Το τρίτο τεύχος της FREE PRESS εφημερίδας του trcoff.gr είναι εδώ και έχει τα πάντα! Ειδήσεις και δοκιμές για αυτοκίνητα που ήρθαν και έρχονται. Η αυτοκίνηση αλλάζει και τρέχει… με χίλια!
Ο Μάιος ήρθε, η άνοιξη στα καλύτερα της, κι εμείς σταδιακά μπαίνουμε σε διαδικασία “εξόδου” από lockdown και απαγορεύσεις. Ωστόσο, ο κλάδος του αυτοκινήτου δε σταμάτησε να εξελίσσεται και να προχωράει μπροστά! Τρανή απόδειξη η “βροχή” νέων μοντέλων και τεχνολογιών που βλέπουμε τους τελευταίους μήνες. Και βεβαίως πολλά από αυτά είναι ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά, όπως η νέα και υπερπολυτελής Mercedes EQS, τα νέα Audi e-tron Q4 και Q4 Sportback και βεβαίως το bZ4X. Ένα εντυπωσιακό ηλεκτρικό πρωτότυπο της Toyota που θα έρθει μέσα στο 2022 για να θέσει νέα δεδομένα στα ηλεκτρικά SUV.
Ηλεκτρική διείσδυση όμως έχουμε και στην Ελλάδα, όπου νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα προστίθενται συνεχώς στην αγορά. Και ένα από αυτά είναι το Fiat 500e, ίσως το πιο ενδιαφέρον αυτοκίνητο που οδήγησα το μήνα που πέρασε. Γρήγορο, πλήρως αθόρυβο, ποιοτικό και κυρίως στιλάτο και ξεχωριστό! Απο την άλλη, η λογική επιμένει σε πιο παραδοσιακά συστήματα κίνησης και γι αυτό σήμερα θα δούμε δύο ακόμη μοντέλα με το καλύτερο value for money στις κατηγορίες τους. Τα νέας γενιάς Seat Leon και Hyundai Tucson, που και τα δύο προσφέρουν “περισσότερο αυτοκίνητο στη χαμηλότερη τιμή”! Μαζί μας αυτό το μήνα και το ανανεωμένο baby-SUV της Opel, το Crossland. Το πρώτο από τα Opel που υιοθετούν μια νέα μαύρη μάσκα, το λεγόμενο “Opel Vizor”.
Με 1000 λοιπόν στην εξέλιξη, γιατί από τελική ταχύτητα τα πράγματα αλλάζουν. Κι αυτό γιατί μετά την ανακοίνωση της Volvo ότι σταδιακά περιορίζει τα αυτοκίνητα της στη μέγιστη ταχύτητα των 180 km/h, έρχονται και άλλοι κατασκευαστές να υιοθετήσουν αυτή τη λογική. Είναι λοιπόν τα 200+ παρελθόν; Πιθανά ναι, σε μια τεράστια προσπάθεια να αλλάξουμε συνείδηση ως οδηγοί. Άλλωστε πόσες φορές θα πας με πάνω από 150 km/h και κυρίως που; Και με τα περισσότερα ηλεκτρικά να έχουν ήδη τελική ταχύτητα τα 150, κυρίως λόγω αυτονομίας, η αυτοκίνηση γύρω μας αλλάζει. Είπαμε… με χίλια!