Jaguar C-X16: Η αντι-cayman…;

8 Σεπτεμβρίου 2011 |


Το νέο πρωτότυπο της Jaguar βγάζει μάτι με την εκθαμβωτική του εμφάνιση και την άκρως δυναμική σιλουέτα, ενώ κρύβει από κάτω τεχνολογία που μας δείχνει το μέλλον στα κόμπακτ σπορ αυτοκίνητα, με στοιχεία όπως το “Push to Pass” button, κάτι σαν το KERS της Formula 1.

Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει η Jaguar με τη C-X16 η οποία δείχνει να έρχεται από το -όχι και τόσο μακρινό- μέλλον. Το διθέσιο σπορ concept εκφράζει τη νέα σχεδιαστική στροφή της φίρμας και ταυτόχρονα κρύβει από κάτω τεχνολογία αιχμής. Υβριδική, όχι όμως με την έννοια που γνωρίσαμε από τα περισσότερα μοντέλα του είδους, η C-X16 χρησιμοποιεί υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα που αποδίδει 380 PS και 450 Nm ροπής, πετυχαίνοντας κορυφαία αναλογία 126 ίππων/λίτρο. Επιπρόσθετα εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύστημα εμπνευσμένο από τη Formula 1. Ένα μπουτόν στο τιμόνι προσφέρει με το πάτημα 95 επιπλέον ίππους και έξτρα 235 Nm, με διαδικασία παρόμοια με αυτή του KERS.
Στον τομέα των επιδόσεων, η εντυπωσιακή C-X16 φτάνει στα 100 km/h σε 4,4 δλ., ενώ ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η επιτάχυνση 80-120 km/h διαρκώντας μόλις 2,1 δλ. Ταυτόχρονα, παραμένει οικονομική στη χρήση, καθώς μέχρι και τα 50 km/h μπορεί να λειτουργήσει αποκλειστικά με το ηλεκτρικό μοτέρ. Με μήκος 4,45 μ. είναι η μικρότερη Jaguar που κατασκευάστηκε μετά την ΧΚ120 του 1954 και είναι ξεκάθαρο πως έχει βάλει στο μάτι μοντέλα όπως η Lotus Evora S και η Porsche Cayman S/R. Αν και όταν βγει στη γραμμή παραγωγής…

Διαβάστε ακόμη:
Ford Evos Concept: Capri…ή όχι;
Στην παραγωγή η Aston Martin V12 Zagato