Ένα σκαλί κάτω από το Corsa OPC, η Opel βάζει το νέο Corsa GSi. Το μικρό αδελφάκι του Corsa OPC δανείζεται το σπορ πλαίσιο αλλά και πολλά σχεδιαστικά στοιχεία. Στο εσωτερικό έχει καθίσματα Recaro (προαιρετικά) και σπορ τιμόνι, ενώ στο εξωτερικό υπάρχουν στοιχεία carbon μαζί με νέο καπό και νέο προφυλακτήρα, απευθείας από το Corsa OPC.

Στην αγορά της Γερμανίας το μοντέλο διατίθεται στην τιμή των 19.960 ευρώ. Αναμένουμε βέβαια να δούμε και την τιμή του στην Ελλάδα. Αν πάντως μείνει στα ίδια ή κοντά στα επίπεδα της Γερμανίας, θα είναι πολύ κοντά στο Ford Fiesta ST των 200 ίππων, το οποίο και κοστίζει λίγο πάνω από τις 20.000 ευρώ.

Opel Corsa GSi

Corsa GSi με πλαίσιο και εμφάνιση από το OPC

Το νέο γρήγορο Corsa μοιράζεται το ίδιο σπορ πλαίσιο με την έκδοση OPC. Τα φρένα έχουν κόκκινες δαγκάνες, ενώ προαιρετικά διατίθενται ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με ελαστικά 215/40 R18. Οι επιδόσεις του συνδυάζονται με τη σπορ εξωτερική του εμφάνιση. Η έκδοση ξεχωρίζει από τους μεγάλους αεραγωγούς, το ανάγλυφο καπό, την περίοπτη πίσω αεροτομή και τα πλευρικά μαρσπιέ. Επίσης, εμπρός υπάρχει κυψελοειδή μάσκα, ενώ τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών είναι σε εμφάνιση carbon. Πίσω η εμφάνιση είναι πιο κοντά στα απλά Corsa παρά στην έκδοση OPC, με τις σπορ λεπτομέρειες να περιορίζονται στην αεροτομή οροφής, τη χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης και μία πίσω “ποδιά” στο τελείωμα του προφυλακτήρα.

Το τρίθυρο μικρό μοντέλο έχει τη δική του μοναδική σχεδίαση με μεγάλους αεραγωγούς, ανάγλυφο καπό, περίοπτη πίσω αεροτομή και διαμορφωμένα με ακρίβεια μαρσπιέ. Την εικόνα ολοκληρώνουν τα καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών με εμφάνιση carbon, η προεξέχουσα αεροτομή, η σπορ χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης, οι κόκκινες δαγκάνες φρένων και οι προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.

Opel Corsa GSi

Στα 1.4lt Turbo με 150hp

Το νέο Opel Corsa GSi χρησιμοποιεί τον 1.4 turbo κινητήρα της μάρκας με ισχύ 150 hp και ροπή 220 Nm. Το νέο hot hatch της Opel θα προσφέρει επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 8,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 207 km/h. Ωστόσο το Corsa GSi θα έχει και εξαιρετική ελαστικότητα, αφού χρειάζεται 9,9 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 80 στα 120 km/h με πέμπτη σχέση. Κατά τη ρύθμιση του κινητήρα, που αποδίδει ειδική ισχύ πάνω από 100 hp/litre, οι μηχανικοί βελτιστοποίησαν την απόκριση με σκοπό την υψηλή οδηγική απόλαυση σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με εξατάχυτο κιβώτιο πυκνής κλιμάκωσης, προσφέρει εξαιρετική ροπή στη δεύτερη και τρίτη σχέση και με ένα σταθερό εύρος μέγιστης ροπής μεταξύ 3.000 και 4.500 rpm που έχει σχεδιαστεί ειδικά για σπορ οδήγηση.

Μακρά παράδοση των μοντέλων Opel GSi

Τα μοντέλα αυτής της σειράς έχουν μακρά παράδοση στην Opel. Τα πρώτα που ανέβασαν τα επίπεδα αδρεναλίνης στα ύψη ήταν το Manta GSi και το Kadett GSi (115 hp από 1.8 L) το 1984. Μόλις τέσσερα χρόνια αργότερα, ο δίλιτρος, 16-βάλβιδος κινητήρας DOHC του Kadett 2.0 GSi 16V απέδιδε 150 hp. Το πρώτο Astra χρησιμοποίησε επίσης τον ίδιο κινητήρα.

Η οικογένεια Corsa GSi εμφανίστηκε το 1988 από το Corsa A 100 hp (τώρα, περιζήτητο classic). Ακολούθησαν το Corsa B GSi 16V με 109 hp και ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές, το Corsa C GSi με 125 hp και τελική ταχύτητα 202 km/h, και από το 2007 το Corsa D GSi, για πρώτη φορά με υπερσυμπίεση και 150 ίππους από 1.600 κυβ. εκ. Τον Αύγουστο του 2012, η Opel και το Corsa σταμάτησαν την παραγωγή των μοντέλων αυτών. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2017, το Insignia GSi γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του και την επιστροφή του σήματος. Και τώρα, ένα χρόνο αργότερα, επιστρέφει και το Corsa στην αντίστοιχη έκδοση.