Το 1ο σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος, που προσμετράει τόσο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, όσο και στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, είχε μεγάλους πρωταγωνιστές τους Σωκράτη Τσολακίδη, Χάρη Δήμο και βεβαίως το κίτρινο Skoda Fabia R5.
Τη δική τους παράσταση στις ειδικές διαδρομές του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος έδωσαν και οι πρωταγωνιστές του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ο διήμερος αγώνας προσμετράει στο εθνικό πρωτάθλημα και το Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων, ενώ η σημερινή ημέρα αποτέλεσε και τον 4ο γύρο στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος. Σε κάθε περίπτωση, μεγάλοι πρωταγωνιστές ήταν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Χάρης Δήμος με το εντυπωσιακό Skoda Fabia R5. Οι νικητές του «ελληνικού» Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά και του Ράλλυ Δ.Ε.Θ., σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο και στις 4 ειδικές διαδρομές του σκέλους, δημιουργώντας μία διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες τους. Ο Πρωταθλητής Ελλάδας του 2003 έχει κάνει ένα σημαντικό βήμα για να κατακτήσει το 2ο τίτλο της καριέρας του, ενώ φυσιολογικά κατέκτησε το μέγιστο αριθμό βαθμών αναφορικά με τον 4ο γύρο του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος. Ο ίδιος δήλωσε:
Οδηγήσαμε γρήγορα σε κάποια σημεία και το ευχαριστηθήκαμε. Ελπίζω και ο κόσμος το ίδιο. Αύριο θα προσπαθήσουμε να οδηγήσουμε ακόμα πιο θεαματικά. Για εμάς δεν υπάρχει κάτι άλλο, πέρα από τον τερματισμό στον αγώνα και το να προσφέρουμε θέαμα στον κόσμο. Το αυτοκίνητο ήταν φανταστικό.
Οι ίδιοι πάντως το απολαμβάνουν στο μέγιστο και αυτό φαίνεται στο onboard video που ακολουθεί:
Οι Γιάννης Μπαντούνας-Κώστας Σούκουλης με το Mitsubishi Lancer Evo VI, προσπάθησαν και βελτίωσαν τους χρόνους κατά τη διάρκεια του σκέλους, με αποτέλεσμα να βρίσκονται στη 2η θέση της κατάταξης, διατηρώντας τις ελπίδες τους στην υπόθεση-τίτλος. Πάντα αναφορικά με το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, οι Ξενοκώστας-Σκουλαριώτης συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα, όντας και πρώτοι στην F2.
Στην κατηγορία των Ιστορικών, οι Λαμιώτες Κώστας Μυλωνάς-Γιάννης Καλοπίτας με την Toyota Corolla ΚΕ30 ήταν οι ταχύτεροι όλων, με αποτέλεσμα να χτίσουν μία διαφορά που τους φέρνει πολύ κοντά στη νίκη. Πίσω τους, ακολουθήσαν οι Κώστας Αργυρίου-Αποστόλης Πάλλας με ακόμα μια Toyota Corolla (AE92), που κινήθηκαν γρήγορα παρά τη χωμάτινη ανάρτηση του αυτοκινήτου.
Αναφορικά με το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, οι Τάκης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος με το Skoda Fabia S2000, ήταν οι μοναδικοί που προσπάθησαν να κινηθούν στο ρυθμό του Σωκράτη Τσολακίδη, χωρίς όμως επιτυχία, με αποτέλεσμα να περιοριστούν στη 2η θέση. Πίσω τους, ακολούθησαν οι Γιώργος Γεροδήμος-Σωτήρης Γρηγορίου με το Opel Astra OPC. Αντίστοιχα, γρήγορα και εντυπωσιακά κινήθηκαν οι Νίκος και Βασίλης Καραθανάσης με το Honda Civic Type-R που κέρδισαν στην F2, μπροστά από τους Νίκο Βάτσο-Χρήστο Θεοφανίδη με το Renaut Clio R3, που αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα με τα φρένα.
Η αυριανή ημέρα του αγώνα, περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 65,60 χιλιομέτρων, που θα αναδείξουν και τον φετινό Πρωταθλητή Ελλάδας. Την ίδια ώρα, οι πρωταγωνιστές του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος θα ξεκινήσουν από λευκό χαρτί, με τους βαθμούς να είναι ιδιαίτερα σημαντικοί, αφού βρισκόμαστε στην πιο κρίσιμη καμπή του θεσμού.