Αυτή είναι η Alfa Romeo 4C Spider παραγωγής

Αυτή είναι η τελική έκδοση παραγωγής της Alfa Romeo 4C Spider, η οποία και αποκαλύφθηκε χθες στο σαλόνι αυτοκινήτου βορείου Αμερικής. Όπως μπορούμε να διακρίνουμε ακολουθεί πιστά τις σχεδιαστικές γραμμές της κλειστής 4C και ενσωματώνει μεταξύ ένα μοναδικό πλαίσιο παρμπρίζ από ανθρακονήματα, νέες ζάντες αλουμινίου, νέα χρώματα και μια νέα εξάτμιση από την Akrapovic. Η Alfa 4C Spider θα κυκλοφορήσει μέσα στο καλοκαίρι.

Όπως και η coupe Alfa Romeo 4C, η Spider είναι κατασκευασμένη γύρω από ένα πολύ ελαφρύ μονοκόκ σασί από ανθρακονήματα, τρεις φορές πιο ανθεκτικό και επτά φορές πιο ελαφρύ από ένα αντίστοιχο ατσάλινο! Και για το λόγω του ότι είναι ιδιαίτερα στιβαρό και άκαμπτο, οι επεμβάσεις που έκαναν οι μηχανικοί της Alfa Romeo στην 4C Spider είναι ελάχιστες σε σχέση με την 4C Coupé. Εκτός από το carbon πλαίσιο του παρμπρίζ εμπρός, υπάρχει ένα ειδικό αλουμινένιο rollbar πίσω από τις δύο θέσεις που παρέχει σημεία στήριξης για το νέο πίσω τμήμα, ενώ η μοναδική ατσάλινη παρένθεση είναι μια δοκός επάνω από τον χώρο του κινητήρα που ενισχύει την όλη ακαμψία ακόμη περισσότερο. Όπως και στην Coupé, τα πάνελ του αμαξώματος είναι όλα από ένα ελαφρύ υλικό SMC (sheet moulded compound), ενώ το παρμπρίζ και τα παράθυρα της 4C Spider είναι λεπτότερα κατά 10% κερδίζοντας έτσι περίπου 15% σε βάρος. Η διαφορά βάρους ανάμεσα στις δύο Alfa Romeo 4C Coupé και 4C Spider υπολογίζεται κοντά στα 10kg μόλις.
Ανάμεσα στα προαιρετικά στοιχεία που μπορεί να επιλέξει κανείς με την 4C Spider είναι τα carbon καλύμματα του rollbar και το carbon πάνελ οροφής, μαζί βεβαίως με μια εξάτμιση τιτανίου dual-mode από την κορυφαία εταιρία Akrapovic. Τα γνώριμα χρώματα της Alfa Romeo 4C μεταφέρονται και στην Spider μαζί με ένα καινούριο κίτρινο (φωτό) που συνδυάζεται με κίτρινες ραφές σε καθίσματα, τιμόνι και εσωτερικά θυρών. Οι ζάντες έχουν νέα σχέδια και διατίθενται σε δύο μεγέθη, 17-18 ιντσών (εμπρός-πίσω) ή 18-19 ιντσών σε ασημί ή ανθρακί απόχρωση. Τέλος καμία αλλαγή δεν υπάρχει στον κινητήρα, ο οποίος παραμένει ο γνωστός αλουμινένιος 1750 TBi απόδοσης 240 ίππων.

Διαβάστε ακόμη: