Η BMW και η Microsoft μετατρέπουν τμήμα της καμπάνιας ‘Be the one who dares’ για τη νέα BMW X2 σε μια απολαυστική high-tech εμπειρία. Μέσα από μία εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας -μέσω των ειδικών γυαλιών Microsoft HoloLens- οι χρήστες μπορούν να γνωρίσουν το νέο μοντέλο με διαδραστικό τρόπο. Για παράδειγμα μπορούν να βοηθήσουν τη BMW X2 να βγει από ένα λαβύρινθο ή να τη βάψουν στο χρώμα που τους αρέσει μέσα από μια σχετική διαδικασία βαφής. Βέβαια, οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να κλείσουν την πραγματική BMW X2 για ένα test drive.
Το BMW X2 Holo Experience, που βασίζεται στα Microsoft HoloLens και Windows Mixed Reality, διατίθεται σε επίλεκτους εμπόρους BMW σε όλο τον κόσμο, όπως στο Βερολίνο, στο Μόναχο και στη Ζυρίχη.