Από 33.480 ευρώ το νέο Ford Focus ST στην Ελλάδα

6 Οκτωβρίου 2012       

Το ολοκαίνουριο Ford Focus ST ξεκινά την εμπορική του καριέρα στην ελληνική αγορά και ταυτόχρονα τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας Focus. Εφοδιάζεται με έναν νέο κινητήρα 2.0 EcoBoost απόδοσης 250ps, προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 248 km/h.

Το σήμα ST (Sport Technologies) λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη το 1997 και χαρακτηρίζει τις σπορ εκδόσεις των βασικών μοντέλων Ford. Τελευταίο δείγμα αυτής της σειράς αποτελεί το Focus ST, το οποίο αποτελεί και το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο επιδόσεων της Ford, καθώς θα διατίθεται σε περισσότερες από 40 χώρες σε όλο τον κόσμο. Το νέο Focus ST διατίθεται σε πεντάθυρη hatchback εκδοχή και wagon, ενώ οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε 5 βασικά χρώματα (Spirit Blue, Race Red, Black, White και Silver) και μια αποκλειστική απόχρωση Tangerine Scream που ενισχύει ακόμη περισσότερο το χαρακτήρα της έκδοσης. Ο υπερτροφοδοτούμενος 2.0 EcoBoost έχει προσδοκώμενη κατανάλωση 7,2 l/100 km και εκπομπές CO2 169 g/km, επιτυγχάνοντας έτσι βελτίωση 20% σε σχέση με το προηγούμενο Focus ST. Συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, με την 6η σχέση να παρέχει οικονομία στα μεγάλα ταξίδια.

Το νέο Focus ST προσφέρεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού στην ελληνική αγορά, ST2 και ST3. Η τιμή για την έκδοση εξοπλισμού ST2 είναι 33.480 ευρώ και για ST3 35.930 ευρώ. Από πλευράς ανταγωνισμού, το νέο Opel Astra OPC τιμάται από 32.800 ευρώ, ενώ η Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde από 31.500 ευρώ.

Αναλυτικά ο εξοπλισμός των εκδόσεων του Focus ST έχει ως ακολούθως:

Έκδοση ST2

  • Ζάντες 18 ιντσών με ελαστικά 235/40 R 18
  • Σπορ ημιδερμάτινα καθίσματα Recaro οδηγού και συνοδηγού
  • Ράδιο-CD συμβατό με MP3 και 6 ηχεία
  • Πολυλειτουργική οθόνη 3,5” Star Burst (ICE Pack 32)
  • Ηλεκτρονικός διζωνικός κλιματισμός DEATC
  • Κουμπί εκκίνησης κινητήρα Ford Power
  • Δερμάτινη λαβή λεβιέ ταχυτήτων ST
  • Καλύμματα μαρσπιέ με λογότυπο ST στις εμπρός πόρτες
  • Αυτόματοι προβολείς και αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
  • Σύστημα ανίχνευσης απώλειας πίεσης ελαστικών
  • Περιμετρικός συναγερμός
  • Ηλεκτροχρωματικός αντιθαμβωτικός κεντρικός καθρέπτης

Έκδοση ST3 (επιπλέον της ST2)

  • Εμπρός προβολείς Bi-Xenon με φώτα ημέρας LED
  • Πίσω φώτα LED
  • Σπορ δερμάτινα καθίσματα Recaro οδηγού και συνοδηγού σε μαύρο χρώμα
  • Κάθισμα οδηγού ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο με 8 ρυθμίσεις
  • Σπορ δερμάτινο πίσω κάθισμα Recaro 3 θέσεων

Διαβάστε ακόμη:
Περισσότερες λεπτομέρειες για το Ford Focus ST
Οδηγούμε το Ford Focus 1.6 EcoBoost 150ps
Ανανεωμένο Ford Fiesta το 2013
Αυτό είναι το Ford Fiesta ST
Οδηγούμε την Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde
Opel Astra OPC