LOTOS 71st Rally Poland: Ποδαρικό Ogier

30 Ιουνίου 2014       
Ο Sebastien Ogier μετά από τη νίκη του και στην Πολωνία, προηγείται στη βαθμολογία των οδηγών με 50 βαθμούς. Το πολύ γρήγορο χωμάτινο ράλι Πολωνίας αποτελούσε έναν άγνωστο αγώνα για τις ομάδες του παγκοσμίου πρωταθλήματος, αφού απουσίαζε για πέντε χρόνια. Φέτος ωστόσο, επέστρεψε παίρνοντας τη θέση του δικού μας ράλι Ακρόπολις.

Ο Ogier με το Volkswagen Polo R WRC ήταν ταχύτερος στις 10 από τις 22 ειδικές διαδρομές του αγώνα, συμπεριλαμβανομένου της Power Stage. Ο Γάλλος στέφθηκε νικητής με διαφορά 1 λεπτού και 7 δευτερολέπτων από τον team-mate του Andreas Mikkelsen. Ο 25-χρονος Mikkelsen ήταν εξίσου ταχύτατος, ωστόσο ο “αέρας” του κόπηκε όταν είχε μια έξοδο χάνοντας τα φρένα κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του αγώνα. Σε εκείνο το σημείο ο Νορβηγός συνειδητοποίησε πως τον ενδιαφέρει περισσότερο να κρατήσει τη θέση του παρά να κυνηγήσει την πρωτιά.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Hyundai, η οποία στην πρώτη της σαιζόν με το i20 WRC πήρε άλλο ένα βάθρο με τον Thierry Neuville. Το μοναδικό πρόβλημα του Βέλγου ήταν το πρόβλημα στο χειρόφρενο του στην SS9, το οποίο και του στοίχισε 32,2 δευτερόλεπτα. Οι ακόλουθες θέσεις στην κατάταξη επηρεάστηκαν άμεσα από τα όσα συνέβησαν στην 14η ειδική διαδρομή “Goldap 1”. Ο οδηγός της M-Sport, Elfyn Evans, και ο Mads Ostberg με Citroen εγκατέλειψαν χτυπώντας στον ίδιο βράχο. Ο Evans κατέστρεψε την εμπρός αριστερή ανάρτηση του Ford Fiesta του, ενώ ο Ostberg είχε τουμπάρισμα με το DS3 WRC καταστρέφοντας το roll cage του. Τον ίδιο βράχο χτύπησε και ο Jari-Matti Latvala της Volkswagen προκαλώντας σοβαρές ζημιές στην ανάρτηση του Polo, ωστόσο κατάφερε να συνεχίσει με χαμηλή τραχύτητα. Θύματα της SS14 υπήρξαν ακόμη οι Meeke, Henning Solberg και ο τοπικός ήρωας Robert Kubica.
Όταν η σκόνη έπεσε, η γενική κατάταξη πήρε την τελική της μορφή με τον Mikko Hirvonen να φέρνει το Fiesta της M-Sport στην 4η θέση του τερματισμού, μόλις 0,7’’ εμπρός από τον “τραυματισμένο” Latvala. Η έκτη θέση ήταν υπόθεση του Juho Hanninen με Hyundai i20 WRC ο οποίος ήταν ταχύτερος κατά 1’ και 38’’ από το DS3 WRC του Meeke, ενώ στην όγδοη βρέθηκε άλλο ένα i20 WRC με τον Νεο-Ζηλανδό Hayden Paddon στο τιμόνι. Οι ιδιωτικές συμμετοχές των Henning Solberg και
Martin Prokop έκλεισαν τη 10άδα του ράλι Πολωνίας. 
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα κάνει ένα διάλειμμα ενός μήνα και επιστρέφει στις 31 Ιουλίου στη Φιλανδία.