Νέα εποχή για τη Lancia με ολικό reboot!

Η αποκάλυψη του νέου λογοτύπου εγκαινιάζει την ηλεκτρική εποχή της Lancia, η οποία έρχεται με την αποκάλυψη του Pu+Ra Zero, ενός τρισδιάστατου σχεδιαστικού μανιφέστο που θα εμπνεύσει τα τρία νέα μοντέλα της μάρκας που θα παρουσιαστούν την περίοδο 2024-2028.

«Η νέας εποχή της Lancia ξεκινά σήμερα, με το νέο λογότυπο και ένα ξεκάθαρο σχεδιαστικό όραμα.» Με αυτά τα λόγια ο Luca Napolitano, CEO της Lancia εγκαινίασε το νέο ξεκίνημα της ιστορικής Ιταλικής μάρκας, δίνοντας παράλληλα το στίγμα της σχεδιαστικής φιλοσοφίας που θα ακολουθηθεί. Εν αναμονή του νέου Ypsilon, του πρώτου μοντέλου της νέας Lancia, παρουσιάστηκε το Lancia Pu+Ra Zero. Πρόκειται για ένα τρισδιάστατο μανιφέστο που θα εμπνεύσει τα μοντέλα που θα ακολουθήσουν την περίοδο 2024-2028. Πρακτικά έχουμε ένα ένα έργο τέχνης, όπου παρελθόν και μέλλον βρίσκονται σε συνεχή επαφή.

Το νέο λογότυπο σηματοδοτεί την εξηλεκτρισμένη εποχή

Μέσα σε 116 χρόνια ιστορίας, υπήρξαν συνολικά επτά λογότυπα της Lancia, όλα με τη δική τους ξεχωριστή ιστορία και κομψότητα. Τώρα ήρθε η στιγμή για ένα νέο λογότυπο, το οποίο σηματοδοτεί την είσοδο της μάρκας στη εποχή της κινητικότητας. Αυτό θα κοσμεί το νέο Ypsilon, τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας και τη νέα Delta. Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της νέας εταιρικής ταυτότητας που θα εφαρμοστεί στις αρχές του 2024.

Lancia Pu+Ra Design

Γεννημένο από τη σύνθεση των λέξεων “Pure” («Καθαρή») και “Radical” («Καινοτόμα»), το Lancia Pu+Ra Design είναι το όνομα της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της Lancia που θα εμπνεύσει τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας. Είναι το αποτέλεσμα του υπερήφανου παρελθόντος της μάρκας και τυπικών παραδειγμάτων του Ιταλικού στιλ.

Οι απαλές και καθαρές γραμμές των Aurelia και Flaminia θα είναι εμφανείς στα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας, μαζί με μοντέρνες εκφράσεις της καινοτομίας και την απλότητας, οι οποίες αντλούν έμπνευση από τη μόδα και την αρχιτεκτονική, αλλά και τη σπουδαία ιστορία της μάρκας στους αγώνες, όπως αυτή εκφράστηκε από μοντέλα όπως η Stratos και η Delta. Με το Lancia Pu+Ra Design, οι όγκοι των νέων οχημάτων δημιουργούνται με αλλεπάλληλα επίπεδα και εμβόλιμα σχήματα. Το αποτέλεσμα είναι μια σχεδιαστική γλώσσα που δεν είναι συνηθισμένη στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Όσο για το εσωτερικό, το Lancia Pu+RA Design δημιουργεί μια σύνδεση με το design των Ιταλικών επίπλων, με απόλυτη προσοχή στην λεπτομέρεια, τα υλικά και την καινοτομία. Με απλές γεωμετρικές φόρμες και καινοτόμα προοπτική καλωσορίζει τους επιβάτες με μια «ζεστή» και εκλεπτυσμένη αίσθηση. Όλα τα παραπάνω ενισχύονται με την χρωματική προσέγγιση “color blocking” και την επιλογή ποιοτικών και φιλικών προς το περιβάλλον υλικών που προσδιορίζουν το μελλοντικό πνεύμα της μάρκας.

Το εμπρός μέρος του Lancia Pu+Ra Zero εφαρμόζει μια νέα προσέγγιση στην ιστορική μάσκα “calice” (δισκοπότηρο) της Lancia, η οποία τώρα περνά στο μέλλον με τρεις αχτίδες φωτός να καθορίζουν το σχήμα της. Η νέα μορφή του “calice” θα βρίσκεται σε όλα τα νέα μοντέλα, καθιστώντας τα άμεσα αναγνωρίσιμα κατά τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας. Πάνω από το “calice” βρίσκεται η επίσης νέα γραμματοσειρά της Lancia. Αυτή η διπλή υπογραφή του ονόματος και του “calice” ορίζει τη γραφιστική ταυτότητα της

Αναγέννησης της Lancia στην εποχή του εξηλεκτρισμού

Το δεκαετές στρατηγικό πλάνο αναγέννησης της Lancia περιλαμβάνει τρία νέα και αποδοτικά μοντέλα, τα οποία θα παρουσιάζονται ανά δύο χρόνια με αρχή το 2024, ώστε να καλυφθεί το 50% της αγοράς. Είναι μια δομημένη πορεία, η οποία εξελίσσεται με ταχύτητα ως μέρος του στρατηγικού πλάνου της Stellantis, “Dare Forward 2030”. Αυτό είναι ξεκάθαρο και στη διαδικασία εξηλεκτρισμού, όπου το 2028, η μάρκα θα διαθέτει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Επόμενος πυλώνας είναι η βιωσιμότητα. Το 50% των επιφανειών στην καμπίνα του νέου Ypsilon που είναι προσβάσιμες από τους επιβάτες είναι κατασκευασμένες από οικολογικά υλικά, ενώ το νέο μοντέλο πώλησης της μάρκας θα εστιάζει στο διαδίκτυο. Τελικός στόχος είναι η Lancia να αποτελεί μια ελκυστική, αξιοσέβαστη και αξιόπιστη μάρκα στην Ευρωπαϊκή αγορά των premium αυτοκινήτων.