Hyundai i30 Turbo

Την είσοδό της στις σπορ εκδόσεις κάνει η Hyundai με την παρουσίαση του i30 Turbo, τη γρήγορη εκδοχή του μικρομεσαίου της hatchback που κινείται από τον 1,6lt T-GDI turbo κινητήρα απόδοσης 186 ίππων. Αυτό που κάνει όμως το Hyundai i30 Turbo ξεχωριστό δεν είναι η απόδοση του κινητήρα αλλά το γεγονός ότι ολόκληρη η έκδοση έχει εξελιχθεί και ρυθμιστεί μετά από εξαντλητικές δοκιμές στη θρυλική πίστα του Nürburgring.

Η νέα έκδοση Turbo έρχεται πακέτο με ένα ολοκληρωμένο update σε όλα τα Hyundai i30, το οποίο περιλαμβάνει ανανεωμένους κινητήρες, νέα στοιχεία ασφαλείας, μικρές αισθητικές επεμβάσεις και ένα νέο 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η νέα σειρά i30 θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2015. Για να επικεντρωθούμε λίγο περισσότερο στην έκδοση i30 Turbo, η έκδοση θα αποδίδει όπως αναφέραμε 186ps και 265 Nm ροπής από έναν 1.600άρη υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, ο οποίος ρυθμίστηκε για σπορ δυναμικά χαρακτηριστικά αλλά και καθημερινή χρηστικότητα. Το Hyundai i30 Turbo θα είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 8,0 δευτερόλεπτα και να φτάσει την τελική των περίπου 220 km/h. Επιδόσεις που το τοποθετούν μισό σκαλοπάτι κάτω από την αντίστοιχη έκδοση της αδελφής Kia, το pro_cee’d GT (διαβάστε τη δοκιμή του Kia pro_cee’d GT).
Για να ανταποκριθεί στην αυξημένη ισχύ, το i30 Turbo έχει αναβαθμίσεις στην ανάρτηση, η οποία και έχει πιο σπορ ρύθμιση, αλλά και στους τροχούς με νέες ζάντες 18 ιντσών, ενώ το σύστημα διεύθυνσης είναι πιο άμεσο με 2,78 στροφές από άκρη σε άκρη. Το νέο μοντέλο επιδόσεων της Hyundai θα είναι διαθέσιμο τόσο σε τρίθυρο όσο και σε πεντάθυρο αμάξωμα, σε μια σειρά από νέα χρώματα συμπεριλαμβανομένου του Jet Black που θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στο Turbo. Σχεδιαστικά ο διαφορετικός χαρακτήρας του αντανακλάται από τη νέα μάσκα και τους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω με κόκκινες λεπτομέρειες, νέα φώτα LED εμπρός, διπλή απόληξη εξάτμισης και βεβαίως τις 18άρες ζάντες αλουμινίου. Εσωτερικά υπάρχουν σπορ εμπρός καθίσματα, σπορ πίνακας οργάνων και αντιθέσεις σε κόκκινο χρώμα στο τιμόνι, στα όργανα, στον επιλογέα ταχυτήτων και στο εσωτερικό πάνελ των θυρών.
Η νέα γενιά i30 σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε από το ευρωπαϊκό τμήμα της Hyundai με έδρα το Rüsselsheim της Γερμανίας, ενώ κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της μάρκας στην Τσεχία.

Διαβάστε ακόμη: