Οι Seat και Saba σου βρίσκουν θέση πάρκινγκ

Είναι γεγονός! Τα μελλοντικά Seat θα βρίσκουν πιο εύκολα μια θέση στάθμευσης. Κάτι τέτοιο τουλάχιστον συμφώνησαν η Seat με τη Saba, τον εξειδικευμένο φορέα στη διαχείριση υπηρεσιών στάθμευσης, η οποία θα παρέχει στη ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία υπηρεσίες στο οικοσύστημα κινητικότητας οχημάτων.
Με στόχο να καταστεί πρωτοπόρος στη συνδεσιμότητα, η Seat θα παρέχει νέες υπηρεσίες και λειτουργίες που διευκολύνουν την κινητικότητα των οδηγών και αφορούν στη στάθμευση του οχήματος. Μεταξύ άλλων, οι δύο συνεργαζόμενες εταιρείες μελετούν την κράτηση θέσης στάθμευσης και πληρωμή αντιτίμου μέσω κινητού, λειτουργίες που θα επιτρέψουν στους πελάτες της Saba να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πληρωμές για υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στις ψηφιακές λύσεις τις οποίες επεξεργάζεται η Seat.
Επιπλέον, η συνεργασία θέτει τα θεμέλια για εφαρμογές όπως το Parkfinder 2.0, που παρέχει τη δυνατότητα σε αμφότερες τις εταιρείες να προσφέρουν στους οδηγούς πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης και να προτείνουν χώρους στάθμευσης ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη. Θα μελετήσουν επίσης και άλλες υπηρεσίες σχετικές με το χρόνο που ένα όχημα ξοδεύει σταθμευμένο σε διάφορες συνθήκες όπως για αγορές ή ανεφοδιασμό καυσίμου. Κατά μέσο όρο εκτιμάται ότι τα ιδιωτικά οχήματα περνούν το 95% του χρόνου τους σταθμευμένα.