Μια μοναδική 4D εμπειρία προσφέρει η SEAT στους επισκέπτες της έκθεσης αυτοκινήτου στο Παρίσι, επιτρέποντας στο κοινό να γνωρίσει τη μάρκα και την πόλη της Βαρκελώνης. Με δεδομένο τον σημαντικό ρόλο που παίζει η ψηφιοποίηση στην εμπορική στρατηγική της εταιρείας, το σλόγκαν “SEAT Always ON!” αποτελεί την έμπνευση για την εικόνα της μάρκας στο Παρίσι.
Το περίπτερο της SEAT περιλαμβάνει ένα διαδραστικό 4D αμφιθέατρο, με επαναλαμβανόμενες παρουσιάσεις και ένα car configurator που με χρήση της τεχνολογίας BitBrain θα διαμορφώνει το νέο SEAT Ateca σύμφωνα με τις προτιμήσεις των χρηστών. Μια ξεχωριστή προσέγγιση, που αν μη τι άλλο προκαλεί το ενδιαφέρον.