Αυξημένες πωλήσεις για την Opel στην Ευρώπη

Για μια ακόμη φορά η Opel κατάφερε να αυξήσει σημαντικά της πωλήσεις της σημειώνοντας 1,16 εκατομμύρια πωλήσεις αυτοκινήτων το 2016. Η επιτυχία αυτή της εταιρείας αντιπροσωπεύει μια αύξηση περίπου 46.000 μονάδων μέσα σε ένα χρόνο ή 4% και είναι ο υψηλότερος όγκος πωλήσεων από το 2011.

Συνολικά η Opel πέτυχε αύξηση των πωλήσεων σε 18 από τις 22 αγορές, μεταξύ άλλων σε Γερμανία, Ισπανία, Ολλανδία και Πολωνία. Το μερίδιό της αυξήθηκε επίσης σε 12 αγορές. Επί του συνόλου της ευρωπαϊκής αγοράς το μερίδιο της Opel παρέμεινε στα ίδια επίπεδα 5,73%. Οι αισθητά χαμηλότεροι όγκοι πωλήσεων στη Βρετανία μετά την ψηφοφορία για το Brexit, αντισταθμίζουν την αύξηση του μεριδίου σε πολυάριθμες αγορές της Ευρώπης.
Το νέο Opel Astra ήταν ο κύριος συντελεστής αύξησης των πωλήσεων στην Ευρώπη. Επίσης το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016 κατέγραψε πάνω από 285.000 νέα ταξινομήσεις σημειώνοντας αύξηση πάνω από 25% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και κατέκτησε τον τίτλο bestseller της Opel. Αυτή τη στιγμή η Opel βρίσκεται εν μέσω της μεγαλύτερης προϊοντικής επέλασης στην ιστορία της, αφού θα λανσάρει στην αγορά 29 νέα μοντέλα έως το 2020, εκ των οποίων τα 7 θα παρουσιαστούν μέσα στο 2017. Για τον λόγο αυτό το μοτο της φετινής χρονιάς είναι: «7 το 17».
Εκτός από τη νέα γενιά του Insignia, που θα διατίθεται σαν 5θυρο sedan (Insignia grand Sport), station wagon (insignia Sports Tourer) και crossover (Insignia Country Tourer), η Opel θα λανσάρει επίσης δύο μοντέλα στην αναπτυσσόμενη κατηγορία CUV (Crossover Utility Vehicles), τα Crossland X και Grandiand X , ενώ την άνοιξη θα κυκλοφορήσει και το ηλεκτρικό Ampera-e που θεωρείται γνήσιος πρωταθλητής αυτονομίας. Τέλος η επέλαση νέων μοντέλων της Οpel για το 2017 θα ολοκληρωθεί με το λανσάρισμα μιας ιδιαίτερα ελκυστικής έκδοσης του Vivaro.
Σε ότι αφορά στην ελληνική αγορά, την εικόνα των πωλήσεων της Opel έδωσε ο Διευθυντής Πωλήσεων της GM Hellas κ. Λεωνίδας Μασσαλάκης, ο οποίος μεταξύ των άλλων είπε:

Το 2016 έκλεισε βρίσκοντας την Opel σε μια ισχυρή θέση, 3η στην κατάταξη ταξινομήσεων Επιβατικών με μερίδιο 9% και αύξηση πωλήσεων 16% σε σχέση με το 2015. Χαρακτηριστική είναι η επίδοση της μάρκας στην κατάταξη ταξινομήσεων Λιανικής Επιβατικών, που τερμάτισε στη 2η θέση (μια θέση πάνω από το 2015) και μερίδιο αγοράς 9,2%. Η Opel ανανέωσε όλη τη γκάμα των κινητήρων βενζίνης και diesel, προσφέροντας οικονομία και χαμηλότερους ρύπους σε όλα τα μοντέλα της. Έτσι, σε επίπεδο επίδοσης μοντέλων το Astra, αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016, ήρθε 1ο στην κατηγορία του με μερίδιο 13,14%, ενώ το Corsa 2ο στην κατηγορία του με μερίδιο 14,19%. Οι επιτυχίες αυτές μας δίνουν ώθηση για περαιτέρω ανάπτυξη με μεγαλύτερη αισιοδοξία αφού ο καταιγισμός νέων μοντέλων της μάρκας βρίσκεται προ των πυλών, με πρώτο εξ’ αυτών το νέο Mokka X να κάνει ήδη δυναμική είσοδο στην αγορά.