Δοκιμή διαρκείας: SEAT Ibiza Cupra | Εισαγωγή

31 Μαΐου 2010


Το καλοκαίρι μπαίνει και επισήμως από αύριο αλλά εμείς ήδη το φυσάμε και δεν κρυώνει. Ο λόγος δεν είναι τόσο οι υψηλές θερμοκρασίες των τελευταίων ημερών, όσο το πιο “καυτό” μοντέλο της σειράς Ibiza που φέρει τα αρχικά CUPRA*.

Το κόκκινο CUPRA της φωτογραφίας βρίσκεται ήδη στο garage του trcoff.gr και για σχεδόν 1 μήνα θα αποτελεί το καθημερινό μας όχημα. Στην πορεία θα διαπιστώσουμε από πρώτο χέρι τόσο την εκπληκτική ισχύ του TSI με τους 180 διπλά υπερτροφοδοτούμενους ίππους, όσο και την ταχύτητα και ευχρηστία του στάνταρ κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG. Φυσικά και θα το οδηγήσουμε σε ποικιλία διαδρομών, ενώ θα αποτελέσει και το μέσο όλων των μετακινήσεων μας.
Για όσους η λέξη CUPRA φαντάζει άγνωστη, πρόκειται για το κορυφαίο μοντέλο στη γκάμα του SEAT Ibiza, το οποίο χρησιμοποιεί τον κινητήρα 1,4 TSI του ομίλου Volkswagen σε συνδυασμό με 7άρι σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και ηλεκτρονικό σύστημα XDS που προσομοιώνει τη λειτουργία ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (όπως στα VW Golf GTI, VW Scirocco R κ.λ.π.). Διατίθεται στην τιμή των 23.000 ευρώ με πλούσιο εργοστασιακό εξοπλισμό που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, ηχοσύστημα με MP3 και φυσικά paddles για αλλαγές ταχυτήτων στα πρότυπα της Formula 1.

Μείνετε συντονισμένοι λοιπόν, καθώς μια φορά την εβδομάδα θα σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας και τις προσωπικές μας εμπειρίες από το ισχυρότερο Ibiza παραγωγής.

* Το όνομα CUPRA προέρχεται από τη φράση Cup Racing. Η ονομασία αρχικά χρησιμοποιήθηκε από τη SEAT για να περιγράψει το ενιαίο πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού, ενώ στη συνέχεια έγινε η υπογραφή των κορυφαίων εκδόσεων για τα Ibiza και Leon.

Διαβάστε ακόμη:
Δοκιμή διαρκείας: SEAT Ibiza Cupra | Άγριο σχεδιαστικά
Δοκιμή διαρκείας: SEAT Ibiza Cupra | Κιβώτιο DSG
Δοκιμή διαρκείας: SEAT Ibiza Cupra | Οδική συμπεριφορά