Ελαφρύτερη, με μηχανικό κιβώτιο και καλύτερες επιδόσεις. Αυτή είναι η Porsche 911 Carrera T, η νέα προσθήκη στη γκάμα του εμβληματικού sportscar.
Η Porsche προσθέτει στη γκάμα της 911 τη νέα 911 Carrera T, όπου “Τ” σημαίνει Touring. Η έκδοση αυτή διαφοροποιείται τόσο στο επίπεδο εξοπλισμού όσο και στο ότι σχεδιάστηκε για μια πιο “ανόθευτη” οδηγική εμπειρία. με έμφαση στην απόλαυση και στις επιδόσεις. Η νέα 911 Carrera T εξοπλίζεται με μηχανικό 7άρι κιβώτιο ταχυτήτων και είναι αποκλειστικά διθέσια, αφού έχουν αφαιρεθεί τα πίσω καθίσματα. Βέβαια αν κάποιος το επιθυμεί, τα πίσω καθίσματα είναι διαθέσιμα χωρίς πρόσθετο κόστος. Προαιρετικά και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο PDK, επίσης χωρίς έξτρα κόστος.
Ωστόσο, η περισσότερη ουσία είναι στην υιοθέτηση του μηχανικού κιβωτίου σε συνδυασμό με την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων. Με αυτό τον συνδυασμό η Carrera T είναι ελαφρύτερη κατά 35 κιλά συγκριτικά με την στάνταρ 911 Carrera με PDK, ζυγίζοντας συνολικά 1.470 κιλά. Επίσης χάρη στην στάνταρ σπορ ανάρτηση PASM, η 911 Carrera T είναι χαμηλότερη κατά 10 χλστ. από την απλή Carrera.
Η νέα έκδοση τοποθετείται στη γκάμα ανάμεσα στις 911 Carrera και 911 Carrera S. Υιοθετεί τον 6-κύλινδρο twin-turbo κινητήρα με 385 ίππους και 450 Nm ροπής, ενώ διαθέτει και το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό σε συνδυασμό με το Porsche Torque Vectoring (PTV) που εξοπλίζουν και την 911 Carrera S (και όχι την απλή Carrera). Στάνταρ στην 911 Carrera T είναι ακόμη και το πακέτο Sport Chrono, ενώ προαιρετικά οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να προσθέσουν το Rear Axle Steering, που στρίβει και τους πίσω τροχούς και επίσης δε διατίθεται στην απλή 911 Carrera. Όσο για τις επιδόσεις, με το στάνταρ 7άρι μηχανικό κιβώτιο, η 911 Carrera T κάνει το 0-100 km/h σε 4,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 291 km/h.
Σχεδιαστικές αλλαγές
Ανάμεσα στα στοιχεία που διαφοροποιούν οπτικά την Carrera T από τις υπόλοιπες 911, είναι οι ζάντες της Carrera S σε απόχρωση τιτανίου, με διάμετρο 20” εμπρός και 21” πίσω, σε ελαστικά 245/35 και 305/30 αντίστοιχα. Επίσης, η 911 Carrera T έχει ως στάνταρ το τιμόνι GT Sport, σπορ εξάτμιση και σπορ καθίσματα στο εσωτερικό. Εκτός από την αφαίρεση των δύο πίσω καθισμάτων, η 911 Τ έχει και πιο λεπτά κρύσταλλα στα παράθυρα αλλά και μικρότερη μπαταρία, σε μια προσπάθεια περαιτέρω μείωσης του συνολικού βάρους.
Λεπτομέρειες σε ανοιχτό γκρι συναντούμε σε διάφορα σημεία, όπως στα καλύμματα των καθρεπτών και στην αναγραφή του μοντέλου στο πίσω μέρος και στις πόρτες. Το εσωτερικό είναι σε μαύρο ματ τριμ, με ενθέσεις σε μαύρο γυαλιστερό, ενώ προαιρετικά υπάρχουν και πακέτα εξατομίκευσης που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν γκρι ή πράσινες ρίγες στα καθίσματα, γκρι ή πράσινες ραφές και λογότυπα στα πατάκια και κεντημένα λογότυπα στα προσκέφαλα των καθισμάτων. Η νέα Porsche 911 Carrera T διατίθεται σε μια ευρεία γκάμα χρωμάτων αμαξώματος, όπου εκτός από τα τυπικά λευκό, μαύρο, κόκκινο και κίτρινο, υπάρχει μια παλέτα μεταλλικών αποχρώσεων σε μαύρο, μπλε, γκρι του πάγου, ασημί, κεραμικό κόκκινο και πράσινο. Για τους πιο απαιτητικούς η Porsche προσφέρει και στην Carrera T το πρόγραμμα “Paint to Sample”, επιτρέποντας στους ενδιαφερόμενους να αποκτήσουν το αυτοκίνητο τους στην απόχρωση που επιθυμούν, καλύπτοντας μια τεράστια γκάμα περίπου 110 αποχρώσεων.
Οι πρώτες Porsche 911 Carrera T θα φτάσουν στις εκθέσεις τον Φεβρουάριο του 2023, ωστόσο οι παραγγελίες ανοίγουν ήδη με τις τιμές στη Γερμανία να ξεκινούν από 123.845 ευρώ.