To να οδηγείς το Nissan GT-R στο Playstation είναι ένα πράγμα που πάνω-κάτω πολλοί από εμάς το έχουμε κάνει. Το να οδηγείς όμως ένα πραγματικό GT-R με το τηλεχειριστήριο του Playstation και να πιάνεις τα 210 km/h στην πίστα του Silverstone είναι κάτι που αλλάζει τους κανόνες!
Η Nissan σε απόλυτη συνεργασία με τη Sony Interactive Entertainment Europe έφτιαξε το πρώτο τηλεχειριζόμενο Nissan GT-R / C, το οποίο ελέγχεται από ένα χειριστήριο DualShock 4 για Playstation. Με την εμπορική κυκλοφορία του Gran Turismo Sport την ερχόμενη εβδομάδα (18 Οκτωβρίου), η Nissan γιορτάζει διαφορετικά αυτά τα 20 χρόνια συμμετοχής της στο κορυφαίο racing game.
Το GT-R / C δοκιμάστηκε στο Silverstone από τον οδηγό αγώνων -και απόφοιτο του GT Academy που συνδιοργανώνει η Nissan με το Gran Turismo- Jann Mardenborough, ο οποίος οδήγησε το αυτοκίνητο με το χειριστήριο χωρίς καν να είναι μεσα σε αυτό. Βρισκόταν για την ακρίβεια επάνω από αυτό, μέσα σε ένα ελικόπτερο που εκτελούσε πτήση επάνω από την πίστα.
Στον ταχύτερο γύρο του Mardenborough (1:17:47) στο Silverstone με το GT-R / C, η μέση ταχύτητα ήταν 122 km/h και η τελική ταχύτητα έφτασε τα 210 km/h.
Στο τεχνολογικό κομμάτι, το GT-R / C είναι εξοπλισμένο με τέσσερα ρομπότ που ελέγχουν το τιμόνι, το κιβώτιο ταχυτήτων, τα φρένα και το γκάζι. Έξι υπολογιστές που είναι τοποθετημένοι στο καπό, επεξεργάζονται τα δεδομένα με ταχύτητες που φτάνουν τις 100 φορές το δευτερόλεπτο. Ο μη τροποποιημένος ελεγκτής PS4 DualShock 4 συνδέεται με έναν μικροεπεξεργαστή, ο οποίος “ερμηνεύει” τα σήματα του joystick και των κουμπιών και τα μεταδίδει στα εποχούμενα συστήματα του GT-R / C. Η ασύρματη λειτουργία έχει εμβέλεια ενός χιλιομέτρου. Παράλληλα, ένας αισθητήρας Racelogic VBOX Motorsport έχει εγκατασταθεί για να αναμεταδίδει τα δεδομένα ταχύτητας σε μια οθόνη LCD στο cockpit του ελικοπτέρου, βοηθώντας τον Mardenborough να αντιληφθεί την ταχύτητα του οχήματος στις στροφές της πίστας.
Το Nissan GT-R / C είναι επίσης εξοπλισμένο με δύο ανεξάρτητα συστήματα ασφαλείας που λειτουργούν σε διαφορετικές ραδιοσυχνότητες, επιτρέποντας σε δύο επιπρόσθετους χειριστές να εφαρμόσουν πλήρη πέδηση με ABS και να “σβήσουν” τον κινητήρα, σε περίπτωση που ο κύριος χειριστής χάσει τον έλεγχο του οχήματος.
Εντός του 2018, το Nissan GT-R / C θα χρησιμοποιηθεί για εκπαιδευτικούς σκοπούς σε σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Ηνωμένο Βασίλειο, προωθώντας την μελλοντική σταδιοδρομία των μαθητών στους τομείς των Επιστημών, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των Μαθηματικών (STEM).