Χωρίς… πρόσφυση! #3

Πιστοί στο ραντεβού μας, απενεργοποιούμε το Traction Control για τα πρόσφατα καυστικά σχόλια από το ατελείωτο αλαλούμ της αυτοκινητιστικής μας ζωής.

  • Με τίτλο “Αλκοόλ και Οδήγηση” διοργανώνεται σήμερα Παρασκευή 22 Απριλίου, στις 6 το απόγευμα, στην έδρα της ΟΑΣΙΣ (Μοσκώφ 12) στη Θεσσαλονίκη μια ενδιαφέρουσα ημερίδα. Ομιλητές θα είναι ο Δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης, ο Διευθυντής Τροχαίας, ο Ιαβέρης, Ιατροί, δημοσιογράφοι μεταξύ των οποίων ο Κώστας Μπλιάτκας και ο Χάρης Θεοφράστου, καθώς και θύματα της μάστιγας οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ. Όσοι πιστοί προσέλθετε…

  • Σταματούν τα έργα στην Περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης (ύψος Παπαγεωργίου), από το Σάββατο 23 Απριλίου και μέχρι 3 Μαΐου, λόγω των επικείμενων γιορτών του Πάσχα. Οι εργασίες θα συνεχιστούν από 4 Μαΐου και μαζί τους η αναπόφευκτη ταλαιπωρία των οδηγών που περνούν από το σημείο.
  • Τέλος για την απόσυρση στις 31 Μαΐου και όπως είναι φυσικό οι τιμές των καινούριων αυτοκινήτων θα αυξηθούν. Σύμφωνα με πληροφορίες μας οι εισαγωγικές εταιρείες θα καταβάλλουν κάθε προσπάθεια για να καλύψουν το χαμένο όφελος της απόσυρσης υπέρ των αγοραστών, αλλά δεν θα μπορέσουν να το αφομοιώσουν ολόκληρο.

  • Στο οικονομικό αδιέξοδο που έχει περιέλθει η χώρα μας και με όλα αυτά που συμβαίνουν, η κυβέρνηση αναζητά έσοδα και από το αυτοκίνητο! Τη γνωστή “αγελάδα” που κάθε φορά οι εκάστοτε κυβερνώντες την αρμέγουν!
  • Οι φωστήρες του οικονομικού επιτελείου έχουν στο τραπέζι το θέμα των κατατεθειμένων πινακίδων κυκλοφορίας. Με απώτερο σκοπό να μαζέψουν χρήμα, μελετούν την δυνατότητα σε όσους επιθυμούν να μπορούν να παίρνουν πίσω τις πινακίδες κυκλοφορίας των αυτοκινήτων τους για όσο χρονικό διάστημα θέλουν, πληρώνοντας “καπελωμένο” το αντίστοιχο ποσό των τελών κυκλοφορίας που αναλογεί και βεβαίως το ασφάλιστρο. Για παράδειγμα αν κάποιος θέλει να χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητό του για 3 μήνες θα πληρώνει τα τέλη κυκλοφορίας για 3 μήνες συν 1 μήνα επιπλέον, δηλαδή τέλη κυκλοφορίας 4 μηνών. Για 4 μήνες θα καταβάλει τέλη κυκλοφορίας 5 μηνών.

  • Χαμός στην οδό Τσιμισκή, στη Θεσσαλονίκη, κάθε πρωί με τα διπλοπαρκαρισμένα επαγγελματικά αυτοκίνητα που πραγματοποιούν φορτοεκφορτώσεις και δημιουργούν κυκλοφοριακό πρόβλημα. Η διαδικασία αυτή θα μπορούσε να γίνεται κάποιες άλλες ώρες και όχι τις ώρες αιχμής, κύριοι της Τροχαίας και της Δημοτικής Αστυνομίας. Ο Δήμος σε συνεργασία με τους εμπορικούς συλλόγους θα πρέπει να βρουν μια αποτελεσματική λύση για το θέμα αυτό γιατί με τη σφυρίχτρα και τα πρόστιμα δεν γίνεται τίποτα. Κάτι ανάλογο γίνεται και σε άλλους κεντρικούς δρόμους της πόλης, ιδιαίτερα στην παραλιακή Λ. Νίκης όπου στα καφέ και μπαράκια της περιοχής οι θαμώνες σταθμεύουν τα οχήματά τους, αυτοκίνητα και δίκυκλα, μπροστά στα καταστήματα έτσι… για να τα βλέπουν! Τι να σου κάνει η Δημοτική Αστυνομία που διαθέτει ελάχιστους υπαλλήλους και η Τροχαία που συνεχίζει να είναι ανύπαρκτη; Και η αυθαιρεσία πάει σύννεφο…

  • Μια όμορφη εκδήλωση διοργάνωσε η εταιρεία Ρόκκας Α.Ε., επίσημος αντιπρόσωπος των μοτοσικλετών Harley-Davidson στη Θεσσαλονίκη. Το διήμερο 16-17 Απριλίου στις εγκαταστάσεις της (Μακεδονίας 10 προέκταση 26ης Οκτωβρίου) οι λάτρεις της θρυλικής φίρμας είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν test rider σε όποιο από τα 23 μοντέλα Harley-Davidson τα οποία ήταν διαθέσιμα για αυτό το σκοπό. Η προσέλευση ήταν αθρόα και η εμπειρία μοναδική. Την ίδια ευκαιρία είχαν και οι δημοσιογράφοι του κλάδου την περασμένη Δευτέρα 18 Απριλίου και βεβαίως το www.trcoff.gr έδωσε δυναμικά το παρόν. Με αφετηρία τις εγκαταστάσεις της εταιρείας οδηγώντας τις Harley-Davidson κατευθύνθηκαν στις εγκαταστάσεις της Αμερικάνικης Γεωργικής Σχολής. Εκεί τους περίμενε -εκτός από τον πλούσιο μπουφέ της catering P.A.P. Corp- ο κ. Βασίλης Ρόκκας για μια ενημέρωση για τις δραστηριότητες της εταιρείας του και την εμπορική στρατηγική που ακολουθεί στην διάθεση και στο after sales των μοτοσικλετών Harley-Davidson. Εύγε!

      Χαμός στη Harley-Davidson Θεσσαλονίκης.


    • Οδήγησα πριν μερικές ημέρες -έστω και καθυστερημένα- την Toyota Corolla με κινητήρα diesel 1,4 λίτρων. Οι εντυπώσεις που απεκόμισα ήταν ως επί το πλείστον θετικές. Η δυναμική σχεδίαση του αυτοκινήτου με χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής, η ποιότητα κατασκευής και η άνεση χώρων αποτελούν τα βασικά ατού της Corolla 11ης γενιάς, η οποία είναι άξιος συνεχιστής της μακρόχρονης παρουσίας του μοντέλου στην παγκόσμια αγορά,. Άλλωστε έχει σημειώσει πάνω από 41 εκ. πωλήσεις από το 1966 που πρωτοεμφανίστηκε. Ο κινητήρας diesel των 1,4 λίτρων τεχνολογίας D-4D αποδίδει 90 ίππους ικανούς για κινήσουν με αξιοπρέπεια το sedan αμάξωμα. Σε καλά επίπεδα βρίσκεται και η ροπή του κινητήρα (20,9 kgm διαθέσιμα από τις 1800-2800 σ.α.λ.), καθώς και οι χαμηλές εκπομπές ρύπων (99g CO2/km). Στο δρόμο η Toyota Corolla κινείται με σχετική άνεση και μόνο στις κλειστές στροφές το αυτοκίνητο εμφανίζει ελαφρές κλίσεις, ενώ οι επιδόσεις του κινητήρα δεν ενδείκνυνται για γρήγορη οδήγηση. Άλλωστε ο προορισμός του μοντέλου είναι οι οικογενειακές μετακινήσεις με πλήρη ασφάλεια που υποστηρίζεται από όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Περισσότερες πληροφορίες και σχόλια στο εκτενέστερο test drive εδώ.
    Η Toyota Corolla 1.4 D-4D
      • Βγήκαν τα μαχαίρια στη Θεσσαλονίκη διαβάζω στην ενότητα “Τα νέα της πιάτσας” στο Zougla.gr και τίποτα περισσότερο. Περιμένουμε να διαβάσουμε ονόματα και διευθύνσεις για να καταλάβουμε τι εννοεί η σπόντα.

      • Μεγάλες αλλαγές διαδραματίζονται στο χώρο του αυτοκινήτου. Σε μια πολύ δύσκολη εποχή για την αγορά, δύο μεγάλοι Όμιλοι ενώνουν τις δυνάμεις τους ξεκινώντας μια νέα συνεργασία. Πρόκειται για τον Όμιλο Βασιλάκη που αντιπροσωπεύει την SEAT στη χώρα μας και ον Όμιλο Π&Ρ Δάβαρη που αντιπροσωπεύει τις εταιρείες Hyundai και Kia στην Ελλάδα. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες ο Όμιλος Βασιλάκη αποκτά μερίδιο των μετοχών της εταιρεία Π&Ρ Δάβαρη, με σκοπό την καλύτερη πορεία των αυτοκινήτων Hyundai και Kia στην ελληνική αγορά. Τα ποσοστά των δύο ομίλων στο νεοσύστατο σχήμα δεν ανακοινώθηκαν ακόμη, αν και παρασκηνιακά ακούγονται διάφορα. Αναμένουμε νεότερα. Σε κάθε περίπτωση πάντως τα αυτοκίνητα των κορεάτικων εταιρειών θα συνεχίζουν την παρουσία τους στην ελληνική αγορά.

      • Η αντιπροσώπευση της Skoda στην Ελλάδα θα ανακοινωθεί μέσα στο καλοκαίρι. Ποια εταιρία αναλαμβάνει την εισαγωγή των μοντέλων της Τσέχικης φίρμας, μετά την διακοπή της συνεργασίας της με την εταιρεία Βιαμάρ Α.Ε.; Οι πληροφορίες μας λένε ότι η Skoda περνάει στα χέρια του Ομίλου Kosmocar (το διαψεύδουν προς το παρόν στελέχη της Kosmocar), που στη χώρα μας εκπροσωπεί τις φίρμες Volkswagen και Audi του γερμανικού group VAG. Στο ίδιο ανήκει και η Skoda, οπότε και είναι φυσικό επακόλουθο το να περάσει στα χέρια της Kosmocar. Κάτι ανάλογο δεν είναι απίθανο μελλοντικά να συμβεί και με τη SEAT. Λέτε γι αυτό το λόγο ο Όμιλος Βασιλάκη, θέλοντας να φυλάξει να νώτα του, ξεκινά την νέα του στρατηγική συνεργαζόμενος με τον Όμιλο Π&Ρ Δάβαρη…;