Πριν όμως συνεχίσουμε, ας δούμε το γύρο του Honda στο video που ακολουθεί:
Είναι ισχυρότερο
Το νέο Honda Civic Type R είναι ισχυρότερο, αποδίδοντας περί τους 320 ίππους, έναντι των 310 της προηγούμενης γενιάς. Είναι περισσότεροι μάλιστα και από τον προηγούμενο “βασιλιά”, το Golf Clubsport S των 315 ίππων.
Είναι πιο καλοστημένο
Η νέα γενιά του Civic και κατ’ επέκταση το νέο Type R είναι χαμηλότερο, φαρδύτερο και μακρύτερο. Ταυτόχρονα έχει φαρδύτερα ελαστικά, φαρδύτερο μετατρόχιο και νέα ανάρτηση. Αν με όλα αυτά δεν ήταν ταχύτερο… θα υπήρχε πρόβλημα.
Είναι ταχύτερη η πίστα
Το Nordschleife δέχθηκε αρκετές βελτιώσεις τον τελευταίο χρόνο. Πολλά σημεία έχουν καινούρια άσφαλτο (φαίνεται και στο video) και έτσι κάποιες στροφές έγιναν ταχύτερες. Είναι φυσιολογικό να πέσουν οι χρόνοι, ακόμη και στα ίδια αυτοκίνητα.
Όπως και να έχει, το νέο Honda Civic Type R φόρεσε το στέμμα του ταχύτερου μπροσθιοκίνητου αυτοκίνητου στην “πράσινη κόλαση”. Και ας φορούσε cage όπως φαίνεται στο video και ας μην είχε πίσω καθίσματα (που κανονικά θα έχει). Βέβαια, σύμφωνα με πηγές, οι άνθρωποι της Honda ισχυρίζονται πως το roll cage είναι αυτό που λέμε “floating” και μπήκε βιδωτό μόνο για την ασφάλεια του οδηγού. Δε βελτιώνει την ακαμψία και από την άλλη εξισορροπεί το βάρος που κερδήθηκε από την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων και του συστήματος infotainment (ναι και αυτό λείπει από το παραπάνω video). Όσο για τα ελαστικά, καμία επίσημη αναφορά δεν υπάρχει σε αυτά, αν και οι Ιάπωνες κάνουν λόγο για νόμιμα ελαστικά δρόμου με σχεδίαση για χρήση πίστας. Για την ιστορία το Volkswagen Golf GTI Clubsport S φορούσε τα Michelin Pilot Sport Cup 2…
Αυτό είναι λοιπόν το ταχύτερο FWD στο ‘Ring… |
Μέχρι πάντως να έρθει στην Ελλάδα το νέο Type R ας θυμηθούμε τη βόλτα στο Χολομώντα με την προηγούμενη γενιά εδώ.