Το εορταστικό, 50ο, Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ανήκει πλέον στην ιστορία και παρά το γεγονός ότι ο αγώνας είχε ελάχιστες συμμετοχές, η διοργάνωση κύλησε ομαλά, οι ειδικές διαδρομές γέμισα με κόσμο και βεβαίως το θέαμα ήταν δεδομένο.
Το ρόλο τους βεβαίως έπαιξαν και τα φαβορί του αγώνα Σωκράτης Τσολακίδης-Χάρης Δήμος, οι οποίοι για μια κόμη φορά “πετούσαν” με το Skoda Fabia R5 κάνοντας κυριολεκτικά τον δικό τους αγώνα για να πάρουν άλλη μία νίκη στο ενεργητικό τους. Ταχύτατοι και κυρίως θεαματικοί, ξεσήκωσαν τους πάντες στο πέρασμα τους και μπράβο τους που μας χάρισαν ένα δυνατό αγωνιστικό διήμερο.
Δεύτεροι γενικής οι Καλούδης-Τοπούζης με Mistubishi Lancer Evo VIII. |
Οι Καλούδης-Τοπούζης ήρθαν αποφασισμένοι να διεκδικήσουν θέση στο βάθρο και τα κατάφεραν, οδήγησαν το Mitsubishi Lancer Evo VIII χωρίς συμπλέκτη στην 2η θέση γενικής και στην πρώτη θέση της C2. Οι Αγγλόπουλος-Σαρητζόγλου οδήγησαν με σταθερότητα το Mitsubishi Lancer Evo VI και ανταμείφθηκαν με την τρίτη θέση γενικής και την δεύτερη θέση στην C2. Τέταρτοι γενικής και τρίτοι στην C2 τερμάτισαν το Subaru Impreza οι Μαυρουδής-Καραβασιλικός που προσπάθησαν αλλά δεν κατάφεραν να περάσουν τους προπορευόμενους.
Οι Δήμος-Ντίττορας με το Citroen Saxo VTS έχασαν την τέταρτη θέση για μισό δευτερόλεπτο (!) κατέκτησαν όμως την πέμπτη γενικής, την πρώτη θέση στην F2 και στην άκρως ανταγωνιστική C5. Οι Βάτσος-Θεοφανίδης ξεκίνησαν με μικροπροβλήματα και λίγο μουδιασμένα κατάφεραν όμως να αναπληρώσουν χαμένο έδαφος και να τερματίσουν το Renault Clio R3 στην έκτη θέση γενικής, την δεύτερη θέση στην F2 και την πρώτη θέση στην C3.
Πρώτοι στη C5, πρώτοι στην F2 και 5οι στη γενική κατάταξη η Αλέξανδρος Δήμος-Θάνος Ντίττορας. |
Τα 0,02 δευτερόλεπτα διαφορά από τους τέταρτους στην κατάταξη στην Ε.Δ. 3 και τα 0,5 δευτερόλεπτα διαφορά στην Ε.Δ. 6 από τους Κουμποτή-Μαυροματίδη δείχνουν τον αγώνα που έδωσαν για την τελικά έβδομη θέση γενικής, την τρίτη θέση στην F2 και την δεύτερη θέση στην C5 οι Κυπραίου-Ιντζόγλου με το Peugeot 208 R2. Το ξύπνημα για τους Κουμποτή-Μαυροματίδη ήρθε αργά και δεν ήταν αρκετό για να πλασάρουν το Peugeot 106 S16 ψηλότερα από την όγδοη θέση γενικής και την τρίτη θέση στην C5.
Στο επετειακό 50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. δήλωσαν συμμετοχή και εκκίνησαν 27 πληρώματα, ενώ 21 τερμάτισαν την περασμένη Κυριακή στη Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ.
Φωτογραφίες: Γιώργος Παπαδόπουλος