Το Shazam αναγνωρίζει το νέο Volvo XC90

Σε μια πρωτόγνωρη κίνηση για τα ελληνικά δεδομένα η Volvo συνεργάζεται με την εφαρμογή Shazam για smartphones στα πλαίσια λανσαρίσματος του νέου XC90 (διαβάστε εδώ τη δοκιμή μας).

Αυτή είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που ένα brand χρησιμοποιεί την εφαρμογή Shazam για εικόνα, με την οποία το κοινό έχει την δυνατότητα να τη σκανάρει και να λάβει στο κινητό του ένα video.
Η διαδικασία είναι πολύ απλή: αρχικά ο κάτοχος οποιουδήποτε smartphone με την τελευταία έκδοση της εφαρμογής Shazam, φωτογραφίζει, την εικόνα που απεικονίζει το νέο Volvo XC90 από μια εφημερίδα, ένα περιοδικό ή κάποιον ιστότοπο (αρκεί αυτή να φέρει και το διακριτικό λογότυπο της εφαρμογής Shazam). Η εφαρμογή αναγνωρίζει το νέο XC90 και παρουσιάζει στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου το video του “Feeling Good”, ένα τραγούδι που δημιούργησε αποκλειστικά για τη Volvo ο Σουηδός καλλιτέχνης και DJ, Avicii.