Είναι λες και Μάρτι ΜακΦλάι επέστρεψε στα 80s μετά από ένα ταξίδι στο 2021, οδηγώντας ένα Opel Manta. Αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό Manta στην ιστορία, με LED, ψηφιακές οθόνες αλλά και μηχανικό κιβώτιο, πίσω κίνηση και 147 ίππους!

Έχοντας λανσαριστεί πριν από 50+ χρόνια με ένα τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, το Manta έρχεται και πάλι στο προσκήνιο σε μία κορυφαία έκδοση και με τη μορφή του πρώτου ηλεκτρικού MOD της γερμανικής μάρκας. Αυτό είναι το νέο Opel Manta GSe ElektroMOD  και συνδυάζει τα καλύτερα των δύο κόσμων. Την κλασική εμφάνιση ενός style icon και την προηγμένη τεχνολογία για βιώσιμη μετακίνηση. Ναι, την ηλεκτροκίνηση! Κάτι δηλαδή τελείως διαφορετικό από ένα κλασικό αυτοκίνητο αγώνων.

Το Manta GSe ElektroMOD αντανακλά τον ενθουσιασμό μιας αυξανόμενης κοινότητας φίλων των αυτοκινήτων που μεταμορφώνει κλασικά μοντέλα όπως το Manta στα λεγόμενα RestoMods με σύγχρονες τεχνολογίες και νέο ντιζάιν. Το αμιγώς ηλεκτρικό Manta είναι σπορ όπως ένα γνήσιο Opel GSe. Το όνομά του αποτυπώνει τις φιλοδοξίες του. Το MOD συμβολίζει την αλλαγή, για τεχνικές και στιλιστικές μετατροπές και για ένα σύγχρονο lifestyle.

Opel Manta GSe ElektroMODΗλεκτρικό, πισωκίνητο, μηχανικό! Ω ναι…

Ο κινητήρας κάτω από το μαύρο παραχωρεί τη θέση του σε έναν ηλεκτροκινητήρα με 147 hp. Το “e” στο GSe συμβολίζει τώρα τον εξηλεκτρισμό και το νέο GSe ενσαρκώνει το πιο δυνατό, εργοστασιακό Manta A που έχει κατασκευάσει ποτέ η Opel. Το 1974 και το 1975, το Manta GT/E ήταν το ισχυρότερο μοντέλο της πρώτης γενιάς με 105 hp. Το ηλεκτρικό Manta του 2021 αποδίδει μέγιστη ροπή 255 Nm από το μηδέν! Ταυτόχρονα, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να αλλάζει μηχανικά σχέσεις στο αρχικό τετρατάχυτο κιβώτιο ή απλά να επιλέγει 4η και μετά να οδηγεί “αυτόματα”. Η ισχύς μεταφέρεται πάντα στους πίσω τροχούς… ευτυχώς! Έτσι το Manta παραμένει ένα κλασικό σπορ αυτοκίνητο, αλλά με καινοτόμο, εκσυγχρονισμένο σύστημα κίνησης.

Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 31 kWh, παρέχοντας μέση αυτονομία περίπου 200 km. Όπως και στα Corsa-e και Mokka-e παραγωγής, το Manta GSe μπορεί να ανακτά ενέργεια και να την αποθηκεύει στη μπαταρία. Η συνήθης φόρτιση γίνεται μέσω ενός ενσωματωμένου φορτιστή 9.0 kW για μονοφασική και τριφασική φόρτιση AC, κάτι που απαιτεί λιγότερο από 4 ώρες για μία πλήρη φόρτιση.

Εκσυγχρονισμένο Manta

Οπτικά, το Manta GSe υιοθετεί το νέο πρόσωπο της Opel. Ενώ το Manta A υπήρξε πηγή έμπνευσης για το Opel Vizor στο Mokka και το Crossland, το ElektroMOD τώρα έχει το Opel Pixel-Vizor που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του οχήματος. Έτσι το Manta GSe μπορεί επίσης να επικοινωνεί με το περιβάλλον σε όλη την επιφάνεια αυτής της LED οθόνης. Επίσης χρησιμοποιείται τεχνολογία LED στα ενσωματωμένα φώτα ημέρας, στους κύριους προβολείς  αλλά και στα εντυπωσιακά τρισδιάστατα πίσω φώτα.

Το κίτρινο NEON ταιριάζει στην πρόσφατα ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα της Opel και πλαισιώνει το χαρακτηριστικό μαύρο καπό δημιουργώντας μία ζωηρή αντίθεση. Οι θόλοι των τροχών φιλοξενούν τώρα ειδικά σχεδιασμένες ζάντες 17” της Ronal, με ελαστικά 195/40 R17 μπροστά και 205/40 R17 πίσω. Στο πορτμπαγκάζ αποτυπώνεται το λογότυπο “Manta” με τη νέα γραφή της Opel, ενώ τα χρωμιωμένα διακοσμητικά του αρχικού μοντέλου έχουν εξαφανιστεί.

Το εσωτερικό υιοθετεί την πιο σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία της Opel. Τα κλασικά στρογγυλά όργανα ανήκουν στο παρελθόν και τη θέση τους έχει πάρει το Pure Panel, όπως στο νέο Mokka. Αυτό ενσωματώνει δύο οθόνες 12 και 10 ιντσών, ενώ η μουσική αναπαράγεται μέσω Bluetooth από έναν θρυλικό ενισχυτή Marshall.

Την εικόνα συμπληρώνουν τα σπορ καθίσματα με την κίτρινη διακοσμητική γραμμή, ενώ το τιμόνι τριών ακτίνων έχει επανασχεδιαστεί από την Opel διατηρώντας το κλασικό στυλ των ’70s.

Φωτογραφίες