1ο Dirt Games με “βρώμικα” παιχνίδια στο κλείσιμο της χρονιάς

Το διασκέδασαν με την ψυχή τους όσοι βρέθηκαν στη Χαλκίδα για το 1ο Dirt Games, έναν φιλικό χωμάτινο αγώνα πίστας που διοργάνωσε το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.) και συγκέντρωσε 53 χαμογελαστούς οδηγούς.
Νικητής στα 2.000 Turbo ο Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης με Lancer Evo IX.
Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε 6 κατηγορίες, πραγματοποιώντας 3 περάσματα στις χρονομετρημένες δοκιμές (προσμέτρησαν οι δύο καλύτεροι χρόνοι) από τη μήκους 2.300 μέτρων διαδρομή. Οι δύο ταχύτεροι οδηγοί κάθε κατηγορίας αναμετρήθηκαν στον τελικό του ενός περάσματος για την ανάδειξη του νικητή. Στη μεγάλη κατηγορία των 2000+ κ.εκ., ο κυπελλούχος χώματος του 2013, Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) ήταν ο πιο γρήγορος, αφήνοντας πίσω του τον πολύπειρο “Στρατισίνο” που επέστρεψε στο μπάκετ. Οι δύο οδηγοί χρησιμοποιούσαν κοινό αυτοκίνητο (του Χαλιβελάκη), οπότε δε διεξήχθη η διαδικασία του τελικού και η νίκη πέρασε αυτομάτως στον Χαλιβελάκη, ο οποίος πέτυχε και την καλύτερη επίδοση στο 1ο σκέλος. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Νικόλας Χαλιβελάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που ανέβαζε ρυθμό σκέλος με σκέλος.
Στην κατηγορία έως 2000 κ.εκ., ο Ντίνος Αντωνίου (Ford Escort RS2000 MKII) έδειξε τις άγριες προθέσεις του από τις δοκιμές, πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοση, εμπρός από τον Γιώργο Δήμου (Ford Escort RS2000 MKII). Ο Αντωνίου επικράτησε του Δήμου και στον τελικό, ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Θοδωρής Βουτσάς (Volkswagen Golf) που για μόλις μισό δευτερόλεπτο έχασε το εισιτήριο για την τελική φάση.
Ο Ντίνος Αντωνίου με το Ford Escort RS2000.
Στα 1600 κ.εκ, ο Γιάννης Χεκιμιάν με Daihatsu Sirion ήταν ταχύτερος στις δοκιμές, ενώ στη συνέχεια επικράτησε και στον τελικό του Αντώνη Κωτσόπουλου (Citroen Saxo VTS) που τερμάτισε δεύτερος, εμπρός από τον Γιώργο Γονάκη (Peugeot 206). Στα 1400 κ.εκ., ο Γιάννης Σερεσιώτης (Toyota Starlet KP60) ήταν ο πιο γρήγορος στις χρονομετρημένες δοκιμές, επιβεβαιώνοντας την ανωτερότητά του και στον τελικό, φεύγοντας νικητής από τη Χαλκίδα. Ο Λάζαρος Καλύβας που βρέθηκε και πάλι στο μπάκετ ενός Toyota Starlet μετά από 2,5 χρόνια τερμάτισε δεύτερος, εμπρός από τον Θοδωρή Εγγλέζο που δεν κινήθηκε άσχημα με Toyota Starlet EP 91.
Στα Buggies, υπήρξε ενδοοικογενειακή μάχη μεταξύ των Polaris RZR! Ο Σωτήρης Μαλακτάρης ήταν ταχύτερος στις δοκιμές, ωστόσο νικητής στην κατηγορία αναδείχτηκε ο 36χρονος Γιώργος Ζυμαρίδης. Οι δύο οδηγοί χρησιμοποιούσαν το ίδιο αυτοκίνητο και σύμφωνα με τον κανονισμό το κύπελλο της πρώτης θέσης καταλήγει στον οδηγό που ήταν ο πιο γρήγορος στο πρώτο σκέλος, συνεπώς στον Ζυμαρίδη. Ο Ανδρέας Καροτσιέρης τερμάτισε τρίτος. Ο Λάμπρος Αθανασούλας αν και ήταν ο πιο γρήγορος στο πρώτο σκέλος των δοκιμών, είχε άτυχη στιγμή στο δεύτερο όταν βγήκε εκτός δρόμου χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Προτίμησε να μην εκκινήσει στο τρίτο, οπότε αυτομάτως αποκλείστηκε, καθώς ήταν υποχρεωτική για όλους τους οδηγούς η εκκίνηση στο τρίτο πέρασμα.
Εντυπωσιακές και γρήγορες οι χωμάτινες φόρμουλες!
Εντυπωσιακές τόσο στο μάτι, όσο και στο… αυτί ήταν οι χωμάτινες φόρμουλες που κόσμησαν με την παρουσία τους το 1ο Dirt Games! Ο Γιώργος Ζυμαρίδης (Lahoz) τα πήρε όλα, επικρατώντας στον τελικό του Λάμπρου Αθανασούλα (SR Kartcross), ο οποίος μάλιστα έκανε ένα λάθος στα τελειώματα της διαδρομής που του στέρησε τις όποιες πιθανότητες για νίκη. Ακολούθησε ο Βασίλης Παπαφιλίππου (Lahoz) που τερμάτισε εμπρός από τον Κύπριο Γιώργο Γεωργίου (Semog Trophy Kartcross).
Στόχος επετεύχθη! Οι ουκ ολίγοι αγωνιζόμενοι που συμμετείχαν στον αγώνα έφυγαν ευχαριστημένοι και χαρούμενοι από το 1ο Dirt Games που στόχο είχε να κλείσει η φετινή αγωνιστική χρονιά με τον καλύτερο τρόπο! Και του χρόνου!