχετικές λειτουργίες για το ηχοσύστημα αλλά και τα επιμέρους συστήματα του αυτοκινήτου, η οθόνη υποστηρίζει ασύρματο mirroring κινητού (Apple CarPlay, Android Auto) αλλά και φωνητικές εντολές. Η ψηφιακή βοηθός Amazon Alexa εκτελεί βασικές λειτουργίες στο infotainment, ωστόσο ο οδηγός θα πρέπει να το ζητήσει στα Αγγλικά, αφού το σύστημα δεν υποστηρίζει Ελληνικά. Ούτε στις φωνητικές εντολές αλλά ούτε και σε όλο το menu της οθόνης.

Στα πιο πρακτικά στοιχεία της καμπίνας συγκαταλέγονται οι φυσικοί διακόπτες για το κλιματιστικό. Σαν πλήκτρα τοποθετημένα στη σειρά και μάλιστα πολύ πρακτικά στη χρήση. Για πιο σύνθετες ρυθμίσεις του κλιματιστικού, η κεντρική οθόνη αφής λειτουργεί σε υποστηρικτικό ρόλο και όχι πρωταγωνιστικό. Όσον αφορά στην ποιότητα, η Tonale μπορεί να μην αγγίζει το επίπεδο της Stelvio αλλά είναι πέρα για πέρα ποιοτική. Υπάρχουν ευχάριστα στην υφή υλικά παντού, μαλακά στην πλειοψηφία τους, ενώ υπάρχουν και ποιοτικές επενδύσεις. Ενδιαφέρον έχει το τμήμα στο πάνω μέρος του ταμπλό, το οποίο συνδυάζεται με οπίσθιο φωτισμό LED και μάλιστα δίνει τη δυνατότητα να επιλέξεις ακόμη και την απόχρωση. Συνολικά η προσοχή που δόθηκε στο εσωτερικό είναι ορατή!

Άνεση και ευρυχωρία

Η θέση οδήγησης είναι ψηλή, ψηλότερη από όσο αρχικά περιμένει κανείς, και με καλή περιμετρική ορατότητα. Υπάρχουν θήκες σε αφθονία στην κονσόλα, στις πόρτες ή στο υποβραχιόνιο, στην κονσόλα θα χωρέσει ένα μεσαίο προς μεγάλο smartphone, ενώ διατίθεται και ασύρματη φόρτιση ανάλογα με την έκδοση. Φυσικά υπάρχουν οι απαραίτητες  πλέον θύρες USB, εμπρός αλλά και πίσω.

Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι αρκετά καλοί. Υπάρχει άφθονος χώρος για το κεφάλι και τα γόνατα, ενώ θα βολευτούν χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις και ενήλικες άνω του μέσου αναστήματος. Υπάρχει κεντρικό υποβραχιόνιο με ενσωματωμένες ποτηροθήκες, πίσω από το οποίο δίνεται και πρόσβαση στο χώρο αποσκευών.

Ο χώρος φόρτωσης στην Alfa Romeo Tonale είναι στα 500 λίτρα. Ούτε μεγάλος… ούτε βεβαίως και μικρός. Σε σύγκριση όμως με τα Audi Q3 ή BMW X1 είναι μικρότερος κατά 30 και 40 λίτρα αντίστοιχα. Στην πράξη βέβαια θα ικανοποιήσει τις ανάγκες μιας οικογένειας, ενώ υπάρχει και διπλό δάπεδο που ενισχύει την πρακτικότητα. Ρεζέρβα πάντως, όχι δεν υπάρχει. Ούτε εδώ…

Υβριδική Alfa Romeo; Πλέον ναι!

Όπως είπαμε και στην αρχή, η Tonale είναι η πρώτη Alfa Romeo που εξηλεκτρίζεται και μάλιστα σε δύο στάδια. Μία ήπια υβριδική με 48V σύστημα και μια plug-in υβριδική με 275 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία έως 80 χλμ. (από τις μεγαλύτερες ανάμεσα σε άλλα μοντέλα PHEV).

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας είναι η ήπια υβριδική Tonale. Υιοθετεί έναν turbo κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου και 130 ίππων, σε συνδυασμό με μια μπαταρία χωρητικότητας 0,8 kWh και έναν αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων και 55 Nm ροπής. Πρακτικά το εν λόγω υβριδικό σύστημα είναι ίδιο με αυτό στα Jeep Compass και Renegade, επιτρέποντας και την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση υπό προϋποθέσεις. Για παράδειγμα σε ελιγμούς κατά το παρκάρισμα, σε χαλαρή εκκίνηση στο φανάρι, σε ένα σφιχτό μποτιλιάρισμα, ακόμη και στην απλή κίνηση στα 60-70 km/h σε χαλαρό ρυθμό οδήγησης.

Αυτό που κάνει τη διαφορά στην Tonale είναι πως ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται μέσα στο κέλυφος του κιβωτίου ταχυτήτων και έτσι μπορεί να κινεί ηλεκτρικά το αυτοκίνητο. Έστω και υπό προϋποθέσεις, αλλά κυρίως χωρίς να απαιτείται εξωτερική φόρτιση σε κάποια πρίζα. Η λειτουργία του συστήματος είναι αντίστοιχη με αυτή σε ένα πλήρως υβριδικό μοντέλο. Ανακτάται δηλαδή ενέργεια από το φρενάρισμα και το ρολάρισμα, η οποία επαναχρησιμοποιείται δίνοντας κίνηση στον ηλεκτροκινητήρα.

Ο θερμικός κινητήρας είναι εντελώς καινούργιος, 1.5 λίτρου με Turbo και διατίθεται σε δύο επίπεδα ισχύος, με 130 και 160 ίππους. Η ουσιαστικότερη διαφορά μεταξύ των δύο εκδόσεων είναι πως η μικρή έκδοση με τους 130 ίππους έχει turbo με σταθερά πτερύγια, ενώ η έκδοση των 160 ίππων έχει μεταβαλλόμενα πτερύγια (στο turbo) και ονομάζεται VGT. Επίσης, ο 1.5 VGT 160hp κινητήρας είναι αποκλειστικός για την Alfa Romeo Tonale και δε θα τον δούμε σε άλλα μοντέλα του ομίλου. Πάντως για τους πιο παραδοσιακούς οδηγούς ή για αυτούς που θέλουν να κάνουν συχνά μεγάλες αποστάσεις, η Tonale διατίθεται και σε diesel, 1.6lt με 130 ίππους και 320 Nm ροπής.

Αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο

Όλες οι Tonale είναι αποκλειστικά αυτόματες με κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Στην περίπτωση της 1.5 Mild Hybrid έχουμε το 7άρι TCT, το οποίο είναι αρκετά ομαλό ως προς τις αλλαγές των ταχυτήτων. Υπάρχει μια μικρή υστέρηση στο kickdown, ειδικά όταν οδηγούμε στο Normal πρόγραμμα, κάτι που θα αντιληφθούμε όταν πατήσουμε βαθιά και απότομα το πεντάλ του γκαζιού.

Γυρνώντας στο πρόγραμμα Dynamic από τον περιστροφικό διακόπτη του DNA, τότε σαφώς το αυτοκίνητο αποκτά μια έξτρα ζωντάνια και το κιβώτιο ανταποκρίνεται ταχύτερα. Ο οδηγός πάντα έχει την επιλογή να αναλάβει τις αλλαγές ταχυτήτων και χειροκίνητα, από τα μεγάλα αλουμινένια paddles στην κολόνα του τιμονιού.

Επιδόσεις

Στο σημαντικό θέμα της κατανάλωσης η Tonale σύμφωνα με το εργοστάσιο έχει μέση κατανάλωση 5,9 με 6,1 λτ/100 χλμ. Στην πράξη είδαμε τιμές λίγο κάτω από τα 7 λτ., κυρίως εντός πόλης όπου υπάρχει και πραγματικό όφελος λόγω του ηλεκτροκινητήρα. Επίσης, το τυπικό 0-100 km/h σύμφωνα με το εργοστάσιο γίνεται σε 9,9 δλ. σε αυτή την έκδοση των 130 ίππων. Κάτι που επιβεβαιώθηκε και στις μετρήσεις μας, όπου πετύχαμε τόσο το εργοστασιακό 9,9 αλλά και το 9,53 δλ. ως το καλύτερο αποτέλεσμα της ημέρας.

Οι μετρήσεις μας με την Alfa Romeo Tonale Hybrid των 130 ίππων.

Οδική συμπεριφορά

Μπορεί με τις επιδόσεις της η Tonale να μην ξεχωρίζει. Ωστόσο, αν δεν ξεχωρίζει ήδη με την σχεδίαση και την ποιότητα της, σίγουρα θα το κάνει με την οδική της συμπεριφορά! Η Alfa Romeo είναι μια μάρκα που ανέκαθεν κατασκεύαζε αυτοκίνητα με σπορ αίσθηση στην οδήγηση. Και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα στην Tonale, παρά το ότι μιλάμε για ένα SUV.

Είναι μάλιστα το πιο ευχάριστο οδηγικά από όλα τα premium SUV, και μάλιστα με διαφορά! Έχει ένα πολύ στιβαρό πλαίσιο και ένα σύστημα διεύθυνσης που ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού, παρέχοντας ταυτόχρονα και εξαιρετική πληροφόρηση. Κι αυτό παρά το ότι δεν είναι ιδιαίτερα “βαρύ” που λέμε. Στην πολύ καλή οδική συμπεριφορά συμβάλλει και η προσεγμένη ανάρτηση, πλήρως ανεξάρτητη βεβαίως εμπρός-πίσω και με στάνταρ αμορτισέρ τεχνολογίας FSD, που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με την Koni. Προαιρετικά υπάρχουν και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ως προς τη σκληρότητα, όπως στη Giulia. Αν και τα στάνταρ FSD είναι ήδη εξαιρετικά σε αίσθηση.

Alfa Romeo TonaleΑυτά που επίσης αξίζουν αναφορά είναι τα φρένα. Πρακτικά η Tonale είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία με σύστημα IBS και 4-πίστονες δαγκάνες της Brembo. Μιλάμε για φρένα πραγματικά ακούραστα, ωστόσο χρειάζεται μια μικρή εξοικείωση στην αρχή αφού το πεντάλ δείχνει υπερ-ευαίσθητο. Συνολικά πάντως νιώθεις ότι η Tonale μπορεί να διαχειριστεί άνετα ακόμη και τους 275 ίππους στην plug-in υβριδική της έκδοση. Υπό πίεση δε θα νιώσει ποτέ άβολα, ποτέ, ενώ παρέχει και πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Βέβαια, η βασική έκδοση των 130 ίππων σε καμία περίπτωση δεν έχει την ισχύ για να φέρει το πλαίσιο ούτε καν κοντά στα όρια του.

Αυτό που μένει στο τέλος είναι η εξαιρετική ποιότητα κύλισης αλλά και ότι αν ο οδηγός το επιδιώξει θα κινηθεί γρήγορα και απολαυστικά, παρότι είναι ένα SUV. Όπως είπαμε, αν δε σε κερδίσει ήδη στους άλλους τομείς, η Tonale θα σε κερδίσει μόλις την οδηγήσεις. Όπως άλλωστε κάθε άλλη Alfa.

Alfa Romeo TonaleΟ εξοπλισμός της Alfa Romeo Tonale

Η γκάμα της Tonale περιλαμβάνει πέντε εκδόσεις με ξεχωριστό χαρακτήρα η καθεμιά αλλά κοινό παρονομαστή τον πλούσιο εξοπλισμό. Έτσι έχουμε τις Super και Sprint που εστιάζουν στο νεανικό χαρακτήρα, την Ti που τονίζει το Ιταλικό στυλ και την Veloce βεβαίως που αποτελεί την πιο σπορτίφ εκδοχή στη γκάμα. Ωστόσο, η Tonale της δοκιμής μας δεν είναι καμία από τις παραπάνω. Εδώ έχουμε την Edizione Speciale, μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής, με ξεχωριστά χαρακτηριστικά και ακόμη πλουσιότερο εξοπλισμό.

Πάντως ανεξάρτητα από την επιλογή της έκδοσης, όλες οι Tonale έχουν ως στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο, Full-LED προβολείς, διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3’’, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 10,25’’ και υπηρεσία Amazon Alexa, πλήρες πακέτο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης και βεβαίως ζάντες αλουμινίου 18’’, 19’’ ή 20’’. Επίσης, κάτι που υπάρχει και συναντούμε για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο είναι η τεχνολογία NFT. Σε αντίθεση με το online ψηφιακό περιεχόμενο, σε ένα αυτοκίνητο η τεχνολογία αυτή φέρνει νέα δεδομένα, αφού πρακτικά έχουμε ένα ψηφιακό πιστοποιητικό χωρίς δυνατότητα αλλοίωσης, που συνοδεύει το αυτοκίνητο σε όλη του τη ζωή. Ταυτόχρονα καταγράφει το πλήρες ιστορικό του, δεδομένα συντήρησης, χιλιόμετρα και άλλες λεπτομέρειες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως αποδεικτικά στη μεταπώληση.

Πόσο κοστίζει;

Οι εκδόσεις των 130 ίππων σε mild Hybrid ξεκινούν από τις 37.300 ευρώ, τουλάχιστον αυτή την περίοδο λανσαρίσματος του μοντέλου στη χώρα μας. Οι εκδόσεις diesel ξεκινούν από 41.800 ευρώ, ενώ η Tonale των 160 ίππων, αλλά απευθείας στο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Ti, κοστίζει 45.100 ευρώ.

Ακολουθώντας την premium στρατηγική παραγωγής των Giulia και Stelvio, η Tonale είναι διαθέσιμη με το πρόγραμμα “Tailor to fit 100”, μέσω του οποίου ο χρόνος μεταξύ της παραγγελίας του αυτοκινήτου μέχρι την παράδοση περιορίζεται στις 100 ημέρες. Αντίστοιχα, το πρόγραμμα χρηματοδότησης “Drive Now” (που επίσης είναι διαθέσιμο και για τις Giulia και Stelvio) επιτρέπει στον αγοραστή να αποκτήσει την Tonale με δόση από 274ευρώ/μήνα, προσφέροντας παράλληλα και ιδιαίτερη ευελιξία στις επιλογές κτήσης και ανταλλαγής.

Alfa Romeo TonaleΤεχνικά χαρακτηριστικά

Alfa Romeo Tonale 1.5 lt 130hp
Κυβισμός: 1469 cc
Ισχύς: 130 hp/5750 rpm
Ροπή: 240 Nm/1500 rpm
0-100 km/h: 9,9 sec
Τελική ταχύτητα: 195 km/h
Μικτή κατανάλωση*: 5,9-6,1 lt/100km
Εκπομπές CO2*: 134-139 g/km
Βάρος: 1.525 kg
Ρεζερβουάρ: 55 lt
Χώρος αποσκευών: 500 lt
*εργοστασιακή μέτρηση κατά WLTP, τιμές από-εώς ανάλογα με την έκδοση.

Αρχική τιμή Alfa Romeo Tonale Super 1.5 MHEV 130ps: 37.300€*
Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής Tonale Speciale 1.5 MHEV 130ps: 45.000€
*Περιλαμβάνει προωθητική ενέργεια 1.900€

Δες τη video-δοκιμή της Alfa Romeo Tonale

ΣΥΝΟΨΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ
Εμφάνιση
9
Ποιότητα
9
Εσωτερικό
9.5
Επιδόσεις
7.7
Οδική συμπεριφορά
9.5
Σχέση ποιότητας - τιμής
8.5
alfa-romeo-tonale-hybrid-130hpΜια Alfa θα είναι πάντα μία Alfa, ασχέτως σχήματος ή εξηλεκτρισμού. Και αυτό αποδεικνύεται με την Tonale. Ναι... είναι ακριβή και ναι... δεν απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό όπως έκανε για παράδειγμα παλαιότερα η Giulietta. Και ναι... οι 130 ίπποι ίσως σε κάποιους ακούγονται λίγοι, τουλάχιστον για αυτοκίνητο σε αυτό το εύρος χρημάτων. Ωστόσο, η Tonale έχει τρόπους να σε αποζημιώσει! Τόσο με την εξαιρετική οδική συμπεριφορά της, ανώτερη από οτιδήποτε άλλο σε αυτά τα χρήματα, με την προσεγμένη σχεδίαση και την ποιότητα της καμπίνας αλλά και με τη νέας γενιάς Mild Hybrid τεχνολογία που παρέχει χειροπιαστό όφελος στον χρήστη.