Κάθε τόσο ακούμε και κάτι καινούργιο…
…από στελέχη της κυβέρνησης, η οποία όπως φαίνεται βαδίζει στα τυφλά και αναστατώνει τον ελληνικό λαό. Πρόσφατο παράδειγμα ο αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας κ. Αλεξιάδης, βγήκε προχθές στον ΑΝΤ1 και διέψευσε τον εαυτό του και όλα όσα είχε πει πρόσφατα περί μείωσης των τελών κυκλοφορίας και μέρους αυτού του ποσού των τελών κυκλοφορίας θα μετακυληθεί στις τιμές των καυσίμων. Τώρα ο κ. Αλεξιάδης διαψεύδοντας τα λεγόμενά του, μας λέει ότι πρόθεση της κυβέρνησης είναι να βρεθούν τέτοια μέτρα ώστε θα βάλουν και πάλι στην κυκλοφορία ένα μεγάλο ποσοστό από τα 1 εκ. αυτοκίνητα που οι ιδιοκτήτες τους κατέθεσαν τις πινακίδες κυκλοφορίας, αλλά και να ελεγχθούν άλλες 600.000 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους χωρίς να έχουν πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας του τρέχοντος έτους. Φέξε μου και γλίστρησα! Ας ελέγξουν πρώτα τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα και αυτά που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και ας τιμωρήσουν με πρόστιμο τους παραβάτες, όπως είχαν εξαγγείλει και μετά βλέπουμε…
Κυκλοφοριακή ανάσα στη Χαλκιδική
Παραδόθηκε στην κυκλοφορία πριν λίγες ημέρες ο νέος οδικός άξονας Ποτίδαια-Κασσάνδρα, μήκους 17,5 χλμ. με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Πρόκειται για ένα έργο που εν μέρει θα απαλύνει την ταλαιπωρία των εκδρομέων, κυρίως τα Σαββατοκύριακα του καλοκαιριού, όπου κάθε χρόνο γίνεται χαμός από το μποτιλιάρισμα των αυτοκινήτων. Βεβαίως να μην περιμένουμε να λυθεί το κυκλοφοριακό της Χαλκιδικής, γιατί δεν είναι μόνο το συγκεκριμένο κομμάτι που ταλαιπωρεί τους εκδρομείς. Υπάρχουν και πολλά άλλα σημεία του οδικού άξονα στο πρώτο πόδι (Κασσάνδρα). Προβλήματα όμως υπήρχαν και θα υπάρξουν και φέτος και στο δεύτερο πόδι (Σιθωνία), ιδιαίτερα στο κομμάτι Μεταμόρφωση-Νικήτη, αλλά και σε άλλα σημεία. Και επειδή σαν την Χαλκιδική δεν έχει… οι επισκέπτες και φέτος θα είναι πολλοί και το μποτιλιάρισμα είναι αναμενόμενο. Σε κάθε περίπτωση όμως, το καλό να λέγεται και ο νέος οδικός άξονας που εγκαινιάστηκε πρόσφατα είναι ένα καλό συγκοινωνιακό έργο.
Οδεύει προς διευθέτηση η αποχή των εξεταστών οδηγών…
…των Διευθύνσεων Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, αφού την επόμενη εβδομάδα θα ψηφιστεί η τροπολογία που δίνει λύση στο οικονομικό πρόβλημα που προέκυψε με την έξτρα αμοιβή (174 ευρώ) των εξεταστών που εργαζόταν για τη διαδικασία εξέτασης των υποψηφίων οδηγών εκτός ωραρίου.
Σοβαρό πρόβλημα παραμένει στην αναθεώρηση των διπλωμάτων οδήγησης…
…σε οδηγούς ηλικίας άνω των 80 ετών. Όπως μας ενημέρωσε υψηλόβαθμο στέλεχος της Διεύθυνσης Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τον νόμο οι ηλικιωμένοι οδηγοί πρέπει να εξετάζονται από πενταμελή ιατρική επιτροπή (Οφθαλμίατρος, Παθολόγος, Ορθοπεδικός ΟΡΛ, και Ψυχίατρος) προκειμένου να αναθεωρήσουν την άδεια οδήγησής τους. Ωστόσο, η επιτροπή αυτή δεν μπορεί να συσταθεί λόγω μη συμμετοχής των γιατρών. Έτσι η Διεύθυνση Συγκοινωνιών προχώρησε στην έκτακτη διμελή ιατρική επιτροπή με Οφθαλμίατρο και Παθολόγο, αλλά και αυτή η επιτροπή δεν υφίσταται από τον περασμένο Μάρτιο, λόγω παύσης της αμοιβής των γιατρών, με αποτέλεσμα να εκκρεμούν περισσότερες από 3000 αιτήσεις των πάνω από 80 χρόνων οδηγών που χρειάζονται αναθεώρηση των διπλωμάτων τους. Έτσι πολλοί απ’ αυτούς τους ηλικιωμένους οδηγούς κυκλοφορούν παράνομα χωρίς δίπλωμα και κατά συνέπεια με ανασφάλιστο αυτοκίνητο. Και μη χειρότερα!
Ξεκίνησε η ακτοπλοϊκή γραμμή Θεσσαλονίκη-Σποράδες
Η εταιρεία Hellenic Seaways διαθέτει το Catamaran Flying Cat4, χωρητικότητας 440 ατόμων και δίνει λύση στη μετακίνηση του επιβατικού κοινού από τη Θεσσαλονίκη στα νησιά Σκιάθος, Σκόπελος και Αλόννησος. Τα δρομολόγια ήδη ξεκίνησαν από την Πέμπτη 16 Ιουνίου, θα είναι καθημερινά και θα διαρκέσουν μέχρι 25 Σεπτεμβρίου. Η αναχώρηση του Catamaran από Θεσσαλονίκη για Σποράδες θα γίνεται στις 9 το πρωί και από τη Σκιάθο στις 19.10, ενώ άφιξή του στη Θεσσαλονίκη υπολογίζεται στις 22.45.
Πρώτη γνωριμία με το νέο Volkswagen Tiguan
Στην περιοχή της Μάνης βρεθήκαμε προ ημερών, όπου η Kosmocar παρουσίασε το εντελώς νέο Volkswagen Tiguan, το οποίο ήρθε για να συνεχίσει την πορεία του προκατόχου του στην κατηγορία των μεσαίων SUV. Άλλωστε δεν είναι τυχαία η εμπορική επιτυχία του μοντέλου της γερμανικής φίρμας που πρωτοεμφανίστηκε το 2007 και προτιμήθηκε από 2,8 εκ. αγοραστές εκ των οποίων περίπου οι 10.000 Έλληνες.
Στη Μάνη είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο Tiguan. |
Το νέο Tiguan διαθέτει σύγχρονη εξωτερική σχεδίαση με έντονες γραμμές, άνετο, ευχάριστο και λειτουργικό εσωτερικό αλλά και διαφορετικές διαστάσεις από τον προκάτοχό του. Είναι εμπλουτισμένο με όλα τα τεχνολογικά στοιχεία που προσφέρουν ασφάλεια, ανέσεις και ευκολίες σε οδηγό και επιβάτες. Οδηγώντας το νέο Tiguan τόσο στην άσφαλτο (Αθήνα-Μάνη) όσο και σε εκτός δρόμου διαδρομές στον Ταΰγετο, διαπιστώσαμε τις αρετές του αυτοκινήτου και βεβαίως τον προσανατολισμό του ως όχημα ελεύθερου χρόνου. Το νέο μοντέλο διατίθεται σε εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς και σε τετρακίνητες, με μια σειρά επιλογών κινητήρων βενζίνης και diesel. Διαθέσιμα είναι τόσο το μηχανικό 6άρι κιβώτιο όσο και το αυτόματο DSG7, μαζί με τρία επίπεδα εξοπλισμού: Active, Advance και Exclusive.
Συγκεκριμένα οι κινητήρες βενζίνης είναι δύο 1.4 TSI με 125 και 150 ίππους. Ο 1400άρης κινητήρας με τους 150 ίππους συνδυάζεται με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου αλλά και με σύστημα τετρακίνησης 4Motion. Σε ότι αφορά στους κινητήρες diesel το μοντέλο είναι διαθέσιμο με τον 1.6 TDI ισχύος 115 ίππων τον 2.0 TDI με 150 ή 190 ίππους.
Οι τιμές του νέου VW Tiguan ξεκινούν από 27.300 ευρώ και διαμορφώνονται ανάλογα με την έκδοση, τον κινητήρα και επίπεδο εξοπλισμού. Περισσότερα για το μοντέλο μπορείτε να διαβάσετε μέσα από την αναλυτικότερη δοκιμή μας εδώ.
Μια διαφορετική εκδήλωση από τον Α.Ο.Θ.
Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης διοργάνωσε μια ξεχωριστή εκδήλωση προς τιμή των δημοσιογράφων του ειδικού τύπου και μερικών εκλεκτών καλεσμένων και φίλων, χθες Πέμπτη 16 Ιουνίου στην πίστα kart “Drive Park” στο Νέο Ρύσιο. Ο νέος πρόεδρος -αλλά γνωστός από τα παλαιά- κ. Σταύρος Μαράτος και σύσσωμο το νέο Δ.Σ. του Α.Ο.Θ., παρουσίασαν στους παρευρισκόμενους τις θέσεις του Ομίλου για τα αγωνιστικά δρώμενα της Θεσσαλονίκης, ενώ έθεσαν προς συζήτηση τις ιδέες και τις προτάσεις τους για την καλύτερη προβολή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την προσέλκυση χορηγών, αλλά και την επέκταση των δραστηριοτήτων του Α.Ο.Θ. και σε άλλους τομείς.
Παράλληλα, οι καλεσμένοι είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε την αγωνιστική συνοδήγηση στα μπάκετ δύο αγωνιστικών αυτοκινήτων που ήταν διαθέσιμα ειδικά για την εκδήλωση. Ένα Renault Clio R3 και ένα Toyota Starlet που οδήγησαν σε γρήγορους ρυθμούς οι αγωνιζόμενοι Νίκος Βάτσος και Αλέξανδρος Δήμος αντίστοιχα.
Στο δεξί μπάκετ του Αλέξανδρου Δήμου για ένα σφηνάκι αδρεναλίνης… |
Η σύνθεση του νέου Δ.Σ. του Α.Ο.Θ. είναι: Στάυρος Μαράτος (Πρόεδρος), Λάζαρος Αγοραστός (Αντιπρόεδρος), Δημήτρης Βαγιωνάς (Γεν. Γραμματέας), Μανώλης Χατζηδημητρίου (Ταμίας), Παναγιώτης Πακτίτης (Μέλος), Γιάννης Χαχόπουλος (Αναπληρωματικό Μέλος) και Γιάννης Χατζηαναστασίου (Αναπληρωματικό Μέλος).
Η Skoda άρχισε και πάλι να κινείται στην ελληνική αγορά
Κάτω από την ομπρέλα πλέον της Kosmocar, η Skoda άρχισε και πάλι να κινείται εμπορικά στη χώρα μας και να διαθέτει τα αξιόλογα μοντέλα της στην αγορά. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες η Kosmocar συνεχίζει και διατηρεί τη συνεργασία με τους κατά τόπους ντίλερ της Skoda, με την προϋπόθεση ότι αυτοί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα πρέπει να εναρμονιστούν στις απαιτήσεις και στις προδιαγραφές της εισαγωγικής εταιρείας. Στη Θεσσαλονίκη η Skoda αντιπροσωπεύεται από τις εταιρείες Γιαννίρης (Αν. Θεσσαλονίκη) και Εσκιάδης (Δυτ. Θεσσαλονίκη).