Infiniti FX37: Αγγίζοντας το άπειρο

17 Μαρτίου 2009


Η πολυτελής μάρκα Infiniti εδώ και λίγο καιρό αποτελεί γεγονός για την ελληνική πραγματικότητα. Με αυτή την αφορμή οδηγούμε το FX37, το κορυφαίο crossover της πολυτελούς γκάμας, ένα μοντέλο που χρησιμοποιεί τον ίδιο V6 κινητήρα 3,7 λίτρων με το νέο Nissan 370Z, σε συνδυασμό με 7άρι σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων.

Η Infiniti δεν είναι καινούρια μάρκα. Αποτελεί το πολυτελές alter ego της Nissan και εδώ και 20 χρόνια διανύει μια επιτυχημένη εμπορική πορεία στις αγορές των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας. Πρόσφατα οι πωλήσεις της Infiniti ξεκίνησαν και στην ευρωπαϊκή αγορά, με μια γκάμα πολυτελών οχημάτων να στοχεύουν στην καρδιά των premium crossover, sedan και coupe κατηγοριών. Η πρωτοποριακή εξυπηρέτηση του πελάτη, όπως ενσαρκώνεται στη φιλοσοφία «Total Ownership Experience», δεν είναι μία πρωτοβουλία του μάρκετινγκ, αλλά βασικό κομμάτι του DNA της Infiniti και αποτελεί την διαβεβαίωση προς τους υποψήφιους πελάτες ότι εκτός από το νέο τους αυτοκίνητο θα απολαύσουν και μια σειρά από προσφερόμενες υπηρεσίες καθ’ όλη τη διάρκεια ιδιοκτησίας ενός Infiniti. Η γκάμα των πολυτελών Infiniti περιλαμβάνει τα crossover EX37, FX37 & FX50, το sedan G37 και το σπορ G37 Coupe.

Το FX37 συνδυάζει τις επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου με την πρακτικότητα ενός SUV. Σχεδιαστικά, η σειρά FX υιοθετεί τη νέα μάσκα-ταυτότητα της Infiniti με διπλή τοξοειδή μορφή και αισθητική «διπλού κύματος». Στο προφίλ του κυριαρχεί μία ισχυρή πλευρική γραμμή που αναδεικνύεται από λειτουργικούς πλαϊνούς αεραγωγούς πίσω από τους εμπρός τροχούς και μια αρκετά χαμηλή γραμμή οροφή. Πίσω, χαρακτηριστικά φώτα LED αγκαλιάζουν το προφίλ του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό κυριαρχούν κορυφαία υλικά όπως ξύλο και δέρμα με έντονες ραφές, ενώ ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης περιλαμβάνοντας στοιχεία όπως το Intelligent Key για εκκίνηση χωρίς κλειδί και περιστρεφόμενους προβολείς Bi-Xenon. Στάνταρ είναι η κάμερα οπισθοπορείας και η συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth. Όπως όλα τα μοντέλα Infiniti, το FX37 κάνει χρήση της βαφής «Scratch Shield» που σε σύγκριση με τις συμβατικές βαφές μπορεί να παρουσιάζει μέχρι πέντε φορές λιγότερες γρατσουνιές, αν χρησιμοποιηθεί στις ίδιες συνθήκες. Όταν εκτίθεται στη θερμότητα, η βαφή «Scratch Shield» αυτοεπισκευάζει τις ήπιες γρατσουνιές, επαναφέροντας τις βαμμένες επιφάνειες σχεδόν στην αρχική τους κατάσταση.

Κάτω από το μεγάλο και μυώδες καπό του FX37 βρίσκεται ο βενζινοκινητήρας V6 3,7 λίτρων και απόδοσης 320 ίππων. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός νέου 7-τατάχυτου αυτόματου κιβωτίου με Adaptive Shift Control (ASC). Η υιοθέτηση του συστήματος τετρακίνησης Infiniti ATTESA E-TS με ενεργό σύστημα διαχείρισης ροπής, εξασφαλίζει κατανομή ροπής από 50:50 μέχρι 0:100 εμπρός/πίσω, για άριστη συμπεριφορά σε ολισθηρές επιφάνειες και οικονομία στην καθημερινή χρήση.

Ο οδηγός τους Infiniti FX37 νιώθει μοναδικός. Η θέση οδήγησης μοιάζει να είναι δανεισμένη από το G37 coupe, με μικρό κάθετα τοποθετημένο τιμόνι, μπάκετ κάθισμα, paddles στην κολώνα τιμονιού για αλλαγές ταχυτήτων και μικρό εμπρός παρμπρίζ. Επιπλέον υπάρχουν όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρίζουν άνεση και πολυτέλεια, όπως το navigation, τα δέρματα, οι ηλεκτρικές ρυθμίσεις του καθίσματος, τα ηλεκτρικά θερμαινόμενα ή ψυχόμενα καθίσματα και το προηγμένο σύστημα Around View Monitor που προσφέρει στον οδηγό μία περιφερειακή εικόνα του αυτοκινήτου από ψηλά κατά το παρκάρισμα!

Σε γενικές γραμμές θα λέγαμε πως είναι ένα όχημα φτιαγμένο για να προσφέρει συγκινήσεις κάθε είδους στον οδηγό του. Μπορεί οι τεράστιοι τροχοί με τις ζάντες 20 ιντσών να επιτρέπουν κίνηση εκτός δρόμου μόνο σε ήπιες διαδρομές, ωστόσο ο τρόπος με τον οποίο το αυτοκίνητο κινείται στην άσφαλτο δε θυμίζει σε τίποτα SUV. Οι τιμές του Infiniti FX37 διαμορφώνονται από 74.000 ευρώ.

Τεχνικά χαρακτηριστικάΚυβισμός: 3.696 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σαλ): 320/7.000
Ροπή (Nm/σαλ): 360/5.200
0-100 χλμ./ώρα: 6,8”
Τελική: 235 χλμ./ώρα
Μέση κατανάλωση: 12,0 λτ/100 χλμ.
Βάρος: 2.012 κιλά