Το καλύτερο Ibiza στην ιστορία είναι πλέον και το πιο φιλικό προς το περιβάλλον. Κι αυτό γιατί ενσωματώνει τεχνολογία Compressed Natural Gas και καίει φυσικό αέριο. Το Seat Ibiza TGI είναι πιο οικονομικό στην οδήγηση και πιο φιλικό προς το περιβάλλον από τα μοντέλα που τροφοδοτούνται με diesel ή βενζίνη. Είναι μάλιστα πιο φιλικό και από πολλά υβριδικά μοντέλα (non-plug-in).

Το νέο μοντέλο, είναι το τρίτο στη γκάμα της μάρκας που χρησιμοποιεί CNG, μετά το Leon και το Mii. Η τεχνολογία CNG συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών CO2. Εκπέμπει κατά 85% λιγότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε σύγκριση με τους κινητήρες ντίζελ, ενώ μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 25%. Συμβάλλει έτσι στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα στις πόλεις.

Seat Ibiza TGI

Τα αυτοκίνητα που τροφοδοτούνται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο αποτελούν μία βιώσιμη εναλλακτική λύση για τη κάλυψη του κενού μεταξύ των «παραδοσιακών» και των ηλεκτρικών κινητήρων. Αντιπροσωπεύουν τη στρατηγική βάση για την αύξηση της φιλικότητας προς το περιβάλλον, ενώ αποτελούν και ελκυστική πρόταση αγοράς.

Το λειτουργικό κόστος ανά χιλιόμετρο είναι ιδιαίτερα χαμηλό, επειδή το φυσικό αέριο είναι πιο αποδοτικό από τα άλλα καύσιμα. Απαιτεί μικρότερη ποσότητα καυσίμου για την παραγωγή της ίδιας ενέργειας και επιπλέον το γέμισμα κοστίζει μόλις 13 ευρώ!

Το νέο Seat Ibiza TGI αποδίδει 90 ίππους και έχει μέση πιστοποιημένη κατανάλωση καυσίμου 3,3 κιλά/100χλμ. σε λειτουργία CNG. Κάτι που ισοδυναμεί με κόστος 3,22 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα οδήγησης. Η συνολική απόσταση που μπορεί να καλύψει το Ibiza TGI είναι 1.194 χλμ. Με τη χρήση 13 κιλών CNG και 40 λίτρων βενζίνης στις δύο δεξαμενές καυσίμων.

Seat Ibiza TGI

Ο κινητήρας του Seat Ibiza TGI

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο τρικύλινδρος κινητήρας 1.0 TGI και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Προσφέρει μέγιστη απόδοση 90 ίππων μεταξύ 4.500 και 5.800 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 160 Nm μεταξύ 1.900 και 3.500 σ.α.λ. Όσον αφορά τις επιδόσεις, φτάνει στην τελική ταχύτητα των 180 km/h και χρειάζεται 12,1 δευτερόλεπτα για το 0-100 km/h. Η μέση κατανάλωση είναι 5 lt/100km σε λειτουργία βενζίνης και 4,9 m3/100km (3.3 kg/100 km), εκπέμποντας μόνο 88 g/km CO2 σε λειτουργία CNG. Η έκδοση TGI της 5ης γενιάς Ibiza είναι εφοδιασμένη με δύο δεξαμενές καυσίμου. Μία για 13kg CNG και μία για 40lt βενζίνης. Η τάπα πληρώσης φυσικού αερίου είναι δίπλα στη τάπα βενζίνης.

Το Seat Ibiza TGI χρησιμοποιεί πάντα το φυσικό αέριο ως κύριο καύσιμο. Αν η θερμοκρασία του αντιψυκτικού πέσει κάτω από τους 10°C, ο κινητήρας ξεκινά με βενζίνη μέχρι να φτάσει στην επιθυμητή θερμοκρασία. Μετά γίνεται αυτόματη ενεργοποίηση του κυκλώματος CNG. Επίσης, το Ibiza TGI λειτουργεί μόνο με βενζίνη όταν η δεξαμενή CNG είναι κενή. Η αλλαγή καυσίμου γίνεται αυτόματα χωρίς να αντιλαμβάνεται ο οδηγός οποιαδήποτε διαφορά στην απόδοση του οχήματος ή στον χειρισμό του. Απλά μια ένδειξη ανάβει στον πίνακα οργάνων για να ενημερώσει τον οδηγό ότι οδηγεί πλέον με φυσικό αέριο.

Διαθέσιμο από 15.300 ευρώ

To νέο Ibiza 1.0 TGI 90hp είναι ήδη διαθέσιμο προς πώληση στην χώρα μας με προτεινόμενη λιανική τιμή 15.300€ για την πλήρως εξοπλισμένη έκδoση Style.

Τα σημαντικότερα οφέλη από πλευράς κόστους:

  • Το CNG είναι πολύ φθηνότερο σε σχέση με άλλα είδη καυσίμου. Λόγω του χαμηλού κόστους του ανά κιλό, και επειδή δεν είναι πετρελαϊκό παράγωγο, δεν επηρεάζεται από τις απρόσμενες διακυμάνσεις στις τιμές του πετρελαίου.
  • Τα αυτοκίνητα που τροφοδοτούνται με CNG έχουν χαμηλό κόστος συντήρησης, καθώς είναι εξοπλισμένα με έναν μόνο κινητήρα που λειτουργεί και με τους δύο τύπους καυσίμων.
  • Το συμπιεσμένο φυσικό αέριο είναι πιο αποδοτικό καύσιμο, καθώς απαιτεί μικρότερη ποσότητα για την παραγωγή της ίδιας ενέργειας. Η ενέργεια που παράγεται από 1 kg CNG και είναι περίπου ισοδύναμη με 2 λίτρα LPG, 1.5 λίτρα diesel ή 1.3 λίτρα βενζίνης.

Δείτε ακόμη τη video-δοκιμή του Seat Ibiza 1.0 TSI