Από τα αλώνια… στα σαλόνια! Η φράση αυτή ίσως ταιριάζει γάντι στη θεματολογία μας αυτό το μήνα!
Κι αυτό γιατί παρά το πλήρως ηλεκτρικό Audi e-tron των 75.000 ευρώ, που κλέβει εκ πρώτης τις εντυπώσεις, ο πραγματικός ήρωας σε αυτό το τεύχος είναι το νέο Dacia Sandero Stepway. Το αντίθετο άκρο στην κατηγορία που πατά το e-tron, αφού με τιμή κάτω από 14.500 ευρώ, το Stepway είναι δικαιωματικά το φθηνότερο SUV/Crossover στην Ελλάδα. Τουλάχιστον με ένα αξιόλογο πακέτο κινητήρα και εξοπλισμού. Και αυτό που καταφέρνει εδώ η Dacia είναι να αλλάζει και πάλι τους κανόνες, δημιουργώντας ένα αυτοκίνητο φθηνό αλλά όχι “φτηνιάρικο”. Στα χέρια μας η ενδιαφέρουσα έκδοση με LPG μοιάζει να ενσωματώνει το προφίλ του μέσου Έλληνα που θέλει ένα μικρό, οικονομικό SUV… αλλά δε μπορεί να το αποκτήσει.
Η σταδιακή “SUVοποίηση” της αυτοκίνησης πάντως δεν αφήνει ανεπηρέαστο και αυτό το τεύχος μας, αφού τα 3 στα 4 αυτοκίνητα που οδηγήσαμε αυτό το μήνα είναι αυτής της νέας τάσης. Έτσι στα χέρια μας βρέθηκε και το Nissan Juke, ξανά, αλλά αυτή τη φορά στην έκδοση με το αυτόματο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Και ένα αυτόματο Juke είναι καλύτερο σε όλα από ένα χειροκίνητο και κυρίως είναι πιο ξεκούραστο στην καθημερινότητα. Άλλωστε γι αυτό οι 2 στους 5 αγοραστές ψάχνουν ένα SUV. Για άνεση και βέβαια για χώρους.
Παρόλα αυτά, τα supermini δεν πεθαίνουν και βεβαίως συνεχίζουν να οδηγούν την αγορά με τις περισσότερες πωλήσεις. Και το μικρό Mazda2 είναι μια εναλλακτική πρόταση, κυριολεκτικά για “ψαγμένους” οδηγούς, αφού προσφέρει εκτός από ποιότητα και οικονομία, ίσως την καλύτερη οδηγική αίσθηση σήμερα στην κατηγορία. Με τιμόνι και κιβώτιο ταχυτήτων που θα ζήλευαν πολλά αυτοκίνητα, το “2αράκι” αξίζει να το δει κανείς και να το μελετήσει σε βάθος.
Έτσι λοιπόν, ότι και να ψάχνει κανείς, πολυτέλεια, επιδόσεις ή πιο απλά ένα αυτοκίνητο να κάνει τη δουλειά του, το 5ο σε σειρά τεύχος του trcoff.gr τα έχει όλα. Καλή μας ανάγνωση!