Πολύ φασαρία… για το τίποτα !

2 Νοεμβρίου 2009

Κάπως έτσι μπορούμε να περιγράψουμε το μέτρο της απόσυρσης στην Ελλάδα, το οποίο χωρίς καλά καλά να τεθεί σε εφαρμογή καταργήθηκε, γιατί δεν έχει λέει (η κυβέρνηση) περιβαλλοντικό νόημα, έχει τεράστιο δημοσιονομικό κόστος και δεν ενισχύει την ελληνική οικονομία μιας και δεν υπάρχει εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία! Όσοι πρόλαβαν… πρόλαβαν! Στο σύντομο αυτό διάστημα, περίπου 72.000 ιδιοκτήτες παλιών αυτοκινήτων τα απέσυραν στα κέντρα της ΕΔΟΕ και θα αποζημιωθούν κανονικά (όταν και… αν) σύμφωνα με την προηγούμενη πράξη νομοθετικού περιεχομένου. Αυτοί και μόνον αυτοί θα παραλάβουν το ποσό των 1000 ευρώ ή 500 ευρώ και κάρτες απεριορίστων διαδρομών για τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Σε κάθε περίπτωση, η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα βρίσκεται ξανά στο χείλος του γκρεμού, μιας και οι εισαγωγικές εταιρίες και οι αντιπρόσωποι τους περίμεναν πως και πως τις τελικές ρυθμίσεις του μέτρου για να βγουν από το οικονομικό αδιέξοδο. Ήδη υπάρχουν χιλιάδες παραγγελίες αυτοκινήτων που θα αγοραζόταν σε συνδυασμό με την κρατική απόσυρση, οι οποίες επιτόπου “παγώνουν”. Και δεν ξέρει κανείς τι άλλο μας περιμένει.

Τα νέα τέλη κυκλοφορίας
Τα πολλά υποσχόμενα “πράσινα” τέλη κυκλοφορίας αποτελούν επίσης παρελθόν, καθώς μαζί με το μεγάλο τέλος στην απόσυρση ήρθε και η ανακοίνωση των νέων τελών, τα οποία χωρίζονται σε 4 κλάσεις ανάλογα με την παλαιότητα και σε 4 ανάλογα με τον κυβισμό του αυτοκινήτου, με τα μικρού κυβισμού οχήματα να έχουν και την μικρότερη επιβάρυνση.