Πιστοί στο ραντεβού μας, απενεργοποιούμε το Traction Control για τα πρόσφατα καυστικά σχόλια από το ατελείωτο αλαλούμ της αυτοκινητιστικής μας ζωής.
- Χριστός Ανέστη και χρόνια μας πολλά! Πέρασε και αυτό το Πάσχα, αλλά με χειμωνιάτικες συνθήκες και δυστυχώς με πολλά τροχαία ατυχήματα. Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ. κατά την έξοδο και επιστροφή του Πάσχα οι νεκροί έφθασαν τους 33, οι βαριά τραυματισμένοι είναι 40, ενώ 389 οι ελαφρά τραυματισμένοι. Όσο για το οικονομικό κόστος της περίθαλψης των τραυματιών και τις υλικές ζημιές δεν το συζητάμε.
- H υποκρισία των τηλεοπτικών σταθμών για μια ακόμη φορά έδωσε ρεσιτάλ! Το σοβαρό θέμα των τροχαίων ατυχημάτων, που σημειώθηκαν τις ημέρες των γιορτών του Πάσχα, πέρασε στα ψιλά γράμματα. Στα δελτία ειδήσεων μονοπώλησαν το ατύχημα με το παιδάκι στην Κοζάνη και η εξαφάνιση της μικρούλας στην Αττική. Βλέπετε τέτοια θέματα “πουλάνε” και έχουν τηλεθέαση! Δεν λέω, είναι και αυτές δύο πολύ σοβαρές υποθέσεις με κοινωνικές προεκτάσεις, αλλά και οι 33 νεκροί της ασφάλτου είναι μια συνεχιζόμενη μάστιγα που θυμίζει πόλεμο. Αλλά δυστυχώς τα τροχαία ατυχήματα στη χώρα μας αποτελούν σύνηθες φαινόμενο για όλους μας και δεν βλέπω να γίνεται τίποτε το ουσιαστικό για την μείωσή τους. Κατά μέσο όρο, καθημερινά στην Ελλάδα χάνουν τη ζωή τους από τροχαία ατυχήματα 6 συνάνθρωποί μας! Με άλλα λόγια αλληλοσκοτωνόμαστε και κανενός το αυτί δεν ιδρώνει…
- Επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες μας για τη Skoda η οποία περνά στα χέρια της Kosmocar. Ήδη το επιτελείο της εταιρείας επανδρώνεται με νέα στελέχη και ετοιμάζεται για οργάνωση του δικτύου της Skoda ανά την Ελλάδα, το οποίο και θα είναι έτοιμο εντός του Ιουνίου. Τότε θα ανακοινωθεί και επίσημα η αντιπροσώπευση της τσέχικης φίρμας από την Kosmocar.
- Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης αυτές τις ημέρες προσπαθεί να βρει μέτρα για να περάσει η περιβόητη αξιολόγηση και δεν ακούσαμε τίποτε για τα τέλη κυκλοφορίας και το νέο τρόπο υπολογισμού τους. Λέτε να τη γλυτώσουμε… ή θα μας τα σερβίρουν σε ανύποπτο χρόνο;
- Τι θα γίνει με την αστυνόμευση των δρόμων της Θεσσαλονίκης; Το διπλοπαρκάρισμα συνεχίζεται και εντείνει το ήδη επιβαρυμένο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης. Η τροχαία σε συνεργασία με τη Δημοτική Αστυνομία θα πρέπει να κινηθούν οργανωμένα σε όλους τους δρόμους του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης και να ελέγχουν όλους αυτούς τους ασυνείδητους που σταθμεύουν το αυτοκίνητό τους όπου τους βολεύει. Το πρόβλημα δεν εντοπίζεται μόνο στην Τσιμισκή και στην παραλιακή λεωφόρο. Υπάρχει και σε άλλους δρόμους. Το ίδιο ισχύει και στους άλλους Δήμους της πόλης, ιδιαίτερα στο Δήμο Καλαμαριάς με επίκεντρο την οδό Εθνικής Αντίστασης.
- “Είμαι γάιδαρος παρκάρω όπου γουστάρω” γράφει το αυτοκόλλητο των streetpanthers και συνεχίζει να υπάρχει στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων που κάποιοι ασυνείδητοι οδηγοί τα σταθμεύουν πάνω σε στροφές, σε διαβάσεις πεζών και σε ράμπες για άτομα με ειδικές ανάγκες. Είναι μια πρωτοβουλία ενός κινήματος, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποκαταστήσει την αστυνομία. Το να κολλήσει κανείς ένα αυτοκόλλητο σε ένα όχημα -ακόμη και παράνομα σταθμευμένο- μπορεί να θεωρηθεί παρανομία και δεν αποκλείεται αν κάποιος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου αντιληφθεί αυτόν που του βάζει το αυτοκόλλητο να εμπλακεί μαζί του με απρόβλεπτες συνέπειες. Και με το δίκιο του, γιατί είναι περιουσία του. Ωστόσο, η συγκεκριμένη πρωτοβουλία θα μπορούσε να φέρει θετικά αποτελέσματα αλλά χωρίς το υβριστικό αυτοκόλλητο. Θα ήταν προτιμότερο αυτοί που ενδιαφέρονται για την τάξη, να καλούν την τροχαία για να επιληφθεί του θέματος και όχι να παίρνουν οι ίδιοι το νόμο στα χέρια τους.