First drive: Mitsubishi ASX MY15

20 Οκτωβρίου 2014     
Το Mitsubishi ASX ανανεώνεται για το 2015 και κυκλοφορεί σε νέες χαμηλότερες τιμές, υποσχόμενο παράλληλα χαμηλότερες καταναλώσεις και μειωμένους ρύπους. Το οδηγούμε και απολαμβάνουμε τη ροπή του 1800άρη diesel σε συνδυασμό με την ελαφρώς βελτιωμένη τετρακίνηση και βεβαίως τη μεγάλη πανοραμική ηλιοροφή!

Τι είναι αυτό που αλλάζει στο νέο Mitsubishi ASX; Αρχικά η εξωτερική του εμφάνιση με νέο εμπρός προφυλακτήρα, νέες ζάντες αλουμινίου 16 και 17 ιντσών και πίσω φώτα LED. Περισσότερα τμήματα του ASX είναι πλέον βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος συμπεριλαμβανομένου του οριζόντιου στοιχείου στη μεγάλη εμπρός μάσκα. Βέβαια πιο εμφανείς είναι οι αλλαγές στην καμπίνα με νέα υφάσματα, νέες επενδύσεις σε carbon look ή μαύρο γυαλιστερό στην κονσόλα και ένα νέο μπουτόν All Wheel Control (AWC) στη θέση του παλιού περιστροφικού επιλογέα. Ακόμη κι έτσι όμως παραμένει αυτή η μουντή αίσθηση των αποχρώσεων, με ολοκληρωτική έλλειψη χρωμάτων και οποιουδήποτε σημείου ενδιαφέροντος, εν γνώση φυσικά του σχεδιαστικού τμήματος το οποίο επιμένει σε αποχρώσεις του μαύρου δημιουργώντας αντιθέσεις μέσα από τη δομή των επιφανειών και των υλικών.

Ουσιαστικότερες βελτιώσεις υπάρχουν στα μηχανικά μέρη του ανανεωμένου ASX, όπως τα νέα αμορτισέρ και ελατήρια μαζί με νέες ρυθμίσεις στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (εμπρός υπάρχουν γόνατα ΜακΦέρσον). Βελτιστοποιημένο είναι το σύστημα τετρακίνησης AWC, προσφέροντας στον οδηγό μία επιλογή τριών προγραμμάτων:
  • 2WD για κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς
  • 4WD AUTO για αυτόματη κατανομή ροπής (από 98% εμπρός-2% πίσω έως και 50-50% εμπρός-πίσω)
  • και 4WD LOCK για κλείδωμα της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες στο 50-50.
Κάτω από το καπό παραμένουν οι γνώριμοι κινητήρες βενζίνης 1,6 lt 117ps και πετρελαίου 1,8 lt DiD 150ps, οι οποίοι δέχθηκαν μικρές βελτιώσεις. Χωρίς καμία αλλαγή στις επιδόσεις ο βενζινοκινητήρας καταναλώνει πλέον 5,8 lt/100km στο μικτό κύκλο (αντί για 5,9 lt/100km στο προηγούμενο ASX) και ο diesel 5,4 lt/100km στην έκδοση 2WD (από 5,5). Από πλευράς επιλογών, όλες οι εκδόσεις έχουν κίνηση εμπρός, ενώ όσοι ζητούν την τετρακίνηση θα πρέπει να τη συνδυάσουν αποκλειστικά με τον πετρελαιοκινητήρα 1.8 DiD.
Ο εξοπλισμός των ανανεωμένων Mitsubishi ASX περιλαμβάνει ως στάνταρ (έκδοση Inform) 7 αερόσακους, σύστημα πρόσφυσης και ευστάθειας ASTC, Hill Start Assist, Emergency Stop Signal, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, air condition, πίσω αεροτομή με ενσωματωμένο φως φρένων LED, επενδύσεις τύπου carbon στην κεντρική κονσόλα, ηχοσύστημα με θύρα AUX και 4 ηχεία και σύστημα ανίχνευσης πίεσης ελαστικών. Οι εκδόσεις Invite πετρελαίου και βενζίνης έχουν επιπλέον δερμάτινη επένδυση σε τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, αυτόματο κλιματισμό, cruise control, χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, 6 ηχεία, θύρα USB, πίνακα οργάνων υψηλής αντίθεσης με οθόνη LCD πολλαπλών ενδείξεων, μαύρες γυαλιστερές επενδύσεις στην κεντρική κονσόλα, κεντρικό υποβραχιόνιο, φώτα ημέρας, προβολείς ομίχλης, πλαίσιο χρωμίου στην εμπρός γρίλια, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος και αισθητήρες φωτός/βροχής. Τέλος, η κορυφαία έκδοση Intense Panorama περιλαμβάνει ακόμη σύστημα λειτουργίας χωρίς κλειδί, φιμέ κρύσταλλα, σύστημα Bluetooth, 17άρες ζάντες αλουμινίου, μπάρες οροφής και όπως προδίδει η ονομασία της μια μεγάλη πανοραμική οροφή με εσωτερικό φωτισμό.
Όσον αφορά στις νέες τιμές του ASX, αυτές διαμορφώνονται από τα 18.070 ευρώ για την έκδοση βενζίνης 1.6 Inform συμπεριλαμβανομένου έκπτωσης 800 ευρώ και όφελος απόσυρσης (1.200 ευρώ). Η έκδοση 1.6 Invite κοστίζει 20.152 ευρώ, ενώ οι εκδόσεις 1.8 DiD ξεκινούν από τα 23.526 ευρώ. Το τετρακίνητο ASX 1.8 DiD κοστίζει από 25.981 ευρώ, πάντα συνυπολογίζοντας το όφελος απόσυρσης και την τρέχουσα έκπτωση.

Διαβάστε ακόμη: