Το i20 συμπληρώνει το κενό ανάμεσα στα i10 και i30, αποτελώντας ταυτόχρονα τον αντικαταστάτη του επιτυχημένου Getz. Σχεδιασμένο και εξελιγμένο στην Ευρώπη, το νέο μέλος στην οικογένεια Hyundai αποτελεί μια αξιόλογη πρόταση με πολύ καλό value for money.
Το i20 είναι μακρύτερο κατά 115 mm από το Getz, ενώ είναι πιο πλατύ κατά 55 mm και με μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 70 mm. Σχεδιαστικά υιοθετεί την ταυτότητα που πρωτοείδαμε στο μεγαλύτερο i30, διανθισμένη με νέα στοιχεία όπως τα όμορφα πίσω φωτιστικά. Το i20 είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε εκδόσεις 1,2 και 1,4 λίτρων, απόδοσης 78 και 100 ίππων, και σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, με τις τιμές να διαμορφώνονται από τις 10.290 ευρώ με εξοπλισμό που περιλαμβάνει ABS με EBD, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο τιμόνι, air condition και radio-CD με ΜΡ3. Η αμέσως επόμενη έκδοση 1,2 GL των 11.180 ευρώ– όπως το αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεσή μας- διαθέτει επιπλέον ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες και δίχρωμες επενδύσεις καθισμάτων. Οι εκδόσεις 1,4 λίτρων ξεκινούν από τις 12.110 ευρώ (επίπεδο εξοπλισμού GL).
Ο κινητήρας των 1,2 λίτρων μπορεί να ακούγεται… λίγος, ωστόσο οι 78 ίπποι προσφέρουν σπιρτάδα και πολύ καλές επιδόσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας, εξασφαλίζοντας ελαστικότητα και τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Το i20 βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα που εξασφαλίζει καλή συμπεριφορά. Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ράβδο στρέψης πίσω. Στην πράξη, το αυτοκίνητο είναι σφιχτό σε αίσθηση χωρίς να κουράζει σε ανωμαλίες, ενώ καλή αίσθηση παρουσιάζει σε δρόμο με στροφές.
Το i20 είναι μακρύτερο κατά 115 mm από το Getz, ενώ είναι πιο πλατύ κατά 55 mm και με μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 70 mm. Σχεδιαστικά υιοθετεί την ταυτότητα που πρωτοείδαμε στο μεγαλύτερο i30, διανθισμένη με νέα στοιχεία όπως τα όμορφα πίσω φωτιστικά. Το i20 είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε εκδόσεις 1,2 και 1,4 λίτρων, απόδοσης 78 και 100 ίππων, και σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, με τις τιμές να διαμορφώνονται από τις 10.290 ευρώ με εξοπλισμό που περιλαμβάνει ABS με EBD, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο τιμόνι, air condition και radio-CD με ΜΡ3. Η αμέσως επόμενη έκδοση 1,2 GL των 11.180 ευρώ– όπως το αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεσή μας- διαθέτει επιπλέον ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες και δίχρωμες επενδύσεις καθισμάτων. Οι εκδόσεις 1,4 λίτρων ξεκινούν από τις 12.110 ευρώ (επίπεδο εξοπλισμού GL).
Ο κινητήρας των 1,2 λίτρων μπορεί να ακούγεται… λίγος, ωστόσο οι 78 ίπποι προσφέρουν σπιρτάδα και πολύ καλές επιδόσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας, εξασφαλίζοντας ελαστικότητα και τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Το i20 βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα που εξασφαλίζει καλή συμπεριφορά. Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ράβδο στρέψης πίσω. Στην πράξη, το αυτοκίνητο είναι σφιχτό σε αίσθηση χωρίς να κουράζει σε ανωμαλίες, ενώ καλή αίσθηση παρουσιάζει σε δρόμο με στροφές.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός: 1.248 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 78/6.000
Ροπή (Νm/σ.α.λ.): 118/4.000
0-100 χλμ./ώρα: 12,9’’
Τελική ταχύτητα: 165 χλμ./ώρα
Μέση κατανάλωση: 5,2 λτ./100 χλμ.
Βάρος: 970 kg