18ο Ράλλυ Κορίνθου: Νικητές οι Τσουλόφτας – Ηλία

Τσουλόφτας-Ηλία, Volkswagen Polo R5

Απόλυτοι κυρίαρχοι του 2ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος αποδειχθήκαν οι Τσουλόφτας-Ηλία με το Volkswagen Polo R5, κερδίζοντας όλες τις ειδικές του 18ου Ράλλυ Κορίνθου.

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 18ο Ράλλυ Κορίνθου, 2ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος. Σε εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που επικρατούν στη χώρα, τα πληρώματα έδωσαν έναν αγώνα επιβίωσης σε δύσκολες ακροπολικές ειδικές διαδρομές, με τους Αγίους Θεοδώρους και το Λουτράκι να επιβεβαιώνουν τη φήμη τους.

Ταχύτεροι όλων αναδείχθηκαν οι Τσουλόφτας-Ηλία με το Volkswagen Polo R5, σημειώνοντας τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στο φετινό πρωτάθλημα χώματος μετά από εκείνη που πέτυχαν στο Ράλλυ Φθιώτιδας. Το κυπριακό πλήρωμα κατάφερε να κερδίσει και τις τέσσερις ειδικές διαδρομές επικρατώντας δίκαια στον αγώνα. Δεύτεροι τους ακολούθησαν οι συμπατριώτες τους Γαλαταριώτης-Ιωάννου με ακόμα ένα Volkswagen Polo R5. Στην πρώτη ειδική διαδρομή έχασαν χρόνο λόγω της σκόνης (κάτι που λύθηκε δίνοντας 3λεπτο σε όλα τα πληρώματα αργότερα), ενώ στη συνέχεια δεν είχαν πρόβλημα να ελέγξουν τον ανταγωνισμό τερματίζοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.

Γαλαταριώτης-Ιωάννου, Volkswagen Polo R5

Στο ποντιουμ τους ακολουθήσαν οι Κεχαγιάς-Τσαούσογλου με το Skoda Fabia R5, οι οποίοι βελτίωσαν τις επιδόσεις τους κατά τη διάρκεια του αγώνα. Σε αυτό βοήθησε μία σειρά αλλαγών στη ρύθμιση της ανάρτησης, και συγκεκριμένα στο δεύτερο loop ειδικών. Στην 4η θέση συναντάμε τους Σερδερίδη-Miclotte με το Skoda Fabia R5, που κινήθηκαν γρήγορα, χωρίς όμως να αποφύγουν κάποια λάθη, κάνοντας δύο τετ α κε. Η μεγάλη έκπληξη του αγώνα είναι οι επιδόσεις των Γαλεράκη-Σούκουλη με ακόμα ένα Skoda Fabia R5 που τερμάτισαν στην 5η θέση της γενικής! Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι αυτή ήταν η πρώτη συμμετοχή του οδηγού σε αγώνα Ράλλυ, αλλά και σε χωμάτινη επιφάνεια.

Κεχαγιάς-Τσαούσογλου, Skoda Fabia R5

Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με το Skoda Fabia R5, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με το στήσιμο του αυτοκινήτου στο δεύτερο loop ειδικών. Στοιχείο που τους στοίχισε σημαντικά σε χρόνους. Άτυχοι στάθηκαν οι Ρουστέμης-Νικολόπουλος με το Citroen DS3 R5, οι οποίοι και εγκατέλειψαν από αντλία βενζίνης στη 2η ειδική.

Πρώτοι στην κατηγορία Ν και 7οι γενικής ολοκλήρωσαν οι Παντελή-Χριστοδούλου με το Mitsubishi Lancer EVO X. Το κυπριακό πλήρωμα ακολουθήσε έξυπνη στρατηγική και εκμεταλλευόμενοι ένα κλαταρισμένο ελαστικό των Αθανασούλα-Ζακχαίο με το Mitsubishi Lancer EVO IX κατάφεραν να περάσουν στην κορυφή και να παραμείνουν εκεί ως το τέλος. Σε  επίπεδο κατηγορίας Ν, δεύτεροι και 8οι γενικής ολοκλήρωσαν οι Αθανασόπουλος-Μπαρδάκης που επίσης κινήθηκαν γρήγορα με ακόμα ένα Lancer EVO IX.

Ισμαήλος-Harryman, Peugeot 208 R2

Στην 9η θέση και στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου για την κατηγορία F2, ανέβηκαν οι Ισμαήλος-Harryman με το Peugeot 208 R2. Αυτή ήταν η πρώτη συμμετοχή του νεαρού οδηγού με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και κατάφερε να επικρατήσει των Καρανικόλα-Βασιλάκη με το Ford Fiesta R4. Και τα δύο πληρώματα προσέφεραν εξαιρετικό θέαμα, ενώ αξίζει να σημειώσετε, πως οι δεύτεροι είναι οι νικητές της κατηγορίας στο πλαίσιο του Κυπέλλου χώματος.

Με 22 πληρώματα να καταφέρνουν στο τέλος να περάσουν τη ράμπα του τερματισμού, το 18ο Ράλλυ Κορίνθου πέρασε στην ιστορία, με τους αγωνιζόμενους να ανανεώνουν το ραντεβού τους για τις 9 – 12 Σεπτεμβρίου στο Ράλλυ Ακρόπολις.