Ο 1.000άρης EcoBoost αποκτά τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου

Η Ford δημιουργεί τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου για τον πολυβραβευμένο κινητήρα 1000άρη EcoBoost, ο οποίος και θα λανσαριστεί από τις αρχές του 2018. Μιλάμε δηλαδή για μια παγκόσμια πρωτιά σε 3-κύλινδρο κινητήρα, ο οποίος έτσι θα γίνει πιο οικολογικός και οικονομικός κατά 6%.
Ο 3-κύλινδρος κινητήρας της Ford θα μπορεί να λειτουργεί και ως 2-κύλινδρος με όφελος στην κατανάλωση.
Ο συμπαγής και ισχυρός χιλιάρης EcoBoost, στις αρχές του 2018 θα γίνει ο πρώτος τρικύλινδρος στον κόσμο με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου. Το επίτευγμα ανατρέπει την άποψη της βιομηχανίας ότι ένας τρικύλινδρος κινητήρας “μεταβλητής χωρητικότητας” υστερεί σε πολιτισμένη λειτουργία, απαραίτητη προϋπόθεση για τη χρήση του σε επιβατικά μοντέλα.
Η απενεργοποίηση κυλίνδρου μεταφράζεται σε μειωμένο λειτουργικό κόστος για τους οδηγούς οχημάτων με τον 1.0lt EcoBoost, με αυτόματη διακοπή της παροχής καυσίμου και λειτουργίας των βαλβίδων σε έναν από τους κυλίνδρους σε συνθήκες μερικού φορτίου, όπως στο ρολάρισμα ή σε μέτριες ταχύτητες ταξιδιού. H τεχνολογία αυτή μπορεί να απενεργοποιεί ή να ενεργοποιεί ξανά ένα κύλινδρο σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου, 20 φορές ταχύτερα από το ανοιγόκλειμα του ματιού. Σε συνδυασμό με προηγμένες λύσεις για την εξουδετέρωση των κραδασμών, η απενεργοποίηση κυλίνδρου θα περνά απαρατήρητη από τους οδηγούς σε επίπεδο λειτουργίας και επιδόσεων κινητήρα.