Μπλόκαρε η Θεσσαλονίκη
Σοβαρό πρόβλημα από το χιονιά και τις παγωμένες συνθήκες έζησε την περασμένη Τρίτη και η Θεσσαλονίκη, όταν οι πολύ χαμηλές θερμοκρασίες μαζί με την έντονη χιονόπτωση ήταν η αιτία να μπλοκάρουν για ένα διήμερο τα πάντα, ακόμη και οι αστικές συγκοινωνίες. Πρόσωπο των παγωμένων ημερών ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, που στην προσπάθειά του να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, λέγοντας ότι πέτρωσε το αλάτι στις αλατιέρες, αλλά και οι βάνες των βυτίων, είχε σαν αποτέλεσμα να παραλύσει η πόλη.
Τι μου την πάγωσες αυτή την αλατιέρα αφού ο κυρ Γιάννης ξήγα σού κάνε σωστή, αφού το χιόνι θέλεις να το κάνεις πέρα, τι μου την πάγωσες την αλατιέρα αυτή…
Τα είδαμε όλα, κυριολεκτικά!
Και τι δεν είδαν αυτές τις ημέρες τα μάτια μας. Είδαμε οδηγούς άσχετους με τον χιόνι και τον πάγο να παρατούν τα αυτοκίνητά τους και άλλους να προσπαθούν να βάλουν αλυσίδες χωρίς να γνωρίζουν πώς και σε ποιους τροχούς. Υπήρχαν βέβαια και κάποιοι «κάνγκουρες» που έκαναν τσαλίμια παίζοντας με την ολισθηρότητα του δρόμου, προκαλώντας ακόμη μεγαλύτερη αναστάτωση. Κατόπιν εορτής επενέβη ο εισαγγελέας, ζητώντας ευθύνες από Δήμο, Αστυνομία, ΟΑΣΘ, αλλά όσους άλλους φορείς εμπλέκονται στη λειτουργία της πόλης.
Θα πάρουν παράταση τα ΚΤΕΟ;
Λόγω της κακοκαιρίας ζητούν παράταση προθεσμιών τα ΚΤΕΟ. Μάλιστα ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιοκτητών ΚΤΕΟ με επιστολή προς τις Περιφέρειες όλης της χώρας που υπογράφει ο πρόεδρος του Συνδέσμου κ. Βήκας, επικαλούμενος την κακοκαιρία, ζητά παράταση των προθεσμιών τεχνικών ελέγχων των αυτοκινήτων, σε όσες περιοχές της Ελλάδας δεν ήταν δυνατή η λειτουργία των δημοσίων και ιδιωτικών ΚΤΕΟ, αλλά ούτε η μετακίνηση προς αυτά των ιδιοκτητών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών που ήταν υποχρεωμένοι να περάσουν το όχημά τους από τεχνικό έλεγχο στον προκαθορισμένο χρόνο. Αποτέλεσμα να είναι εκπρόθεσμοι και να επιβαρυνθούν με πρόστιμο.
Θετικά έκλεισε η αγορά αυτοκινήτου το 2016
Με οριακά θετικό πρόσημο έκλεισε η αγορά αυτοκινήτου το 2016.
|
Με θετικό πρόσημο +4% έκλεισε το 2016 η αγορά αυτοκινήτου στη χώρα μας. Τα περισσότερα όμως από τις 78.873 αυτοκίνητα που πουλήθηκαν αφορούσαν εταιρικές πωλήσεις (μακροχρόνιες μισθώσεις, ενοικιαζόμενα). Ωστόσο, με δελτία τύπου οι περισσότερες εταιρείες αυτοκινήτων αναφέρουν ότι σημείωσαν αύξηση στις πωλήσεις τους. Διαβάζοντας τον πίνακα μηνιαίων ταξινομήσεων-πωλήσεων που εξέδωσε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) σε συνεργασία με την ΕΛΣΤΑΤ, διαπιστώνει κανείς ότι από τους 12 μήνες του 2016 μόνο 4 έκλεισαν με θετικό πρόσημο συγκρινόμενοι με το 12μηνο του 2015. Ήταν ο Απρίλιος (+24,8%), ο Μάϊος (+48,7%), ο Ιούλιος (+29,1%) και ο Οκτώβριος (1%).
Αλλαγή σκηνικού για τις Hyundai-Kia στην Ελλάδα
Τελικά η αντιπροσώπευση-εισαγωγή των κορεάτικων αυτοκινήτων Hyundai και Kia από τον Όμιλο Δάβαρη, περνά κατά 70% στα χέρια του Ομίλου Βασιλάκη, αφού πρώτα τα πιστωτικά ιδρύματα (τράπεζες) προχώρησαν σε «κούρεμα» 39% του χρέους Δάβαρη. Κανείς δεν ξέρει αν το κούρεμα χρέους Δάβαρη από τις τράπεζες θα δημιουργήσει προηγούμενο που θα το εκμεταλλευτούν και άλλες εταιρείες που έχουν μεγάλο δανεισμό από τράπεζες.