Χωρίς Πρόσφυση: Άρχισαν τα όργανα…

Το σίριαλ της αξιολόγησης των οικονομικών μεταρρυθμίσεων της χώρας μας μονοπωλεί τα δελτία ειδήσεων και τα τηλεοπτικά παράθυρα, συνοδευόμενο από κινητοποιήσεις και βεβαίως με… επετειακά παρατράγουδα και βανδαλισμούς. Και ο λαός ανήμπορος πλέον περιμένει τι θα αποφασίσουν για την τύχη μας οι… “φίλοι μας” οι δανειστές υπό την αρχηγία του γερμανού υπουργού οικονομικών! Και εδώ οι κυβερνώντες πανηγυρίζουν ότι πέτυχαν κάτι για το χρέος, κρύβοντας όλη την αλήθεια από το λαό, ο οποίος κατάντησε να ζει μέσα στο ψέμα.

Για ποια ανάπτυξη μας μιλάνε, όταν τα σημερινά έσοδα των ελλήνων δεν επαρκούν ούτε για τα αναγκαία της καθημερινότητας; Ανάπτυξη σημαίνει να έχει ο κόσμος δουλειά και να ξοδεύει χρήματα. Και τα δύο λείπουν από μια πολύ μεγάλη μερίδα συμπατριωτών μας. Τι να πρωτοπληρώσει ένας μισθωτός ή ένας συνταξιούχος; Την 4η δόση του ΕΝΦΙΑ ή τα Τέλη Κυκλοφορίας του αυτοκινήτου του; Εκεί που φθάσαμε σήμερα, είναι μειονέκτημα να έχει κανείς δικό του σπίτι και αυτοκίνητο!
Ερχόμαστε τώρα στην αγορά αυτοκινήτου, όπου οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα και τον μήνα Νοέμβριο και παρά την άφιξη πολλών νέων μοντέλων η εικόνα της αγοράς δεν είναι καθόλου ενθαρρυντική. Ωστόσο, κάποιοι που το είχαν προγραμματίσει, αγόρασαν καινούργιο αυτοκίνητο και άλλοι μεταχειρισμένο εισαγόμενο, αλλά πολλοί είναι και αυτοί που ετοιμάζονται να παραδώσουν τις πινακίδες του αυτοκινήτου τους και να προστεθούν στο 1 εκ. συμπατριωτών τους που έχουν ήδη αποσύρει από την κυκλοφορία το αυτοκίνητό τους λόγω υψηλών τελών κυκλοφορίας και άλλων φορολογικών επιβαρύνσεων, τα οποία τελικά δεν πρόλαβε να αλλάξει το υπουργείο οικονομικών για το 2017. Υποσχέθηκε όμως ότι το 2018 θα υπάρξουν αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας. Ζήσε Μάη μου…

Δικαιολογητικά κατάθεσης πινακίδων

Οι δήθεν διαρρέουσες εξαγγελίες περί αλλαγής στα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017 αποδείχθηκαν “φούμαρα” αφού το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης δεν προχώρησε σε καμία αλλαγή, παρά μόνο σε ορισμένα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, των οποίων τα Τέλη Κυκλοφορίας θα υπολογίζονται πλέον με βάση το έτος πρώτης κυκλοφορίας τους στη χώρα από όπου εισήχθησαν.

Άρχισαν τα όργανα για τις καταθέσεις πινακίδων κυκλοφορίας.

Επίσης δεν άλλαξαν ούτε τα τεκμήρια διαβίωσης, αλλά ούτε και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης, με αποτέλεσμα ίσως να αυξηθεί ο αριθμός των ιδιοκτητών που θα αναγκασθούν να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας του αυτοκινήτου τους μη μπορώντας να αντέξουν τη βαριά φορολογία που θα ισχύσει και το 2017.
Όσοι αποφασίσουν να καταθέσουν τις πινακίδες του αυτοκινήτου τους θα πρέπει να προσκομίσουν στη Δ.Ο.Υ. που ανήκουν:

1. Την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου μαζί με τις πινακίδες.
2. Αντίγραφο δήλωσης εισοδήματος, όπου αποδεικνύεται ο κάτοχος του αυτοκινήτου.
3. Απόδειξη πληρωμής των παλαιών τελών κυκλοφορίας.
4. Υπεύθυνη δήλωση ότι το αυτοκίνητο θα σταθμεύει σε ιδιόκτητο χώρο.


Με μηδαμινή αύξηση η αγορά το Νοέμβριο

Σχεδόν μηδαμινή αύξηση (0,6%) σημείωσαν οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων τον μήνα Νοέμβριο. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) τον περασμένο Νοέμβριο ταξινομήθηκαν 5.897 καινούργια αυτοκίνητα, έναντι 5.876 του αντίστοιχου περσινού μήνα. Βέβαια οι πωλήσεις δεν αφορούν μόνο ιδιώτες αγοραστές, αλλά ένα μεγάλο μερίδιο απ’ αυτές αφορά τις εταιρικές πωλήσεις αυτοκινήτων (εταιρείες ενοικιάσεων, μακροχρόνιες μισθώσεις κ.λ.π.) οι οποίες σε κάθε περίπτωση αποτελούν “ένεση” για την αγορά.

Ανεπαίσθητη αύξηση σημείωσε η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα.

Το 11μηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2016 οι πωλήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων έφθασαν τις 74.108 μονάδες έναντι 68.989 του περσινού αντίστοιχου διαστήματος, σημειώνοντας μια αύξηση της τάξης του 7,4%. Ακόμη και με αυτή την όποια πρόοδο που σημειώνει, η αγορά παραμένει σε χαμηλά επίπεδα (-71,2%) σε σύγκριση με τον μέσο όρο της δεκαετίας 2000-2009. Ωστόσο, σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών εισαγωγικών εταιρειών το 2016 αναμένεται να κλείσει με 85.000-90.000 πωλήσεις.
Η αγορά των καινούργιων φορτηγών παρουσιάζει ελάχιστη αύξηση από τις αρχές του χρόνου (0,6%) σε σύγκριση με το ίδιο περσινό διάστημα. Το μήνα Νοέμβριο ταξινομήθηκαν 553 ελαφρά και βαρέα φορτηγά αυτοκίνητα, ενώ το 11μηνο πουλήθηκαν 5.514 αυτοκίνητα. Στα καινούργια δίκυκλα πάνω από 50 κ.εκ. οι ταξινομήσεις του φετινού 11μήνου σημείωσαν αύξηση 11,7% φθάνοντας τις 34.898 μονάδες, έναντι 31.251 μονάδων το αντίστοιχο 11μηνο του 2015.
Και τον μήνα Νοέμβριο πρώτη στην κούρσα των πωλήσεων παραμένει η Toyota με 766 αυτοκίνητα. Δεύτερη η Opel με 624 αυτοκίνητα και τρίτη η Volkswagen με 521 αυτοκίνητα, ενώ άνοδο σημείωσε η Ford τερματίζοντας στην τέταρτη θέση με 396 αυτοκίνητα ακολουθούμενη από την Fiat που σημείωσε 360 πωλήσεις.
Ταξινομήσεις Νοεμβρίου 2016
1. Toyota 766
2. Opel 624
3. VW 521
4. Ford 396
5. Fiat 360
6. Citroen 333
7. Mercedes 305
8. Peugeot 299
9. Nissan 291
10. Renault 278

Έρχεται το τέλος για το diesel

Το τέλος εποχής των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων έρχεται, αφού οι δήμαρχοι τεσσάρων μεγαλουπόλεων (Παρίσι, Μαδρίτη, Πόλη Μεξικού και Αθήνα) προσανατολίζονται ή καλύτερα δεσμεύονται μέχρι το 2025 να απαγορεύσουν την κυκλοφορία τους, γιατί ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα!

Εκτός μεγάλων πόλεων τα οχήματα diesel. Αλλάζει το σκηνικό στους δρόμους μέχρι το 2025…

Οι δεσμεύσεις αυτές των δημάρχων πάρθηκαν στη σύνοδο των Δημάρχων του δικτύου πόλεων C40 και στοχεύουν στις εναλλακτικές μετακινήσεις των κατοίκων. Άλλωστε είναι γνωστό ότι οι κινητήρες diesel παράγουν αιωρούμενα σωματίδια (PM) και οξείδιο του αζώτου (Nox), στοιχεία ρύπων που ευθύνονται για σοβαρά νοσήματα και σύμφωνα με στοιχεία του παγκόσμιου οργανισμού υγείας κάθε χρόνο χάνουν τη ζωή τους από μολυσμένο αέρα 3 εκ. άνθρωποι.
Μια μελέτη της ΜΚΟ (Transport & Environment) αναφέρει ότι στους δρόμους των χωρών της Ε.Ε. κυκλοφορούν περίπου 29 εκ. πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα τα οποία ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα. Επίσης στη Γαλλία σκέφτονται σοβαρά να επιβάλλουν απαγόρευση των πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρα diesel, ενώ στη Βρετανία σύμφωνα με το BBC ακτιβιστές υποχρέωσαν την κυβέρνηση να κινηθεί πιο γρήγορα για τον περιορισμό της χρήσης diesel στην αυτοκίνηση. Ακόμη τέσσερις γερμανικές πόλεις (Μόναχο, Βερολίνο Στουτγάρδη και Βρέμη) εξετάζουν την εφαρμογή της μπλε πλακέτας με την οποία εφοδιάζονται πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα με υψηλές εκπομπές ρύπων, τα οποία δεν θα επιτρέπεται να κυκλοφορούν στο κέντρο των πόλεων.

Στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ο Σ.Ε.Ε.Α.Ε.

Αποφασισμένοι να προσφύγουν στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι οι Έμποροι Αυτοκινήτων μέλη του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) αν δεν αλλάξει από το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης ο τρόπος υπολογισμού των τελών ταξινόμησης και της φορολογίας στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, τα οποία με τα ισχύοντα τείνουν να γίνουν “απαγορευμένος καρπός”.

Αλλάζει χέρια εταιρεία αυτοκινήτων στη Θεσσαλονίκη

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες γνωστή εταιρεία της Θεσσαλονίκης, μέλος του επίσημου δικτύου πολυτελών αυτοκινήτων με αξιόλογη πορεία στην αγορά, αλλάζει χέρια και περνά σε επίσης γνωστό Όμιλο εταιρειών αυτοκινήτου. Η επίσημη ανακοίνωση του deal δεν έχει γνωστοποιηθεί ακόμη, αλλά… κοντός ψαλμός αλληλούια.

Open Weekend Citroen

Το Σαββατοκύριακο 10-11 Δεκεμβρίου σε όλες τις εκθέσεις Citroen της χώρας θα βρίσκεται σε περίοπτη θέση το νέο C3 περιμένοντας τους υποψήφιους αγοραστές και λάτρεις της μάρκας για να το γνωρίσουν, να το οδηγήσουν και να σχηματίσουν μια ολοκληρωμένη άποψη για το νεοαφιχθέν μοντέλο.

Αυτό το Σαββατοκύριακο όλοι μπορούν να οδηγήσουν το νέο Citroen C3.

Το νέο Citroen C3 είναι εντελώς διαφορετικό από τους προκατόχους του. Ξεχωρίζει για σχεδίασή του, τις μεγαλύτερες διαστάσεις και τους περισσότερους και πιο άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Επίσης ο κάθε αγοραστής έχει τη δυνατότητα εξατομίκευσης τόσο στην εξωτερική εικόνα του μοντέλου, όσο και στο εσωτερικό του, καθιστώντας το μοναδικό.

Παρουσίαση του νέου Peugeot 3008 στη Θεσσαλονίκη

Με την ευκαιρία άφιξης στην Ελλάδα του νέου SUV Peugeot 3008 η εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων της γαλλική φίρμας που ανήκει στον Όμιλο Συγγελίδη, διοργάνωσε στη Θεσσαλονίκη μια ξεχωριστή εκδήλωση προς τιμήν των αυτοκινητιστικών συντακτών της συμπρωτεύουσας. Το παρόν τους έδωσε σύσσωμο το επιτελείο της εταιρείας με αρχηγό τον Πολυχρόνη Συγγελίδη, συνοδευόμενο από τα υψηλόβαθμα στελέχη της κ.κ. Περπερίδη, Κοιλάδη και κα Βαλυράκη.

Ο κ. Πολυχρόνης Συγγελίδης (κέντρο) συναντήθηκε με συνεργάτες, στελέχη και δημοσιογράφους.

Καλεσμένοι στην εκδήλωση ήταν οι επίσημοι έμποροι του δικτύου της Peugeot στη Θεσσαλονίκη -Γιαννίρης και Αδαμίδης- καθώς και εκπρόσωποι του δικτύου της Citroen (Γιαννίρης και AVC Αντωνέλης) που και αυτή η φίρμα ανήκει στον Όμιλο Συγγελίδη.
Το νέο Peugeot 3008 ήδη βρίσκεται στις εκθέσεις και είναι διαθέσιμο σε διάφορες εκδόσεις εξοπλισμού και με επιλογή δύο κινητήρων βενζίνης και τριών diesel. Οι τιμές πώλησης του Peugeot 3008 ξεκινούν από 24.900 ευρώ. Δείτε αναλυτικά τις εκδόσεις, τον εξοπλισμό και τις τιμές του εδώ.

Στελέχη της Nissan στη Θεσσαλονίκη

Την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου κλιμάκιο της Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης θα αφιχθεί στη Θεσσαλονίκη και θα συναντηθεί εθιμοτυπικά και φέτος με τους συντάκτες αυτοκινήτου της Βορείου Ελλάδος. Εκτός από το εθιμοτυπικό της συνάντησης τα στελέχη της Nissan πιστεύω ότι θα αναφερθούν στην πορεία της μάρκας στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, καθώς και στο μέλλον αυτής όλα αυτά τα πέτρινα χρόνια που ζήσαμε και θα ζήσουμε. Το βράδυ της ίδιας ημέρας θα υπάρξει συνάντηση με εκπροσώπους εταιρειών ενοικιάσεων αυτοκινήτων. Με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια…