Δοκιμή: Dacia Duster 1.5 dCi 4X2 | Vlog

Το εντελώς νέο Dacia Duster ανανεώθηκε εφόλης της ύλης και αναβαθμίστηκε οδηγικά και ποιοτικά. Παρόλα αυτά παραμένει το φθηνότερο SUV που μπορεί να αποκτήσει κανείς σήμερα. Το οδηγούμε στη δικίνητη έκδοση diesel και αναρρωτιώμαστε αν είναι αυτό το καλύτερο value for money στην κατηγορία. Δείτε το video.

Το Dacia Duster περνάει στη 2η γενιά του πλήρως ανανεωμένο και επανασχεδιασμένο εξωτερικά και εσωτερικά. Το νέο μοντέλο έρχεται με μια σειρά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης, ενώ είναι πιο ολοκληρωμένο από ποτέ. Παρά τη σημαντική αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα, το νέο Duster διατίθεται στις ίδιες χαμηλές τιμές όπως και ο προκάτοχος του, διατηρώντας στο ακέραιο τον κορυφαίο value for money χαρακτήρα του!

Το νέο Dacia Duster έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά τα οποία το καθιστούν ικανό στις εκτός δρόμου διαδρομές. Η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι 210 χλστ., ενώ έχει γωνία προσέγγισης 30°, γωνία διαφυγής 34° (33° έκδοση 4WD) και γωνία ράμπας 21°.

Παρά τη σημαντική αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα, το νέο Dacia Duster διατίθεται στις δημοφιλέστερες εκδόσεις του στην ελληνική αγορά χωρίς απολύτως καμία αύξηση της τιμής σε σχέση με το μοντέλο της προηγούμενες γενιάς. Αυτό σημαίνει ότι η γκάμα ξεκινά από τις μόλις 13.670 ευρώ, ενώ η πλήρως εξοπλισμένη έκδοση 1.5 dCi 110 4Χ4 Sportive, παραμένει σταθερά στις 17.350 ευρώ. Σταθερή παραμένει και η διάθεση του μοντέλου με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 3 χρόνια οδική βοήθεια.

Dacia Duster

Οδηγούμε το νέο Dacia Duster

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας είναι η έκδοση diesel 1.5 dCi με 110 ίππους και κίνηση εμπρός. Η νέα γενιά συνεχίζει να εφοδιάζεται με κινητήρες της Renault. Εναλλακτικά, σε βενζίνη υπάρχει ο 1.6 SCe με 115 ίππους, σε εκδόσεις 2WD και 4WD, αλλά και ο diesel με τετρακίνηση. Η έκδοση 2WD μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC στην έκδοση 2WD. Αναλυτικά εντυπώσεις για το νέο Duster στο full video-review πιο πάνω.

Δείτε ακόμη: Πακέτα εξατομίκευσης για το Duster