Καλό μήνα, επισήμως πλέον είμαστε στην περίοδο του χειμώνα. Και ημερολογιακά αλλά και σε επίπεδο καιρικών φαινομένων, αφού ο Δεκέμβριος ξεκινά με βροχές και πτώση θερμοκρασίας. Και βεβαίως έχουμε το νέο τεύχος της Freepress έκδοσης μας!

Η προσοχή μας στην οδήγηση, ειδικά αυτή την περίοδο, θα πρέπει να είναι τεράστια καθώς πλέον οι συνθήκες είναι ιδιαίτερες. Οι Έλληνες είμαστε άμαθοι στη χειμερινή οδήγηση, η οποία γενικότερα απαιτεί μια πιο αμυντική στάση. Οι δρόμοι γλιστράνε, τα ελαστικά αργούν να έρθουν σε θερμοκρασία λειτουργίας και η ορατότητα είναι περιορισμένη, ειδικά τις απογευματινές ώρες.

Ανάβουμε τα φώτα μας, σιγουρευόμαστε ότι βλέπουμε και μας βλέπουν καλά, αποφεύγουμε τη χρήση προβολέων ομίχλης (όταν δεν έχει ομίχλη) και φροντίζουμε το αυτοκίνητο μας. Τα ελαστικά μας θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση, το ίδιο και τα μάκτρα στους υαλοκαθαριστήρες.

Στα του τεύχους μας…

O εξηλεκτρισμός μας απασχολεί και πάλι. Μάλιστα πρόσφατα είχαμε την τιμή να συμμετέχουμε στο Energy & Sustainability σεμινάριο του Inefan, όπου αναπτύξαμε μια ομιλία με θέμα την ηλεκτροκίνηση. Άλλωστε είναι το μέλλον, είτε το θέλουμε… είτε όχι. Αυτό αποδεικνύεται συνεχώς και στην αυτοκίνηση. Πλέον η Abarth παρουσίασε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, το 500e, ενώ παραδοσιακά “βενζινοβόρες” μάρκες εξηλεκτρίζονται επίσης. Το έκανε άλλωστε και η Jeep με το ήπια υβριδικό Renegade (και Compass), μάρκα που επίσης ετοιμάζει το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, θα το κάνει και η Lancia η οποία πατά δυνατά το Reset και επανέρχεται με 3 ηλεκτρικά μοντέλα! Ναι… η Lancia.

Για τους παραδοσιακούς πάντως, αξίζει να σταθούμε στο Dacia Jogger, με βενζίνη αλλά και εργοστασιακό υγραέριο για απίστευτα χαμηλή οικονομία. Ένα αυτοκίνητο πέρα από τα όρια ενός παραδοσιακού οικογενειακού, με station wagon αμάξωμα και crossover πινελιές αλλά και την υποστήριξη μέχρι 7 επιβάτες.

Όλα αυτά αναλυτικά μέσα στις ψηφιακές μας σελίδες. Καλό μήνα, καλό χειμώνα και βεβαίως καλή ανάγνωση!

👉 Διάβασε το νέο τεύχος εδώ!