Opel Astra OPC EXTREME [updated]

26 Φεβρουαρίου 2014        

Ένα αγωνιστικό για το δρόμο και ταυτόχρονα το ταχύτερο Astra όλων των εποχών. Ο λόγος για το Opel Astra OPC EXTREME, το οποίο πρακτικά είναι ο άμεσος απόγονος του Astra OPC Cup από το πρωτάθλημα αντοχής του Nürburgring (VLN), μόνο που τώρα θα έχει πινακίδες κυκλοφορίας.

Το Astra OPC EXTREME θα παρουσιαστεί επισήμως στην έκθεση της Γενεύης και ήδη η Opel μας δίνει τις πρώτες φωτογραφίες. Το ταχύτερο Astra όλων των εποχών είναι πρακτικά ότι πιο κοντινό σε αγωνιστικό αυτοκίνητο, μόνο που θα μπορεί να κυκλοφορήσει νομίμως και στο δρόμο. Περιλαμβάνει υψηλής ποιότητας εξαρτήματα από ανθρακονήματα για μείωση του βάρους, εξοικονομώντας 100kg σε σχέση με το απλό Astra OPC, ενώ διαθέτει ακόμη και κλωβό ασφάλειας, αγωνιστικά καθίσματα Recaro και ζώνες έξι σημείων. Ανάμεσα στα σημεία που ξεχωρίζουν είναι η πανάλαφρη οροφή από carbon που ζυγίζει μόλις 2,6kg (αντί για 9,3kg στα υπόλοιπα Astra), το carbon καπό, το carbon εμπρός σπόιλερ και οι carbon ζάντες 19” που κερδίζουν 20kg συνολικά. Τα εμπρός φτερά είναι από αλουμίνιο και ζυγίζουν μόλις 800gr το καθένα (αντί για 2,2kg). Το τιμόνι είναι επίσης νέο, με επένδυση σε σουέντ ενισχυμένη με ανθρακονήματα.

Η ισχύς του 2-λιτρου turbo κινητήρα στο Astra OPC EXTREME ξεπερνά τους 300 ίππους, ενώ συνδυάζεται με γνήσια αγωνιστική τεχνολογία, όπως μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, διαχύτη αέρα, μπάρα θόλων και αποδοτικά φρένα Brembo με 6-πίστονες δαγκάνες και δίσκους 370mm. Τα ελαστικά είναι υπερυψηλών επιδόσεων διαστάσεων 245/35 R19. Είναι με άλλα λόγια το απόλυτο Astra για σπορ χρήση τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα, καθώς αποτελεί ακόμη ένα μοντέλο της μάρκας που γεννήθηκε και εξελίχθηκε ειδικά στην πίστα του Nürburgring Nordschleife.

Ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο το αν τελικά θα περάσει στην, έστω και περιορισμένη, παραγωγή. Σύμφωνα με την Opel, αυτό θα εξαρτηθεί από τις αντιδράσεις και το ενδιαφέρον του κοινού κατά της ημέρες της έκθεσης αυτοκινήτου στη Γενεύη.

Διαβάστε ακόμη: