17 Μαρτίου 2014
Τα τεχνoλογικά άλματα της Kia συνεχίζονται με την κορεάτικη φίρμα να ετοιμάζεται για δυναμική είσοδο στον κόσμο του διπλού συμπλέκτη. Η Kia παρουσίασε στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης το ολοκαίνουργιο κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη (DCT), δείχνοντας τον δρόμο των μελλοντικών εξελίξεων της.
Πρόκειται για το πρώτο κιβώτιο του είδους για τη μάρκα και εξελίχθηκε για να εξισορροπήσει την μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου με τις βελτιωμένες επιδόσεις, χαρίζοντας παράλληλα μια πιο σπορ οδηγική εμπειρία. Σχεδιασμένο ως ο αντικαταστάτης των υφιστάμενων αυτόματων κιβωτίων 6 σχέσεων, θα είναι διαθέσιμο ως επιλογή για την πλειοψηφία των μοντέλων της Kia. Μάλιστα, καθ ‘όλη τη διαδικασία εξέλιξης, οι μηχανικοί είχαν σαν στόχο βελτίωση 7% της αποδοτικότητας των καυσίμων και βελτίωση 5% στην επιτάχυνση 0-100 km/j, σε σύγκριση με την υπάρχουσα μετάδοση DCT 6 ταχυτήτων.
Το νέο 7-τάχυτο DCT αποτελείται από δύο ξηρού τύπου συμπλέκτες, ο καθένας εφοδιασμένος με έναν ηλεκτρικό κινητήρα ενεργοποίησης του συμπλέκτη για βελτίωση της οικονομίας καυσίμου και ένα ζευγάρι αξόνων μετάδοσης, ένα για τις μονές ταχύτητες και ένα για τις ζυγές. Αυτή η διάταξη επιτρέπει στο DCT να αλλάζει διαδοχικά τις ταχύτητες ή να περάσει αμέσως σε οποιαδήποτε από τις επτά επόμενες ταχύτητες (ή και το αντίστροφο), ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού.
Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Kia θα μπει στην παραγωγή το 2015.
Διαβάστε ακόμη:
Kia GT4 Stinger concept
Ηρθε το Kia pro_cee’d GT































