Τείνουμε να καταντήσουμε γραφικοί, όμως η πραγματικότητα μας έχει αλλάξει.

Τα αυτοκίνητα άλλαξαν σχήμα και συνεχίζουν να αλλάζουν. Μεγαλώνουν και κυρίως ψηλώνουν. Ακόμη και τα μοντέλα που φαινομενικά ως χθες έμοιαζαν καταδικασμένα να μείνουν στο γνώριμο σχήμα. 

Αφορμή του παραπάνω σχολίου στάθηκε η έλευση του νέου Aygo X. Το νέο A-SUV μικρό που βάζει την Toyota με ένα ακόμη μοντέλο στα SUV χωράφια. Ο κόσμος θέλει υπερυψωμένα, “suvοποιημένα” αυτοκίνητα. Πλέον και στο μικρότερο δυνατό μέγεθος. Βεβαίως το Aygo X είναι καλύτερο σε όλα του από πριν και το “σκέτο Aygo”, πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά, πιο άνετο και κυρίως πιο ασφαλές. Εντάξει… είναι και πιο ακριβό. Πολύ πιο ακριβό, όπως όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα γύρω μας. Οι τιμές παντού έχουν ανέβει δραματικά. Πληρώνεις μεγαλύτερη κατηγορία από αυτή που αγοράζεις πραγματικά και αυτό είναι πιο ορατό στα hatcback μοντέλα που πλέον κοστίζουν όσο ένα μεσαίο SUV. Και τα μεσαία SUV βεβαίως πλέον αγγίζουν “premium” τιμές.

Φυσικά και υπάρχουν εξαιρέσεις… ακόμα τουλάχιστον. Μοντέλα πραγματικά τοποθετημένα έτσι ώστε να μην επηρεάζονται σημαντικά από αυτό το παγκόσμιο φαινόμενο αύξησης των τιμών. Μοντέλα όπως το Suzuki S-Cross, ίσως το πιο τίμιο τετρακίνητο crossover, με τις παραχωρήσεις του φυσικά σε κάποιους τομείς. Και από την άλλη υπάρχει το Cupra Formentor, ένα μεσαίο και άκρως σπορτίφ SUV/crossover, δυναμικό στο μάτι αλλά και στην οδική συμπεριφορά που θα μπορούσε να κοστίζει αρκετά περισσότερα από τις 30.500 ευρώ που ξεκινά, κι όμως να συνεχίσει να θεωρείται value for money. Ναι, τόσο καλό είναι!

Αλλά να μη τα λέμε από εδώ. Ξεφυλίστε το νέο τεύχος μας, διαβάστε τις παραπάνω δοκιμές και λάβετε σοβαρά υπόψη σας ότι η ανηφόρα στις τιμές των αυτοκινήτων δεν τελειώνει. Αν είστε σε σκέψεις για αγορά, αποφασίστε το σύντομα!

Περισσότερα στο νέο τεύχος της FREE PRESS online εφημερίδας του trcoff.gr

👉 Διάβασε το εδώ!