Το 2017 Nissan GT-R Nismo αποκαλύπτεται

Λένε πως “ο δολοφόνος επιστρέφει πάντα στον τόπο του εγκλήματος” κι έτσι το νέο 2017 Nissan GT-R Nismo επέστρεψε που αλλού… στη διάσημη πίστα του Nürburgring. Ενόψει του 24ωρου αγώνα αντοχής που ολοκληρώθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο, το κορυφαίο GT-R αποκαλύφθηκε στον τόπο που δοκιμάστηκε, ρυθμίστηκε και εξελίχθηκε!
Το νέο Nissan GT-R Nismo αποδίδει 600 ίππους.
Το νέο GT-R Nismo ακολουθεί την ανανεωμένη σχεδίαση όπως και στο νέο “απλό” Nissan GT-R (δείτε το εδώ), με κυρίαρχο στοιχείο το νέο εμπρός μέρος. Προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η ψύξη του κινητήρα, η μάσκα έχει διευρυνθεί για να παρέχει άφθονη ροή αέρα, χωρίς να μειώνει την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου.

Σε αντίθεση με την στάνταρ έκδοση του GT-R, ο μπροστινός προφυλακτήρας στο GT-R Nismo είναι κατασκευασμένος από carbon fiber, με την παράδοση και την ακρίβεια που χαρακτηρίζει τους Takumi. Τα στρώματα φύλλων από ίνες άνθρακα επικαλύπτονται με χειρουργική ακρίβεια, προκειμένου να επιτευχθεί ο ιδανικός βαθμός ακαμψίας. Οι εισαγωγές του αέρα έχουν σχεδιαστεί και αυτές με σκοπό αφενός την βέλτιστη ροή του γύρω από το αυτοκίνητο και αφετέρου την παροχή υψηλού επιπέδου κάθετης δύναμης. Συνολικά, το νέο σχήμα του αυτοκινήτου παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής της Nissan μέχρι σήμερα.

Πλήρως ανασχεδιασμένο είναι το εσωτερικό του GT-R Nismo.

Επανασχεδιασμένο είναι και το εσωτερικό στο νέο GT-R Nismo, με σημαντικές αλλαγές στο ταμπλό και στο τιμόνι. Η συνολική εργονομία έχει απλοποιηθεί με τη μείωση των συνολικών διακοπτών από 27 σε μόλις 11, ενώ διευρυμένη είναι η οθόνη αφής 8 ιντσών στο ταμπλό, με μεγαλύτερα εικονίδια και απλοποιημένο μενού. Οι επενδύσεις στην καμπίνα είναι από Alcantara σε συνδυασμό με κόκκινες ραφές, ενώ τα καθίσματα της Recaro έχουν σκελετό από carbon fiber.

Μεγαλύτερη σημασία έχουν βεβαίως οι μηχανικές αναβαθμίσεις. Η τετρακίνηση του GT-R Nismo έχει αναβαθμιστεί, εν μέρει χάρη και στο σημαντικά ενισχυμένο σασί του. Βελτιωμένες είναι οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση, με το σύστημα Bilstein DampTronic να εκμεταλλεύεται πολλαπλές πληροφορίες από τα συστήματα του αυτοκινήτου και να παρέχει τις απαραίτητες κάθετες δυνάμεις, αλλά και υψηλό επίπεδο ελέγχου σε μια ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Η Nissan κάνει λόγο για συνολική βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς κατά 2% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο Nismo.

Ο V6 twin-turbo κινητήρας 3,8 lt. του GT-R Nismo (με κωδικό VR38DETT), συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και διαθέτει ένα ζεύγος υπερσυμπιεστών υψηλής ροής και μεγάλης διαμέτρου, που συναντώνται και στο αγωνιστικό μοντέλο GT3. Αποδίδει ισχύ 600 ίππων στις 6.800 σ.α.λ. και ροπή 652 Nm μεταξύ 3.600 και 5.600 σ.α.λ. Όπως και στην βασική έκδοση του μοντέλου, κάθε κινητήρας για το GT-R Nismo συναρμολογείται στο χέρι από την αρχή μέχρι το τέλος, σε έναν ειδικό “αποστειρωμένο” χώρο με σχολαστικά εκπαιδευμένους τεχνικούς, ενώ μια πλάκα αλουμινίου προστίθεται στο μπροστινό μέρος του κάθε κινητήρα, που δείχνει το όνομα του τεχνίτη Τakumi που τον δημιούργησε.

Παρά την πιο “αγωνιστική” φύση του, το νέο Nissan GT-R Nismo διαθέτει καλύτερη ισορροπία από το προηγούμενο μοντέλο, αποτελώντας ένα ικανότατο αυτοκίνητο στο δρόμο αλλά κυρίως σε μια αγωνιστική πίστα.

Τα νέα αεροδυναμικά στοιχεία από carbon και η μεγάλη πίσω αεροτομή εξασφαλίζουν άφθονη κάθετη δύναμη.

Βελτιωμένη κατά 2% είναι η συνολική οδική συμπεριφορά στο 2017 Nissan GT-R Nismo.

Μεγαλύτεροι αεραγωγοί από γυμνό ανθρακόνημα κλέβουν την παράσταση στο εμπρός τμήμα.

Οι πανάλαφρες ζάντες της Nismo πατούν σε ειδικά ελαστικά της Dunlop.