Η οικογένεια του Ford Puma αποκτά με νέες εκδόσεις με κινητήρα ντίζελ και αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, αλλά και μια νέα έκδοση ST-Line Vignale.

Η Ford επεκτείνει περαιτέρω την οικογένεια του νέου Puma με πρόσθετες επιλογές σε κινητήρες, συστήματα μετάδοσης και εκδόσεις εξοπλισμού. Πλέον διαθέσιμη είναι και μία έκδοση diesel με τον γνώριμο 1.5 lt EcoBlue κινητήρα ισχύow 120 ίππων. Διαθέσιμη πλέον είναι και έκδοση με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, καθώς και μία πολυτελή έκδοση με την ονομασία Puma ST-Line Vignale.

Το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διατίθεται προαιρετικά στην έκδοση 1.0 lt EcoBoost των 125 ίππων, προσφέροντας έτσι μέση κατανάλωση 4,9 lt/100km και εκπομπή CO2 110 g/km (από 137 g/km και 6,0 l/100 km σε μέτρηση WLTP).

Νέα έκδοση Puma ST-Line Vignale

Βασισμένο στην έκδοση ST-Line, το Puma ST-Line Vignale αναβαθμίζει το επίπεδο πολυτέλειας και εξοπλισμού. Μοναδικές λεπτομέρειες στο σχεδιασμό περιλαμβάνουν το άνω τμήμα της μάσκας καθώς και το πλαίσιό της σε σατινέ αλουμίνιο, το κάτω τμήμα της μάσκας από έβενο, το κάτω τμήμα του πίσω προφυλακτήρα βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος, καθώς και μία μεγάλη πίσω αεροτομή. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει προβολείς LED, δερμάτινα καθίσματα Windsor με θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, δερμάτινο τιμόνι Manacor, premium ηχοσύστημα της B&O και σύστημα Ford KeyFree.

Οι υπόλοιπες εκδόσεις του Puma (Trend, Titanium, Titanium X και ST-Line X) περιλαμβάνουν στον στάνταρ εξοπλισμό τεχνολογίες όπως το Local Hazard Information της Ford που λειτουργεί μέσω μόντεμ FordPass Connect, καθώς και το MegaBox στο χώρο φόρτωσης. Πρόσφατα η Ford ανακοίνωσε ότι το Puma ST θα πλαισιώσει τη γκάμα αργότερα μέσα στη χρονιά και θα αποτελέσει την ταχύτερη έκδοση του μοντέλου.

Δείτε τη video-δοκιμή του Ford Puma Titanium X