Χωρίς πρόσφυση: Λες και είδαμε χιόνι για πρώτη φορά…

Πιστοί στο ραντεβού μας και αυτή την Παρασκευή, με το χιονιά να μας έχει εγκαταλείψει προσωρινά, αφήνοντας ωστόσο πίσω του αμέτρητα προβλήματα, με αποκλεισμένες περιοχές, παγωμένους δρόμους, βρύσες, συστήματα θέρμανσης και άλλα πολλά. Για μια ακόμη φορά μας βρήκε απροετοίμαστους, κράτος και πολίτες. Τα τροχαία με μικροσυγκρούσεις αυτοκινήτων έδωσαν δουλειά στα φανοποιεία, τα Νοσοκομεία γέμισαν με ανθρώπους που λόγω πτώσης στους παγωμένους δρόμους έπαθαν κατάγματα και τραυματισμούς, μέχρι και θανάτους μας έφερε η παγωνιά. Αυτή τη φορά πάντως οι μετεωρολόγοι έπεσαν μέσα, αλλά ποιος τους άκουσε;

Για μια ακόμη φορά όλη αυτή η παγωμένη κατάσταση ήταν «τροφή» για τα τηλεοπτικά κανάλια, κάποια εκ των οποίων έβγαζαν και έκτακτα δελτία που τα έβλεπαν και στο εξωτερικό και γελούσαν με τα χάλια μας.

Μπλόκαρε η Θεσσαλονίκη


Σοβαρό πρόβλημα από το χιονιά και τις παγωμένες συνθήκες έζησε την περασμένη Τρίτη και η Θεσσαλονίκη, όταν οι πολύ χαμηλές θερμοκρασίες μαζί με την έντονη χιονόπτωση ήταν η αιτία να μπλοκάρουν για ένα διήμερο τα πάντα, ακόμη και οι αστικές συγκοινωνίες. Πρόσωπο των παγωμένων ημερών ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, που στην προσπάθειά του να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, λέγοντας ότι πέτρωσε το αλάτι στις αλατιέρες, αλλά και οι βάνες των βυτίων, είχε σαν αποτέλεσμα να παραλύσει η πόλη.

Στα λευκά ντύθηκε η Θεσσαλονίκη.

Αυτές οι δηλώσεις του κ. Μπουτάρη αποτέλεσαν έμπνευση σε κάποιους να σκαρώσουν την παράφραση ενός γνωστού τραγουδιού, διακωμωδώντας την όλη κατάσταση:

Τι μου την πάγωσες αυτή την αλατιέρα αφού ο κυρ Γιάννης ξήγα σού κάνε σωστή, αφού το χιόνι θέλεις να το κάνεις πέρα, τι μου την πάγωσες την αλατιέρα αυτή…

Όλα είχαν παραλύσει και όσα καταστήματα άνοιξαν δεν είδαν πελάτες. Οι μόνοι που είχαν δουλειές ήταν τα καταστήματα εμπορίας αντιολισθητικών αλυσίδων τις οποίες πολλοί του πουλούσαν με «καπέλο» εκμεταλλευόμενοι την ανάγκη των πολιτών, αλλά και οι υδραυλικοί οι οποίοι ακόμη και σήμερα τρέχουν και δεν προλαβαίνουν να αποκαταστήσουν τις ζημιές που προκάλεσε η παγωνιά.

Τα είδαμε όλα, κυριολεκτικά!


Και τι δεν είδαν αυτές τις ημέρες τα μάτια μας. Είδαμε οδηγούς άσχετους με τον χιόνι και τον πάγο να παρατούν τα αυτοκίνητά τους και άλλους να προσπαθούν να βάλουν αλυσίδες χωρίς να γνωρίζουν πώς και σε ποιους τροχούς. Υπήρχαν βέβαια και κάποιοι «κάνγκουρες» που έκαναν τσαλίμια παίζοντας με την ολισθηρότητα του δρόμου, προκαλώντας ακόμη μεγαλύτερη αναστάτωση. Κατόπιν εορτής επενέβη ο εισαγγελέας, ζητώντας ευθύνες από Δήμο, Αστυνομία, ΟΑΣΘ, αλλά όσους άλλους φορείς εμπλέκονται στη λειτουργία της πόλης.

Χαμός με τα χιόνια ακόμη και στο κέντρο της Θεσσαλονίκης!

Δυστυχώς αυτή είναι η Ελλάδα και αυτοί είμαστε εμείς οι Έλληνες της υπερβολής σε όλα. Στο χιόνι και στη παγωνιά είμαστε απροετοίμαστοι, το ίδιο και στη βροχή αλλά και στους καύσωνες. Το μόνο που κάνουμε είναι να διαμαρτυρόμαστε και μάλιστα τις περισσότερες φορές από τον καναπέ του σπιτιού μας. Ζούμε στη χώρα του παραλόγου, όπου ένας… Σώρρας μοιράζει δισεκατομμύρια και σε κάποιους αφελείς, «πέτσινες» εξουσιοδοτήσεις για διαγραφή του χρέους στις εφορίες και μια κυβέρνηση που μοιράζει αριστερές υποσχέσεις στο λαό της. Και εμείς όλα αυτά τα απολαμβάνουμε από τον καναπέ μας παρακολουθώντας την TV.

Θα πάρουν παράταση τα ΚΤΕΟ;


Λόγω της κακοκαιρίας ζητούν παράταση προθεσμιών τα ΚΤΕΟ. Μάλιστα ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιοκτητών ΚΤΕΟ με επιστολή προς τις Περιφέρειες όλης της χώρας που υπογράφει ο πρόεδρος του Συνδέσμου κ. Βήκας, επικαλούμενος την κακοκαιρία, ζητά παράταση των προθεσμιών τεχνικών ελέγχων των αυτοκινήτων, σε όσες περιοχές της Ελλάδας δεν ήταν δυνατή η λειτουργία των δημοσίων και ιδιωτικών ΚΤΕΟ, αλλά ούτε η μετακίνηση προς αυτά των ιδιοκτητών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών που ήταν υποχρεωμένοι να περάσουν το όχημά τους από τεχνικό έλεγχο στον προκαθορισμένο χρόνο. Αποτέλεσμα να είναι εκπρόθεσμοι και να επιβαρυνθούν με πρόστιμο.

Θετικά έκλεισε η αγορά αυτοκινήτου το 2016

Με οριακά θετικό πρόσημο έκλεισε η αγορά αυτοκινήτου το 2016.

Με θετικό πρόσημο +4% έκλεισε το 2016 η αγορά αυτοκινήτου στη χώρα μας. Τα περισσότερα όμως από τις 78.873 αυτοκίνητα που πουλήθηκαν αφορούσαν εταιρικές πωλήσεις (μακροχρόνιες μισθώσεις, ενοικιαζόμενα). Ωστόσο, με δελτία τύπου οι περισσότερες εταιρείες αυτοκινήτων αναφέρουν ότι σημείωσαν αύξηση στις πωλήσεις τους. Διαβάζοντας τον πίνακα μηνιαίων ταξινομήσεων-πωλήσεων που εξέδωσε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) σε συνεργασία με την ΕΛΣΤΑΤ, διαπιστώνει κανείς ότι από τους 12 μήνες του 2016 μόνο 4 έκλεισαν με θετικό πρόσημο συγκρινόμενοι με το 12μηνο του 2015. Ήταν ο Απρίλιος (+24,8%), ο Μάϊος (+48,7%), ο Ιούλιος (+29,1%) και ο Οκτώβριος (1%).

Ωστόσο, η αγορά το 2016 σε σύγκριση με αυτή του 2015, σε απόλυτους αριθμούς, ήταν αυξημένη κατά 3.068 αυτοκίνητα. Και όλοι εμφανίζονται νικητές στα χαρτιά, γιατί με αυτό τον όγκο των πωλήσεων στα ταμεία του δικτύου των εταιρειών δεν μπήκε ζεστό χρήμα. Την παρτίδα έσωσαν και πάλι οι υπηρεσίες service!

Αλλαγή σκηνικού για τις Hyundai-Kia στην Ελλάδα


Τελικά η αντιπροσώπευση-εισαγωγή των κορεάτικων αυτοκινήτων Hyundai και Kia από τον Όμιλο Δάβαρη, περνά κατά 70% στα χέρια του Ομίλου Βασιλάκη, αφού πρώτα τα πιστωτικά ιδρύματα (τράπεζες) προχώρησαν σε «κούρεμα» 39% του χρέους Δάβαρη. Κανείς δεν ξέρει αν το κούρεμα χρέους Δάβαρη από τις τράπεζες θα δημιουργήσει προηγούμενο που θα το εκμεταλλευτούν και άλλες εταιρείες που έχουν μεγάλο δανεισμό από τράπεζες.

Στον όμιλο Βασιλάκη το 70% των Hyundai και Kia στην Ελλάδα…

Την ίδια στιγμή, οι επεκτατικές τάσεις και οι νέες επενδύσεις του Ομίλου Βασιλάκη στο χώρο του αυτοκινήτου συνεχίζονται και φθάνουν μέχρι τη Θεσσαλονίκη, όπου η εταιρεία ΒΕΛΜΑΡ που ανήκει στον ίδιο όμιλο αποκτά την αντιπροσώπευση των αυτοκινήτων BMW στη συμπρωτεύουσα. Περισσότερα προσεχώς…